Volgens NLF.com wel:quote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Volgens mij zijn de Cardinals, ondanks een eerdere post hier, met 11-3 nog steeds niet geplaatst voor de playoffs?
Dank je, de playoff picture was nog niet geupdate met het resultaat van Cowboys - Eaglesquote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens NLF.com wel:
http://www.nfl.com/news/s(...)son-berth-since-2009
Denk het niet.quote:Op maandag 15 december 2014 17:35 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk blijft het zo. Dan wordt het Packers @ Dallas
Wel grappig dat ik precies tegenovergestelde teams wil laten winnen, behalve packers.quote:Op maandag 15 december 2014 20:05 schreef PirE het volgende:
2 wedstrijden te gaan en voor een hoop teams in de NFC is 1st seed nog mogelijk maar diezelfde teams kunnen ook de play-offs missen.
Donderdag:
Titans @ Jaguars (Game of the Year imo)
Zaterdag:
22:30 Eagles @ Redskins
late game skip ik
Zondag:
19:00 Lions @ Bears en Packers @ Buccaneers (Hup Lions en Packers)
22:25 Colts @ Cowboys (Go Colts)
02:30 Seahawks @ Cardinals (Go Hawks)
Beste statfarmer in de NFLtwitter:nfl twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 02:56:50Drew Brees has now passed for at least 4,000 yards in 9 straight seasons, extending his NFL record. http://t.co/hkwZaapcdB reageer retweet
Ik vraag me serieus af of er teams geintresseerd zijn in hem als starter voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:02 schreef PirE het volgende:
Santa Clausen start dit weekend ipv Cutler.
2 jaar voor 31,5 miljoen usd, daarna 4 jaar lang een optie.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of er teams geintresseerd zijn in hem als starter voor volgend seizoen.
Zijn contract is niet bepaald een trade bait
Fantastische business decision om hem een extension te geven afgelopen Jan
Kans is niet groot dat Cam gaat spelen? Dan zou het zomaar eens kunnen ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:16 schreef Guard het volgende:
Ik vrees dat Manziel deze week zijn eerste NFL win gaat behalen
Ook met Cam kunnen de Panthers hun miniscule playoff hopes zelfstandig verprutsen.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:38 schreef BobW het volgende:
[..]
Kans is niet groot dat Cam gaat spelen? Dan zou het zomaar eens kunnen ja.
Dan zal hij toch wat meer hulp van zijn team moeten krijgen. Panthers defense zal wel een paar kansen op INTs krijgen dankzij de verschrikkelijk slechte mechanics van Manziel.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:16 schreef Guard het volgende:
Ik vrees dat Manziel deze week zijn eerste NFL win gaat behalen
twitter:RapSheet twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 18:06:35#Seahawks have signed pass-rusher Cliff Avril to a 4-year extension worth $28.5M with $16M guaranteed, source says. reageer retweet
Het is jammer dat Wagner en Wilson pas na het seizoen mogen verlengen. Met Wagner heb je de core voor de defense (D zonder Wagner is stukken minder). En Wilson lijkt me duidelijk. Enige nadeel, er is weinig geld om de O-line te verbeteren.twitter:RapSheet twitterde op donderdag 18-12-2014 om 21:09:33The #Seahawks announced a 4-year contract extension for emerging LB KJ Wright. I’m told it’s for $27M. Keeps him off the market. reageer retweet
Dat was ook een groot probleem bij RGIIIquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:32 schreef ssebass het volgende:
Manziel is wel een interessante speler. Ik hoop dat hij nog een tijdje in de NFL blijft. Hij zal waarschijnlijk niet aan de hype kunnen voldoen, maar het is toch een reden om de Browns te kijken.
Wat ik mij wel afvraag is hoe lang die gast heel blijft. Hij komt er fragiel over en neemt veel risico. Dat kan toch nooit lang goed gaan tegen een NFL defense.
Als ze de wild card halen geef ik ze een goeie kans tegen zowel de Cowboys als de Saint/Panthersquote:Op zondag 21 december 2014 03:36 schreef popolon het volgende:
Ja mooi. Tenminste een extra game dit seizoen.
Kaepernick met zn fumblesquote:Op zondag 21 december 2014 20:19 schreef Sasman het volgende:
Manziel geblesseerd en Hoyer terug erin.
Tsjaa...Mobile QB
Grote handen en lange vingers ftw.quote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef djmarshal het volgende:
Pats pakken de division lead. Geweldige field goal attempt block van Wilfork!
Ik niet.quote:Op zondag 21 december 2014 22:24 schreef Guard het volgende:
Watt![]()
Kan echt genieten van het spel van die man. Full Throttle all the time. Vandaag weer met een bebloede bek, maar eraf? no way
Terecht, die wedstrijd had echt geen OT moeten worden... Potje om niks inmiddelsquote:
Geweldige pass inderdaad van die punter. Gelijk TD Cowboys er overheenquote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef Guard het volgende:
OMG... wat een fail op die fake punt van de Colts, perfect thrown pass en dan droppen
Neequote:
Doe maar detroit win en 1st seedquote:Op maandag 22 december 2014 11:38 schreef bambino het volgende:
Volgende week:
Dallas win
GB tie or win
SF tie or win
STL tie or win
Dallas 1st/2nd seed afhankelijk of er winnaar is bij DET/GB
Dat is een van de games waar ik bijna zeker van ben dat GB gaat winnen.quote:
Ik had ook liever gezien dat de Eagles met een wildcard er van door gingen. Helaas grijpen de Seahawks/Cardinals en Packers/Lions die 2 plekken nu weg. Als ik mocht kiezen mochten de Lions van mij wel afvallen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:58 schreef maerk het volgende:
Ik zit rond deze tijd even in mijn NFL-dip, dan heb ik er even wat minder interesse in. Bij het begin van de playoffs laait dat dan weer op.
Helaas geeft mijn favoriet team niet thuis en wordt het seizoen in twee weken door de plee gespoeld. Dan maar weer naar volgend jaar kijken, hopelijk weer met een stabiele Foles.
Omdat ik een Hollander ben, heb ik als Eagles fan niet standaard een hekel aan de Cowboys. Daarnaast heb ik ook altijd wel een zwak gehad voor Romo dus ik gun Dallas dit jaar dan ook wel eens echt succes in de playoffs, het is ook gewoon een sterk/solide team dit jaar.
Er liggen sowieso leuke playoffs in het verschiet met de top QB's bijna allemaal aanwezig.
Ik ben nederlander en pats zijn mn team, en ik moet dallas ook nietquote:Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had ook liever gezien dat de Eagles met een wildcard er van door gingen. Helaas grijpen de Seahawks/Cardinals en Packers/Lions die 2 plekken nu weg. Als ik mocht kiezen mochten de Lions van mij wel afvallen.
Wat ik als Nederlander minder goed begrijp is waarom 90% van Amerika de Cowboys het meeste haten
Dat is wel heel hardquote:Op maandag 22 december 2014 17:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had ook liever gezien dat de Eagles met een wildcard er van door gingen. Helaas grijpen de Seahawks/Cardinals en Packers/Lions die 2 plekken nu weg. Als ik mocht kiezen mochten de Lions van mij wel afvallen.
twitter:StayingInMyLane twitterde op maandag 22-12-2014 om 07:09:59Shout out to that boy Larry tho . Gave me his Game Jersey !! #Respect http://t.co/kSsSytWM8A reageer retweet
Maar heb je een specifieke reden of gewoon gevoelsmatig?quote:Op maandag 22 december 2014 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben nederlander en pats zijn mn team, en ik moet dallas ook niet.
Tja ik gun het de Eagles meer omdat ik dat een leuker team vind.quote:Op maandag 22 december 2014 19:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is wel heel hard. Het is al bijzonder dat de Lions de play-offs halen, succes is daar altijd bijzonder. Maar ik heb een zwak voor teams die het van de defense moeten hebben. Al had ik liever de Eagles gehad, daar win je makkelijker van
.
Goedzo.twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 22-12-2014 om 21:45:06NFL suspended Lions C Dominic Raiola for Sunday's game versus Packers for foot-stomping incident. reageer retweet
Ja, echt kut dat Manning zo'n slechte supporting cast heeft. Zo'n Thomas loopt een bijna perfecte route en dan ziet hij niet dat Manning de bal wat minder vaart meegeeft. Een echt goede receiver voelt dat aan en past zijn route aanquote:
Ik heb jaren op honkbal gezeten en ben zo supporter van de Red Sox geworden. Toen ik ook meer NFL en NHL ben gaan kijken ben ik gewoon automatisch de Boston Franchises gaan supporten. Dallas heeft last van misplaatste arrogantie, vind ik.quote:Op maandag 22 december 2014 20:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar heb je een specifieke reden of gewoon gevoelsmatig?
Ik vind Patriots niet bijzonder leuk, maar is zeker niet een van de teams die ik haat.
Vind Tom Brady ook een "leuke" qb. Maar komt meer door zijn bij rol in Entourage dan wat anders
Teams of players die ik echt haat, dan komen de Broncos toch wel stipt op 1, en players dan uiteraard Peyton.
[..]
Dat komt meer door Jerry Jones dan wat anders denk ik, de arrogantie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb jaren op honkbal gezeten en ben zo supporter van de Red Sox geworden. Toen ik ook meer NFL en NHL ben gaan kijken ben ik gewoon automatisch de Boston Franchises gaan supporten. Dallas heeft last van misplaatste arrogantie, vind ik.
Je had de voorbeschouwing moeten zien. Broncos met hun geweldige defense en offense, zo werd er 30 min gefapt op Peyton.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:00 schreef Guard het volgende:
Godsamme Gruden zat er wel weer naast te praten zeg (kijk nu pas MNF):
1st quarter: Dalton needs to do more than throw screens, he needs to make plays down the field
2nd quarter: These screens and zone reads are ripping the Broncos
Kans toch aardig groot dat dat wel gaat gebeuren:quote:Op woensdag 24 december 2014 11:32 schreef bambino het volgende:
Altijd leuk om Peyton nog een keer te zien af gaan
Hoop echt dat ze niet de Bye gaan halen.
Klopt, kans is 25% den loss en cin win.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:20 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Kans toch aardig groot dat dat wel gaat gebeuren:
[ afbeelding ]
Ben allang blij dat ik eindelijk dit jaar weer playoff-football kan kijken met een reden. Here we go Steelers!
Thanksquote:
1 van de bovenste 8 en dan keihard rooten voor de Cowboys in wild-card weekend zodat Seattle tegen de winnaar van ATL/CAR/ARI mag in de divisional roundquote:Op woensdag 24 december 2014 23:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Thanks
Ik teken voor een van de onderste 2
Evt zou ik het ook prima vinden als DET wint, maar liever GB
Ah, zo mooi zijn als dat de niners aan een overwinning helpt.quote:
Alex Smith speelt ook niet zondagquote:
Shaw is best goed.twitter:JasonLaCanfora twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 18:58:02Connor Shaw has agreed to terms on a deal with the Browns. Will be promoted from practice squad in time to start Sunday reageer retweet
Jup dat vond ik ook.quote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef BobW het volgende:
Blijft altijd weer snel gaan, zo'n regular season
Hahaquote:Op zondag 28 december 2014 19:40 schreef zjroentje het volgende:
WR TD voor de Chiefs!
Edit - nope.Forward fumble en TD Kelce.
Als het wel lukt ben je de held, zie de surprise onside kick door de Cowboys.quote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Goeie call Harbaugh![]()
Hoe kun je nu zo vroeg in de belangrijkste wedstrijd van het jaar ervoor gaan bij 4th&goal?
Denk niet dat Rivers ala Favre een eventuele recordbreaking sack cadeau geeft:quote:Op zondag 28 december 2014 20:51 schreef zjroentje het volgende:
Nummer 3 voor Houston. 21 on the season. Nog 1,5 sack om het record van Strahan te evenaren.
Herhaling van 2006 ...quote:
Dat wordt nog een zware opgave, in de red zone krijgen ze niks voor mekaarquote:Op zondag 28 december 2014 21:25 schreef Guard het volgende:
Texans score....
Ik vermoed dat straks toch de Ravens de wildcard hebben, when all is said & done
2 FG's is ook goed.quote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat wordt nog een zware opgave, in de red zone krijgen ze niks voor mekaar
Niet eens een gekke gedachte.quote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef Guard het volgende:
Ik ben toch benieuwd of we nog ooit horen wat nu de ware reden is dat de Broncos zo overduidelijk naar een run first offense zijn gegaan.
Peyton goot nog wel eens wat floating ducks de laatste tijd, toch weer ergens een zenuw klem?
quote:Johnny Manziel threw a party Friday night that was attended by multiple members of the Cleveland Browns, triggering a tumultuous weekend during which several players were punished by the team, according to multiple reports.
Heerlijk he, en toch blijven teams dit soort gasten draften, altijd leuk als je het dan weer langzaam mis ziet gaan. Eigen schuld, denk ik dan altijd maar.quote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef PirE het volgende:
Ik hoop wel dat Manziel nog een kans krijgt om hopeloos te falen op het veld. Ik wil die money-celebrations van defenders zien.
[..]![]()
Toch een bijzondere periode geweest van Harbaugh, nam een team met veel potentieel over en bouwde het in korte tijd uit tot een constante contender, toch bleek er het laatste jaar geen cohesie meer, ik had het vorig jaar niet durven voorspellen dat hij er nu uit zou liggen.quote:Op maandag 29 december 2014 09:07 schreef Guard het volgende:
Harbaugh gone, Jets to fire Ryan later today.
niet echt verrassend allemaal natuurlijk.
Trestman is nog niet ontslagen (GM ligt er wel uit).quote:Op maandag 29 december 2014 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Dus, bears, niners, jets, falcons en.... wie volgen nog?
Trestman nog niet officieel, maar bronnen melden dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 29 december 2014 15:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Trestman is nog niet ontslagen (GM ligt er wel uit).
zal je net zien dat het binnen 5 minuten officieel is
7-8-1quote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef maerk het volgende:
In mijn ogen moet het echt een voorwaarde worden dat een team een winning season heeft om in de playoffs te geraken, zit je weer met de 7-9 Panthers....
7-9 teams zijn wel 1-0 in wild-card gamesquote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef maerk het volgende:
In mijn ogen moet het echt een voorwaarde worden dat een team een winning season heeft om in de playoffs te geraken, zit je weer met de 7-9 Panthers....
Klopt, maar er zijn 7 teams in de league met een beter record die niet in de playoffs staan, waaronder de Eagles in dezelfde conference met 10-6 record.quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef PirE het volgende:
[..]
7-9 teams zijn wel 1-0 in wild-card games. Panthers zijn overigens 7-8-1 dus ze zijn niet het slechtste team (qua record) ooit in de play-offs dat blijft Seattle.
En als we de 8-8 teams met home field advantage daarbij rekenen(2008 Chargers en 2011 Broncos) zijn ze zelfs 3-0quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef PirE het volgende:
[..]
7-9 teams zijn wel 1-0 in wild-card games. Panthers zijn overigens 7-8-1 dus ze zijn niet het slechtste team (qua record) ooit in de play-offs dat blijft Seattle.
En dan zijn de Panthers ook juist nog de best denkbare tegenstander voor de Cardinals op dit moment. Hopelijk komt er nog goed nieuws over Stanton. Laatste nieuws is 'hopeful' en 'very questionable' voor de Wildcard game. Go Cards!quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
En als we de 8-8 teams met home field advantage daarbij rekenen(2008 Chargers en 2011 Broncos) zijn ze zelfs 3-0![]()
En dan hebben de Panthers nu ook nog de best denkbare tegenstander getroffen(Cardinals zonder Palmer)![]()
Leve het NFL playoff systeem
Hoe dat zo?quote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef RCHY het volgende:
[..]
En dan zijn de Panthers ook juist nog de best denkbare tegenstander voor de Cardinals op dit moment.
4-0 in december. Had zelf liever Atlanta in de play-offs gezien als mogelijke tegenstander van Seattle in de divisional round. Lions zonder Suh zie ik nu niet winnen in Dallas.quote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Op basis van hun record?
Het was 90% kans dat de Cardinals tegen de Falcons of Panthers zouden komen te staan. Omdat ik de Cardinals aardig heb zien verliezen van de Falcons een paar weken geleden is dat de voornaamste reden dat ik liever de Panthers heb.quote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Op basis van hun record?
quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef maerk het volgende:
Breaking: NDAMUKONG SUH SUSPENDED FOR SUNDAY’S PLAYOFF GAME
Mooi zo.
Vind het wel jammer dat Dallas niet tegen GB kan spelen in Championship Round.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
Hawks, dallas of GB. Wie o wie wint de NFC?
Lions had ik met Suh wel een kans gegeven tegen Dallas ondanks Stafford zijn track record. Lions run defense geeft zonder Suh een 1 yard extra weg tegen de run.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat Dallas niet tegen GB kan spelen in Championship Round.
Als ze elkaar tegenkomen, is het de eerste playoff game van GB al.
BAL/CIN/IND @ New England
PITT/IND/CIN @ Denver
DET/CAR/ARI @ Seattle
DAL/ARI/CAR @ Green Bay
Denk dat Dallas en Arizona gaan winnen, en dan wint Seattle van Arizona.
Seattle heeft Home Field advantage, dus dan wordt het GB/DAL @ SEA
Denk dat Seattle dat in beide gevallen verliest.
Hier snap ik dus helemaal de ballen van "strength of schedule"quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Lions had ik met Suh wel een kans gegeven tegen Dallas ondanks Stafford zijn track record. Lions run defense geeft zonder Suh een 1 yard extra weg tegen de run.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Hier snap ik dus helemaal de ballen van "strength of schedule"
Hoe hoger je staat, hoe moeilijker het dat jaar is?
Ok dus de groene lijntjes hebben het boven verwachting gedaan, de blauwe naar verwachting en oranje onder verwachting?quote:
Nee, Strenght of schedule zegt iets over de tegenstand dat een team heeft gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Ok dus de groene lijntjes hebben het boven verwachting gedaan, de blauwe naar verwachting en oranje onder verwachting?
Blijkt dus wel dat stats niet heel veel zeggen (mja welcome to USA)
Uiteindelijk zegt het allemaal niet heel veel.
Aah ok. Dus het heeft vrij weinig met het team zelf te maken, maar puur en alleen hoe goed de tegenstanders het gedaan hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, Strenght of schedule zegt iets over de tegenstand dat een team heeft gehad.
Groen is dat de tegenstanders gecombineerd minder gewonnen hebben dan verwacht, oranje juist meer.
Oakland heeft dus het zwaarste schema gehad, Dallas het "makkelijkste"
ESPN is nog wat milder. Nog niet helemaal inactivequote:
Maar ook weer niet niet verrassend, of eigenlijk wel, dat ie nu pas tegen een blessure aanloopt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:35 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
ESPN is nog wat milder. Nog niet helemaal inactive
Maar het feit dat Ben Tate erbij gehaald is zegt wel genoeg denk ik. Doodzonde.
twitter:AdamSchefter twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 23:18:46Ndamukong Suh won his appeal; now allowed to play vs. Dallas reageer retweet
Archer had, met zijn snelheid, zeker potentie. Hij mist echter de blocking skills die Bell wel heeft. Josh Harris liet zien dat ie het kon afgelopen zondag (53yd run, alleen terug gefloten dankzij Holding penalty), maar het is inderdaad logisch dat Tate erbij wordt gehaald. Zou twee rookies, ondanks hun potentie, niet vertrouwen de hele wedstrijd te dragen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar ook weer niet niet verrassend, of eigenlijk wel, dat ie nu pas tegen een blessure aanloopt.
Toen Blount zo graag weg wilde, is ie zo ongeveer de enige back geweest in Pittsburgh
Hij heeft zich precies 32 wedstrijden ingehouden en dan begin je weer met een schone leiquote:Op woensdag 31 december 2014 08:17 schreef maerk het volgende:
Hoe gaan ze Suh nou ooit een keer in toom houden als hij nooit geschorst wordt? Werkelijk belachelijk weer, die gast kan maken wat hij wil. Wannabe tough-guy.
Marrone out in Buffalo, die zagen ze dus niet aankomen in de spelersgroep.twitter:CJSPILLER twitterde op donderdag 01-01-2015 om 00:26:58How quickly things can change just had a team meeting Monday and wasn't given a heads up, but guess that's how this business works reageer retweet
Goeie defense en geen qb-play. Kunnen ze bij de Bills nu Schwartz headcoach maken?quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:04 schreef Guard het volgende:
En dan gaat ie dus waarschijnlijk naar de Jets, alsof het daar zoveel beter is dan in Buffalo.
quote:
Wat betreft de Ravens ben ik niet geheel objectiefquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Predictions:
Panthers
Ravens
Colts
Cowboys Lions
Dat heb ik nou nooit begrepen die divisies, spelen ze in een soort pools zoals in de championsleague?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Lions had ik met Suh wel een kans gegeven tegen Dallas ondanks Stafford zijn track record. Lions run defense geeft zonder Suh een 1 yard extra weg tegen de run.
[ afbeelding ]
Er zijn totaal 32 teams, verdeeld in twee conferences (AFC/NFC) en elke conference bestaat uit vier divisies met in elke divisie vier teams. Deze vier teams zijn elk jaar hetzelfde en dus niet elk jaar anders zoals in de Champions League.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit begrepen die divisies, spelen ze in een soort pools zoals in de championsleague?
Zelfs met deze uitleg is het behoorlijk ingewikkeldquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:44 schreef BobW het volgende:
[..]
Er zijn totaal 32 teams, verdeeld in twee conferences (AFC/NFC) en elke conference bestaat uit vier divisies met in elke divisie vier teams. Deze vier teams zijn elk jaar hetzelfde en dus niet elk jaar anders zoals in de Champions League.
Elk jaar speel je twee keer tegen alle teams in je divisie, zes wedstrijden totaal dus.
Dan speel je tegen één divisie in de AFC en één divisie in de NFC en dit rouleert elk jaar. Dat zijn dus acht wedstrijden.
Dan heb je nog twee wedstrijden over, en die speel je tegen de teams in je eigen conference die afgelopen jaar op dezelfde plek in hun divisie zijn geëindigd als jij.
Kostbaar foutjequote:
Je moet blij zijn dat ze überhaupt de playoffs hebben gehaald. En dan ook nog mogen spelen tegen deze Cardinalsquote:
Je hebt geen flikker aan een playoff game als je die verliest... Daar hoef je niet blij mee te zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat ze überhaupt de playoffs hebben gehaald. En dan ook nog mogen spelen tegen deze Cardinals
Ja leuk voor de owner, je team wordt er niet beter vanquote:
Ren gewoon 30+ keer de bal en mix af en toen wat play action ertussen. Als Cam vandaag 40 keer de bal gooit dan klopt er iets niet aan de playcalling.quote:
Hoho, hij zat aan zijn schouder. Daar komt nog een 100k fine achteraan voor die defender.quote:
Miss stunt carolina wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:41 schreef BobW het volgende:
Wat een playoffgame![]()
Seattle kan je al opschrijven voor de Championship game (of Detroit moet van Dallas winnen).
Ook wel jammer door injuries. Ze hadden gewoon 1st seed kunnen zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Door die laatste play heeft de Cardinals offense het laagst aantal yards in playoff history.
What the fuck did I just watchquote:
2 for 2quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Predictions:
Panthers
Ravens
Colts
Cowboys
Ravensquote:Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef Moonlighter het volgende:
Ik schijt al wel in de broek voor de Ravens![]()
Joe Flacco lijkt tegenwoordig wel Joe Montana 2.0 in de playoffs
quote:
Lions ja?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:37 schreef PirE het volgende:
Voor vandaag:
Bengals @ Colts
Lions @ Cowboys
Boer zoekt vrouwquote:Op zondag 4 januari 2015 21:06 schreef Guard het volgende:
Mijn favoriete series gaan ook weer beginnen zie ik
NCSI: Bones zekerquote:
Ja. Echt zonde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |