Volgens NLF.com wel:quote:Op maandag 15 december 2014 13:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
Volgens mij zijn de Cardinals, ondanks een eerdere post hier, met 11-3 nog steeds niet geplaatst voor de playoffs?
Dank je, de playoff picture was nog niet geupdate met het resultaat van Cowboys - Eaglesquote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens NLF.com wel:
http://www.nfl.com/news/s(...)son-berth-since-2009
Denk het niet.quote:Op maandag 15 december 2014 17:35 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk blijft het zo. Dan wordt het Packers @ Dallas
Wel grappig dat ik precies tegenovergestelde teams wil laten winnen, behalve packers.quote:Op maandag 15 december 2014 20:05 schreef PirE het volgende:
2 wedstrijden te gaan en voor een hoop teams in de NFC is 1st seed nog mogelijk maar diezelfde teams kunnen ook de play-offs missen.
Donderdag:
Titans @ Jaguars (Game of the Year imo)
Zaterdag:
22:30 Eagles @ Redskins
late game skip ik
Zondag:
19:00 Lions @ Bears en Packers @ Buccaneers (Hup Lions en Packers)
22:25 Colts @ Cowboys (Go Colts)
02:30 Seahawks @ Cardinals (Go Hawks)
Beste statfarmer in de NFLtwitter:nfl twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 02:56:50Drew Brees has now passed for at least 4,000 yards in 9 straight seasons, extending his NFL record. http://t.co/hkwZaapcdB reageer retweet
Ik vraag me serieus af of er teams geintresseerd zijn in hem als starter voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:02 schreef PirE het volgende:
Santa Clausen start dit weekend ipv Cutler.
2 jaar voor 31,5 miljoen usd, daarna 4 jaar lang een optie.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of er teams geintresseerd zijn in hem als starter voor volgend seizoen.
Zijn contract is niet bepaald een trade bait
Fantastische business decision om hem een extension te geven afgelopen Jan
Kans is niet groot dat Cam gaat spelen? Dan zou het zomaar eens kunnen ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:16 schreef Guard het volgende:
Ik vrees dat Manziel deze week zijn eerste NFL win gaat behalen
Ook met Cam kunnen de Panthers hun miniscule playoff hopes zelfstandig verprutsen.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:38 schreef BobW het volgende:
[..]
Kans is niet groot dat Cam gaat spelen? Dan zou het zomaar eens kunnen ja.
Dan zal hij toch wat meer hulp van zijn team moeten krijgen. Panthers defense zal wel een paar kansen op INTs krijgen dankzij de verschrikkelijk slechte mechanics van Manziel.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:16 schreef Guard het volgende:
Ik vrees dat Manziel deze week zijn eerste NFL win gaat behalen
twitter:RapSheet twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 18:06:35#Seahawks have signed pass-rusher Cliff Avril to a 4-year extension worth $28.5M with $16M guaranteed, source says. reageer retweet
Het is jammer dat Wagner en Wilson pas na het seizoen mogen verlengen. Met Wagner heb je de core voor de defense (D zonder Wagner is stukken minder). En Wilson lijkt me duidelijk. Enige nadeel, er is weinig geld om de O-line te verbeteren.twitter:RapSheet twitterde op donderdag 18-12-2014 om 21:09:33The #Seahawks announced a 4-year contract extension for emerging LB KJ Wright. I’m told it’s for $27M. Keeps him off the market. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |