Jij zit ook in een of andere .rar naar piemels te zoeken? gvd man en dat naast je hele visvakantie jonge jochies debaclequote:Op maandag 15 december 2014 16:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij durft te zeggen wat we allemaal denken. Wat een held.
Oh, ik las reactie BG op Robo.quote:Op maandag 15 december 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zit ook in een of andere .rar naar piemels te zoeken? gvd man en dat naast je hele visvakantie jonge jochies debacle
Yo BG nog nooit vegetariers gezien met zulke dikke tieten.quote:Op maandag 15 december 2014 16:08 schreef BaajGuardian het volgende:
grappig trouwens dat je als aan een elastiek zo opeens een SC ingetrokken wordt als iemand je post quote.
Haha ja jaja terugkrabbelaarquote:Op maandag 15 december 2014 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, ik las reactie BG op Robo.
Mn moeder is geen vegetariėr nee, en ik ben nu gespierd irl. (en relatief slank, als je de spieren wegdenkt)quote:Op maandag 15 december 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yo BG nog nooit vegetariers gezien met zulke dikke tieten.
Of is je ma geen vegetarier?
Ja lol wtfquote:
Vast wel, heb em ook nog wel op mn pc. Blijft een hilarisch stukje tv natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
Staat die docu nog online, met SunChaser?
BG is gewoon lekker direct, zouden meer mensen moeten doen. Is weer eens wat anders dan 'Goh wat zit je haar leuk' waar hetzelfde mee wordt bedoeld.quote:
Die wil ik ook nog eens zienquote:Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
Staat die docu nog online, met SunChaser?
Ohquote:Op maandag 15 december 2014 16:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mn moeder is geen vegetariėr nee, en ik ben nu gespierd irl. (en relatief slank, als je de spieren wegdenkt)
Ik kom uit Limburg, hier zeggen we nooit wat we denken.quote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
BG is gewoon lekker direct, zouden meer mensen moeten doen. Is weer eens wat anders dan 'Goh wat zit je haar leuk' waar hetzelfde mee wordt bedoeld.
Nee ik was toen expres aangekomen voor de docu.quote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog eens zien
[..]
Ohje was altijd al gespierd man!
Goeie tactiek welquote:Op maandag 15 december 2014 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik was toen expres aangekomen voor de docu.
niet?quote:Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik kom uit Limburg, hier zeggen we nooit wat we denken.
quote:Op maandag 15 december 2014 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik was toen expres aangekomen voor de docu.
Heb serieus wel leuke reacties gehad van vrouwen die me zagen lopen, maar ik ben er nooit op in gegaan omdat ik net als heath ledger nog wat in mn rol bleef hangen en daar nog ff uitmoest.quote:Op maandag 15 december 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie tactiek welsnel aankomen en dan na die tijd daten en dat dan vrouwen positief verrast zijn... damn nice. Ff noteren.
Snap ik. Heb volgende week eerste date en ga nu aankomen en dan bij de 2e date ben ik weer normaal gewicht en lekker en dan wil ze me gelijkquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb serieus wel leuke reacties gehad van vrouwen die me zagen lopen, maar ik ben er nooit op in gegaan omdat ik net als heath ledger nog wat in mn rol bleef hangen en daar nog ff uitmoest.
Nee toen meisjes me zagen lopen was ik al weer wat afgevallen, ik was mentaal nog wat in de rol niet lichamelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik. Heb volgende week eerste date en ga nu aankomen en dan bij de 2e date ben ik weer normaal gewicht en lekker en dan wil ze me gelijk
Somsquote:
quote:
Wat was de rol die je speelde precies, ik vond het moeilijk deze te plaatsen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee toen meisjes me zagen lopen was ik al weer wat afgevallen, ik was mentaal nog wat in de rol niet lichamelijk.
soms floept het wel gewoon er uitquote:
Beetje steve carell als in the office.quote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat was de rol die je speelde precies, ik vond het moeilijk deze te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |