Ben je bekakt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja klopt haha, ik heb de bekakteRollende lukt me niet. En je hoort het bij jou wel duidelijk toch
Ja, praatte een beetje als Frits Bolkestein.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee lol, wel eens een bekakte Noord-Afrikaan gezien dab?
Hoe praat jij?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, praatte een beetje als Frits Bolkestein.
Wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, praatte een beetje als Frits Bolkestein.
:squote:
Bel je morgen wakkerquote:
I'll take that challenge.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Nee.
Nee.Daar ging jouw reputatie als ijskoude vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf nu lees ik al jouw posts met jouw stem.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
looks/sounds can be deceiving, don't trust herquote:Op dinsdag 16 december 2014 01:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daar ging jouw reputatie als ijskoude vrouw.
Vanaf nu lees ik al jouw posts met jouw stem.
[..]
Nee.
Nee.
Nee.Zwoel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Nee.
Nee.
Nee.okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |