quote:Op maandag 15 december 2014 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Nee.
Nee.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Nee.
Nee.
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Wat betekent het? Afgezien van azizam, dat weet ik.
Iedereen die dit hoort nu in shock dat je geen zware bootwerkers/rokersstem hebt.Daar twijfelde ik ook nog over maar met mijn accent wordt dat helemaal niks.quote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef Chloroform het volgende:
Wilde net iets in het Sranang doen maar schoot hele tijd in de lach.
full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef Chloroform het volgende:
Wilde net iets in het Sranang doen maar schoot hele tijd in de lach.
Ik hou van je.quote:Op maandag 15 december 2014 23:37 schreef krioro het volgende:
[..]! Wat betekent het? Afgezien van azizam, dat weet ik.
Iedereen die dit hoort nu in shock dat je geen zware bootwerkers/rokersstem hebt.
[..]
Daar twijfelde ik ook nog over maar met mijn accent wordt dat helemaal niks.
quote:Op maandag 15 december 2014 23:40 schreef ntm het volgende:
[..]Ik ook eerst zo'n Marokkaanse illie (ewa sahbi jwz).
quote:Op maandag 15 december 2014 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hou van je.
En wat @ bootwerkersstem.
Hahaha, Suriboy met zachte g.![]()
![]()
quote:
[..]
Nee.
Nee.
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So sweetiequote:
Doe eens Gronings.quote:
Spreekt je vriend de r ook zo uit? Ik kan hem niet echt goed uitspreken, dacht dat het meer een spraakgebrek van mij was.quote:
Heb geen accent (srs).quote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe eens Gronings.
[..]
Spreekt je vriend de r ook zo uit? Ik kan hem niet echt goed uitspreken, dacht dat het meer een spraakgebrek van mij was.
Lawmanquote:Op maandag 15 december 2014 23:57 schreef krioro het volgende:
Heb nu pas door dat ik bij m'n eerste eigenlijk de verkeerde link had gepost. Vandaar dat dat laatste wat je niet verstond dus niet was wat ik dacht dat het was.![]()
Nog nooit heeft iemand op basis van m'n accent kunnen horen/raden waar ik woon/vandaan kom. (srs)quote:
Man van de wereld deze.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nog nooit heeft iemand op basis van m'n accent kunnen horen/raden waar ik woon/vandaan kom. (srs)
Da's wat anders. (srs) Maar doe dan in je niet-specifiek-Gronings-accent.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nog nooit heeft iemand op basis van m'n accent kunnen horen/raden waar ik woon/vandaan kom. (srs)
Call me maybe.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Da's wat anders. (srs) Maar doe dan in je niet-specifiek-Gronings-accent.
Ja haha, moest wel wennen aan het accent in begin. De r spreek ik niet echt uit, in Brabant hoor je de r wel duidelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe eens Gronings.
[..]
Spreekt je vriend de r ook zo uit? Ik kan hem niet echt goed uitspreken, dacht dat het meer een spraakgebrek van mij was.
Hahaquote:
Oh, ik spreek hem ook niet echt uit eigenlijk, probeerde hier heel krampachtig om het wel te doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja haha, moest wel wennen aan het accent in begin. De r spreek ik niet echt uit, in Brabant hoor je de r wel duidelijk.
Ja klopt haha, ik heb de bekaktequote:Op dinsdag 16 december 2014 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ik spreek hem ook niet echt uit eigenlijk, probeerde hier heel krampachtig om het wel te doen.Meestal hebben mensen zo'n rollende r of zo'n bekakte r toch? Ik kan die rollende niet, en die bekakte wil ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |