Ik hoop dat je zo hebt gedaan:quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn "het valt best mee" gevoel over de laatste zwangerschapskilo's is gisteren trouwens aardig de grond in geboord. Een collega zei tijdens een etentje "Ja, ik zag vorige week wel echt nog een buikje hè! Geef je geen borstvoeding ofzo? Dat dat zo blijft zitten?" . Grmbl.
Nou ja zeg! Hoe haalt iemand het in z'n hoofd zeg om dat zo te zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn "het valt best mee" gevoel over de laatste zwangerschapskilo's is gisteren trouwens aardig de grond in geboord. Een collega zei tijdens een etentje "Ja, ik zag vorige week wel echt nog een buikje hè! Geef je geen borstvoeding ofzo? Dat dat zo blijft zitten?" . Grmbl.
Dus.. hoe gaat dat eigenlijk bij jullie? Doen jullie bijvoorbeeld actief buikspieroefeningen enzo? En sport? Ik merk dat ik daar he-le-maal geen zin in heben eigenlijk al m'n hoop heb gevestigd op het weer gaan werken in januari. Of leef ik in een fantasiewereld en zal ik aan de bak moeten..
Dagelijks 60 situps, nee dat is echt waardeloos, kan je beter niks doenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik sport niet maar doe wel buikspieroefeningen. Niet heel veel, dagelijks 3 x 20 ofzo.
Nee, ik wist wonderwel heel rustig te blijven en kuiken daardoor ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:23 schreef Franny_G het volgende:
Oeh, bloedbad Burdie? Schrok je erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |