abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2014 @ 18:31:36 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_147644624
Lou O+
disclaimer
pi_147647502
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn "het valt best mee" gevoel over de laatste zwangerschapskilo's is gisteren trouwens aardig de grond in geboord. Een collega zei tijdens een etentje "Ja, ik zag vorige week wel echt nog een buikje hè! Geef je geen borstvoeding ofzo? Dat dat zo blijft zitten?" . Grmbl }:| .

Ik hoop dat je zo hebt gedaan: :')
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:19:44 #278
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147648406
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn "het valt best mee" gevoel over de laatste zwangerschapskilo's is gisteren trouwens aardig de grond in geboord. Een collega zei tijdens een etentje "Ja, ik zag vorige week wel echt nog een buikje hè! Geef je geen borstvoeding ofzo? Dat dat zo blijft zitten?" . Grmbl }:| .

Dus.. hoe gaat dat eigenlijk bij jullie? Doen jullie bijvoorbeeld actief buikspieroefeningen enzo? En sport? Ik merk dat ik daar he-le-maal geen zin in heb :@ en eigenlijk al m'n hoop heb gevestigd op het weer gaan werken in januari. Of leef ik in een fantasiewereld en zal ik aan de bak moeten..
Nou ja zeg! Hoe haalt iemand het in z'n hoofd zeg om dat zo te zeggen :X 3 maanden is nog maar kort he.

Ik sport niet maar doe wel buikspieroefeningen. Niet heel veel, dagelijks 3 x 20 ofzo. Ik ben wel alweer slank maar als ik zit dan voel ik dat mn buikspieren los zitten zeg maar. Waardoor mn buik nog wat hangt en blubberig is. Ik denk wel dat oefeningen daartegen kunnen helpen.

Skittles wat een leuk meisje :)

En Soesa al op het werk :o Gister of eergisteren ging het er over dat verlof bij anderen langer lijkt te duren, ik vind het juist bij anderen altijd zo snel gaan!

Verder loop ik 300 posts achter, dus geen idee of ik iets belangrijks gemist heb!
pi_147648785
Razz, wat een onbeschofte boutopmerking. Waar mensen zich mee bemoeien zeg!
Ik ben tevreden met hoe ik er nu uit zie. Buik mag wel platter, maar t kan er mee door. Sport niet en die geen buikspieroefeningen. Ik heb een gloeiende hekel aan oefeningen en fitness enzo. Maar ik wandel veel :)
pi_147649236
Ach ik ben door onbekende al 2x voor zwanger aangezien ;( (had voor mijn figuur ook n slecht model jas aan maar toch)
Januari ga ik er weer vol voor, ik kan sinds jaren weer chocola eten dus ik ga witte kransjes ed eten :P
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:44:20 #281
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147649457
Kuiken had een pechdag vandaag... Twee keer een duim tussen de deur, een handje tussen de deur, een handje onder de deur, bijna een voet tussen de deur (hij ontdekt nu dat deuren geen leuk speelgoed zijn) en hij kreeg als toetje nog mijn laptop op z'n snufferd. Lipbandje gescheurd... het leek wel alsof er een massamoord was gepleegd, wat een bloed... ;( :').
KuikenGuppy
pi_147649783
Ach, arm kuikentje...

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:

Ik sport niet maar doe wel buikspieroefeningen. Niet heel veel, dagelijks 3 x 20 ofzo.
Dagelijks 60 situps, nee dat is echt waardeloos, kan je beter niks doen :{w :D
Ik MOET echt vanaf 1 januari wortels gaan eten ofzo :'( :'( :'(
pi_147649851
Och arm kuiken! :o
Kwak
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:52:54 #284
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147649903
Nee het is zeker niet waardeloos maar kom op, het is maximaal vijf minuutjes :D

Echt leuk vind ik het ook niet maar hey, als je een plattere buik wil moet je er iets voor doen en/of iets voor laten he :P

Wat sneu Burdie! ;(
pi_147650166
Loutje O+

Spees :o
*mompeltietsoverdatikeenschoponderdekontmoethebben*

Burdie nee je kuiken! Wat sneu :*
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:07:56 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_147650617
Aw kuikentje toch! Kus op je snaveltje :*
disclaimer
pi_147651329
Argh, het is ook nooit goed :')

L slaapt lekker in haar eigen bedje en haar eigen kamertje.

'Hoera, wat fijn', hoor ik nou te typen.
Maar ze slaapt zo vast... Als ik even binnen loop en over haar wangetje wrijf morrelt ze meestal wel wat, maar nu steeds niet, dus speel ik even met haar handjes, tot ze bijna wakker wordt :') En dan ben ik weer even blij :')

ik heb vanmiddag een heel naar bericht gelezen over een babietje en nou ben ik ineens weer een onzekere mamma
pi_147651374
Oeh, bloedbad Burdie? Schrok je erg?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_147651399
Het arme kuiken!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_147651589
:* voor kuiken

}:| voor de collega van Razz. Wat een nare opmerking, helemaal zo en-public :r

Verder zag ik allemaal lieve foto's O+

Oja, buikspierenoefeningen, vroeger deed ik nog wel eens dit soort workouts. Ooit had ik bedacht dat ik dit tijdens mijn verlof wel weer op kon pakken als m'n baby zou slapen.... maar de afgelopen 7 omg 7!! :o maanden heb ik er echt geen tijd voor gehad :') :')
  dinsdag 16 december 2014 @ 23:03:14 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147657003
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:23 schreef Franny_G het volgende:
Oeh, bloedbad Burdie? Schrok je erg?
Nee, ik wist wonderwel heel rustig te blijven en kuiken daardoor ook :).
Slaap lekker allemaal :*!
KuikenGuppy
pi_147660293
Burd je kuikentje ;( Ik hoop dat hij er geen last van gaat krijgen. :*

Verder nog niet bijgelezen, want ik ben al de hele avond in de weer. S moet telkens zo hoesten dat hij ervan spuugt en we zijn aan waterpokken 2.0 begonnen, T heeft ze nu. :')
Eindelijk ligt nu iedereen in bed dus ik ga een poging doen om te slapen. :)
pi_147660338
Oh gezellige ziekenboeg NIKKI. Beterschap.

Arm kuiken, wat n pechdag!

Saar heeft weer n spurtje gemaakt, maat 62 wordt nu echt (te) klein... Speklap O+
S. 2014
J. 2016
pi_147660699
Ah gos Kuiken... En beterschap voor Nikki's ukken!

Hier voor de 2e nacht op rij lang geslapen: ruim 5u sinds de vorige voeding. Lucas dan, wij sliepen vanaf 23u ongeveer :) Dus minder profijt van zo. Ff kijken wat hij de rest van de nacht doet, anders toch beter wakker maken voor een late voeding dus :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147661077
Beterschap nikki

Meiden zijn overdag goed wakker geweest. Vanaf 21u hun 'huilmoment' tot middernacht :') daarna laatste fles Ennn.. Nog geen slaap.
Man en ik worden hier echt ongelukkig van. Tot 3u S.ophie wakker en nu E.mma. We weten het ook niet meer
Leuk hoor tegelijk voeden en wakkere momenten etc we doen het allemaal.
Morgen heeft man een belangrijke dag maar we redden het gewoon niet.

Waarom?
Wordt er echt ziek van. Wil geen rotgevoelens hebben maar soms..

Weet t echt niet meer. Waarom moet ik dit nu weer meemaken. Eerst 2jr ellende door reflux en bekkeninstabiliteit en nu dit. Ik ben gewoon niet gemaakt voor dit :'(
pi_147661101
Arm kuiken!

En arme T van Nikki.

Zoe :*
pi_147661199
Zoë, trek alsjeblieft ergens aan de bel, voor je hier aan onderdoor gaat. :*.

Ik kwam jubelen dat I na de voeding van 22 uur heeft geslapen tot 5:45, maar dat voelt toch wel wat ongepast zo. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147661204
Oh Zoë, wat ellendig.. Jullie doen het zo goed, maar het is sowieso hartstikke pittig met 3 ukkies en dan ook nog zo weinig slapen, daar wordt alles nog megaveel zwaarder van.. Kan me voorstellen dat je er totaal wanhopig van wordt! En dat met het gevoel dat je nergens om hulp kunt vragen, ik wou dat ik met een slimme oplossing kon komen maar ik kom vrees ik niet verder dan een dikke knuffel!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147661209
Beterschap daar Nikki :*

Och Kuiken toch, het zat hem niet mee!

Zoë :* toch even een afspraak maken bij de huisarts? Wellicht komt er een oplossing uitrollen waar nog niet aan gedacht is.
Of eenmalig een oppas inhuren zodat jij even een paar uur bij kan tanken?
pi_147661513
Sterkte Zoe. Heb ook geen oplossinf voor je...

Kwam hier om te miepen over m's 22-1.30-5.30-7.30 :O maar goed, na het vele slapen gisteren en de jankavond en flesje maar half drinken daarna had ik t kunnen weten ;)

(T lijkt ok, maar ik sliep om 00.00 en elke voeding/terugleggen haalt er toch bijna een uur af... :@ ben dit ontwend na zijn doorslaapnachtjes :@)
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')