Een algeheel verbod op de Islam in alle Europese landen. Als mensen dan tóch met alle geweld aan de Islam willen doen verhuizen ze maar naar landen waar dit wél kan (Midden-Oosten e.d.).quote:Op maandag 15 december 2014 10:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hahaha. Het is waarschijnlijk te veel gevraagd, maar hoe zie jij dit voor je?
Deze trollquote:Op maandag 15 december 2014 11:06 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Een algeheel verbod op de Islam in alle Europese landen. Als mensen dan tóch met alle geweld aan de Islam willen doen verhuizen ze maar naar landen waar dit wél kan (Midden-Oosten e.d.).
Dat is geen algeheel verbod. En bovendien volstrekt onhaalbaar en idioot.quote:Op maandag 15 december 2014 11:06 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Een algeheel verbod op de Islam in alle Europese landen. Als mensen dan tóch met alle geweld aan de Islam willen doen verhuizen ze maar naar landen waar dit wél kan (Midden-Oosten e.d.).
Een brainfarttrollquote:Op maandag 15 december 2014 11:07 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ik troll niet maar zit hardop te brainstormen.
Geweldig inzicht: minstens 1quote:Op maandag 15 december 2014 04:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Commissioner Scipione: "There's at least one [hostage taker]," there may be more.
Mwah, die houdt het op de adrenaline nog wel ff vol. En het is te hopen dat het onderbroken wordt voordat hij écht moe en wanhopig wordt.quote:
omg zou dat de reden zijn?quote:Op maandag 15 december 2014 11:47 schreef kalinhos het volgende:
Dat café, das toch vlak bij waar delen van The Matrix zijn opgenomen?
Ik heb net ook een kopje koffie gemaakt, komt wel erg dichtbij zoquote:Op maandag 15 december 2014 11:41 schreef Postbus100 het volgende:
Lekker dan, zo sta je kopjes koffie te maken, zo ben je gegijzeld. The horror
Ik maak nu een kopje koffie.quote:Op maandag 15 december 2014 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb net ook een kopje koffie gemaakt, komt wel erg dichtbij zo
Wow die film heb ik gezienquote:Op maandag 15 december 2014 11:47 schreef kalinhos het volgende:
Dat café, das toch vlak bij waar delen van The Matrix zijn opgenomen?
Wees dan consequent en doe het op alle religies.quote:Op maandag 15 december 2014 11:06 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Als er 15+ mensen gegijzeld worden krijg je al gauw media aandacht, gek hequote:Op maandag 15 december 2014 12:19 schreef akveor het volgende:
Het dramatische is misschien wel de enorme media aandacht. Blijkbaar is zo'n actie erg effectief en je kan op navolging wachten.
Goed planquote:Op maandag 15 december 2014 10:49 schreef trucker3 het volgende:
Gewoon die hele Islam verbieden: mensen kunnen er blijkbaar niet mee omgaan. Net als vuurwerk, vuurwapens en harddrugs illegaal maken.
Wereldwijd niks dan ellende met 'de ideologie van de haat'. En dan heb je nog steeds mensen die zeggen: "nee maar dit zijn alleen de uitwassen van de Islam hoor."![]()
Het enige probleem is dat wij in Europa deze haatideologie als een soort paard van Troje hebben binnengehaald.... Dit soort toestanden gaan we ook hier krijgen vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |