Rest te lezen in bron.quote:Update 10:06 uur
Sky News UK meldt inmiddels dat de gijzelnemer aan de politie heeft laten weten dat hij in het café en in het zakendistrict in totaal 4 bommen heeft geplaatst welke hij op afstand kan bedienen.
Hij komt niet echt daadkrachtig over. Niet een juist persoon op dit moment, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 december 2014 02:55 schreef Caland het volgende:
Wel fijn dat die premier zijn toespraak voor een kerstboom geeft. Geeft je toch een beetje dat gezellige decembergevoel.
Oh dus daar wordt kerst overgeslagen? Raar.quote:Op maandag 15 december 2014 02:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kerstgevoel doen we niet aan hier. Hartje zomer.
Dat zeg ik niet. Maar het gevoel heb je niet.quote:Op maandag 15 december 2014 02:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dus daar wordt kerst overgeslagen? Raar.
Ja soms wel maar vaak ook niet. Als ik kijk naar Beslan, 9/11, Madrid enz daar hebben ze toch heel veel slachtoffers weten te maken.quote:Op maandag 15 december 2014 02:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zijn ze in dit geval wel erg dom bezig
Oh. Klinkt niet erg logisch.quote:Op maandag 15 december 2014 02:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het gevoel heb je niet.
Nou meid, wat een ramp hè, dat ze niet even opschieten voor jij naar bed moet.quote:Op maandag 15 december 2014 03:08 schreef PinkLow het volgende:
Waarom duurt het zo lang... ik ga ook slapen. Doei
Lijken in de verste verte niet op elkaar.quote:Op maandag 15 december 2014 03:16 schreef Deadline11 het volgende:
https://twitter.com/Anuv_/status/544313983134875648/photo/1
quote:2GB radio now taking unscheduled commercial break to speak with a caller claiming to be inside the Sydney cafe, being forced to call
Server rookt al.quote:Op maandag 15 december 2014 03:27 schreef Deadline11 het volgende:
[..]
http://www.2gb.com/listen-live
http://nos.nl/teletekst#126quote:Op maandag 15 december 2014 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand even een korte samenvatting van wat de PM zei? Ik kreeg telefoon.
Mr Abbott: "We have to appreciate that even in a society such as ours there are people who would wish to do us harm."quote:Op maandag 15 december 2014 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand even een korte samenvatting van wat de PM zei? Ik kreeg telefoon.
quote:HADLEY says the gunman wanted the hostage to talk LIVE on the air. Hadley says he will not do that because he is not a trained negotiator.
= de radiopresentator. Jezus, de druk die op die man ligt.quote:HADLEY has been asked to call the mans phone again at 1:30pm. He says he could hear the gunman yelling orders to the hostage.
Het is wel zoquote:
Hier wordt dat ontkendquote:Op maandag 15 december 2014 03:39 schreef star_gazer het volgende:
Lijkt me sterk dat ze kunnen bellen: GSM is platgegooid rondom het cafe, om te voorkomen dat ze eventueel bommen zouden laten afgaan enz.
Bron: http://www.smh.com.au/nsw(...)20141215-1278cx.htmlquote:No disruption to mobile services in the city
This is from Deputy Technology Editor Ben Grubb: Despite Channel Seven reports that mobile phone services have been shut down in the CBD at the request of police this is not the case. "There is no disruption to Optus' mobile network in the Sydney CBD. Customers' voice and data services are operational," an Optus spokeswoman said. Telstra and Vodafone spokespeople would not comment, although it's understood they have not shut down services either. The issues may be related to congestion from people posting photos to social media using the mobile networks and making calls at the same time. NSW Police is yet to comment on whether it is using any mobile phone jamming equipment, although use of such equipment is illegal unless approved by the communications regulator, the Australian Communications and Media Authority.
quote:1.38pm: NSW Police Commisisioner Andrew Scipione has confirmed that the person who rang Ray Hadley was a hostage.
Er zijn misschien meerdere mannen die een headshot moeten hebben. Maakt t iets lastiger.quote:Op maandag 15 december 2014 03:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geef die man een headshot, kunnen we weer tot de orde van de dag overgaan.
Hij staat ook nogeens tussen de gegijzeldenquote:Op maandag 15 december 2014 03:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Er zijn misschien meerdere mannen die een headshot moeten hebben. Maakt t iets lastiger.
Dat is een aanname volgens mijquote:Op maandag 15 december 2014 03:55 schreef TLC het volgende:
Ongeveer 40 man gegijzeld hoorde ik ? (inclusief 10 medewerkers)
Daar heb je flink wat mankracht voor nodig om ze in bedwang te houden lijkt me.
Er zijn minstens een stuk of 10 mensen binnen, want de ooggetuigen die vlak voor de deur stonden hebben genoeg mensen zien.quote:Op maandag 15 december 2014 03:59 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dat is een aanname volgens mij
Ik zag hem op beeld hij stond heen en weer te lopen tussen 3 mensen...
Ja klopt.quote:Op maandag 15 december 2014 04:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zijn minstens een stuk of 10 mensen binnen, want de ooggetuigen die vlak voor de deur stonden hebben genoeg mensen zien.
Dat werd verteld op de BBC maar natuurlijk zal niemand het exacte aantal nog wetenquote:Op maandag 15 december 2014 03:59 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dat is een aanname volgens mij
Ik zag hem op beeld hij stond heen en weer te lopen tussen 3 mensen...
Ik zal de Australische premier ff mailen dat ze ff op moeten schieten voor jequote:Op maandag 15 december 2014 03:11 schreef LTVDK het volgende:
In dit tempo is het morgenavond vast nog wel bezig ja
At least one.quote:Op maandag 15 december 2014 04:04 schreef star_gazer het volgende:
Commissaris was net aan het woord: het gaat om één gijzelnemer en vooralsnog een onbekend aantal gegijzelden.
Commissioner Scipione: "There's at least one [hostage taker]," there may be more.quote:Op maandag 15 december 2014 04:04 schreef star_gazer het volgende:
Commissaris was net aan het woord: het gaat om één gijzelnemer en vooralsnog een onbekend aantal gegijzelden.
quote:Op maandag 15 december 2014 04:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoor verschillende verhalen: 13 en 30 gegijzelden.
"thirteen" en "thirty" in een Australisch accent liggen nogal dicht elkaar.
De eigenaar van Lindt heeft het over tot 50 man. Het kan allemaal.quote:1.51pm: There is a lot of confusion over how many people are held in the cafe with the gunman. Chris Kenny, who left the cafe moments before the siege began, says that there were about 12 customers there when he was inside, and three or four staff.
Kan alsnog gaan om iemand die gewoon geld wil zien oid, dan is het niet meteen terrorisme.quote:Op maandag 15 december 2014 04:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Commissioner Scipione: 'We have not yet confirmed this is a terrorist event.'
Misschien is het de Australische Bananasplit!!
Want mensen die geld willen hebben lopen met een bandana met daarop de tekst 'Wij zijn soldaten voor Mohammed'?quote:Op maandag 15 december 2014 04:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan alsnog gaan om iemand die gewoon geld wil zien oid, dan is het niet meteen terrorisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |