Als jij een pipa / machinegeweer hebt en zij niet, waarom niet? Zolang er geen ex-commando's tussen zitten die je pootje lichten als je iets te dichtbij loopt en je overmeesteren, heb je niet zoveel te vrezen hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 12:23 schreef Re het volgende:
maar nu moeten ze toch ongeveer wel weten hoeveel gegijzelden er zijn... ik lees 30 maar die hou je toch niet onder controle in je uppie?
Inclusief atheïsme.quote:Op maandag 15 december 2014 12:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wees dan consequent en doe het op alle religies.
Het zijn er al iets minder heb ik begrepen, -5quote:Op maandag 15 december 2014 12:23 schreef Re het volgende:
maar nu moeten ze toch ongeveer wel weten hoeveel gegijzelden er zijn... ik lees 30 maar die hou je toch niet onder controle in je uppie?
Voorlopig nog wel maar zaken kunnen heel snel veranderen. Dat heb ik wel met 9/11 gezien. Maar vroeg of laat gaat die grote boem een keer komen. Een dirty bom, vergiftiging van drinkwatervoorziening of iets dergelijks. En dan kan de sfeer in het westen ten opzichte van de islam ineens heel snel omslaan. Tijden veranderen continu en wat vandaag nog gewoon de normaalste zaak is kan morgen al abnormaal zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 11:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is geen algeheel verbod. En bovendien volstrekt onhaalbaar en idioot.
Hey er zijn gekkere redenen om mensen te gijzelen.quote:
Dat was geniaal. Die film ook die er over was gemaaktquote:Op maandag 15 december 2014 13:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hey er zijn gekkere redenen om mensen te gijzelen.
Weet je nog die Philips gijzeling in Amsterdam vanwege zwarte balken op je TV die je soms bij films hebt. Hij was kwaad omdat het mensen zou dwingen een breedbeeld TV te kopen. En die gast bleek nog in het verkeerde gebouw te zitten ook. Philips was net verhuist
Hij had ze ook kunnen onthoofdenquote:Op maandag 15 december 2014 13:06 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk toch dat de gegijzelden die nu vrij zijn, vrijgelaten zijn. Een gijzelnemer brengt eerst iedereen bij elkaar in één ruimte. Door mensen vrij te laten wordt de groep kleiner, waar weer makkelijker controle over te houden is.
Dat is nogal een gedoe.quote:Op maandag 15 december 2014 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij had ze ook kunnen onthoofden
quote:Op maandag 15 december 2014 10:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Ivo heeft wel heel veel verstand van cybercrime heurr..
Blij dat er een hoop Australiërs anders over denken:quote:Op maandag 15 december 2014 13:01 schreef Onnoman het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan alles wat met de islam te maken heeft.
Niks maar dan ook niks is goed aan dit geloof.
O ja, dat was echt ergquote:Op maandag 15 december 2014 13:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hey er zijn gekkere redenen om mensen te gijzelen.
Weet je nog die Philips gijzeling in Amsterdam vanwege zwarte balken op je TV die je soms bij films hebt. Hij was kwaad omdat het mensen zou dwingen een breedbeeld TV te kopen. En die gast bleek nog in het verkeerde gebouw te zitten ook. Philips was net verhuist![]()
![]()
![]()
Wachten tot het donker is, elektriciteit afsluiten en gijzelnemer moe en onoplettend laten worden.quote:Op maandag 15 december 2014 13:08 schreef luxerobots het volgende:
Ik ga er nu vanuit dat er één gijzelnemer is. Dat betekent ook dat de zaak snel ten einde zal komen.
Hij plast in de kont van de gijzelaars.quote:Op maandag 15 december 2014 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Die man zal toch ook wel een keer naar de wc moeten..?
Dat is dus waar ik bang voor ben, ik ben zelf Islamitisch en keur dit natuurlijk helemaal af. Maar er zijn genoeg mensen die niet kunnen nuanceren en gelijk alle moslims scheef aankijken door dit soort rare acties.quote:Op maandag 15 december 2014 13:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Blij dat er een hoop Australiërs anders over denken:
Zoek maar op #illridewithyou op Twitter.
Het geloof wordt misbruikt om een totaal gestoorde ideologie over te brengen. Ken het verschil.
Ook leuk!quote:Op maandag 15 december 2014 13:13 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Hij plast in de kont van de gijzelaars.
Iemand vroeg al toen de ADF niet meer in uniforms mocht reizen, waar deze solidariteit TOEN was.quote:Op maandag 15 december 2014 13:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Blij dat er een hoop Australiërs anders over denken:
Zoek maar op #illridewithyou op Twitter.
Wisten ze het zelf maar, de islam kun je niet zien als alleen een religie, de eisen in de Koran zijn erg duidelijk hoe de HELE wereld volgens de Sharia zou moeten leven. Daar is weinig religieus en al helemaal niets tolerants in.quote:Het geloof wordt misbruikt om een totaal gestoorde ideologie over te brengen. Ken het verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |