gr aan je hondjquote:Op maandag 15 december 2014 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je snapt niet.
Maar morgen school. Gr Gr kus.
Plebvoedsel.quote:
Vraag het danquote:Op maandag 15 december 2014 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup, daarom hoop ik echt dat hij ze erbij doet
vissticks vind ik dan weer niks.quote:Op maandag 15 december 2014 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plebvoedsel.
Wel lekker![]()
Hoort beetje bij de culinaire guilty pleasures
net als vissticks
Ja doe ik zaterdag wel, dan gaan we toch samen de boodschappen doenquote:
Eet makkelijk zo`n heel pak vissticks weg hoorquote:Op maandag 15 december 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vissticks vind ik dan weer niks.
Maar paar aardappelkroketjes bij je vlees en salade erbij is best een topshow
Vissticks met appelmoesquote:
Ik eet zo een bak bitterballen weg no worriesquote:Op maandag 15 december 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet makkelijk zo`n heel pak vissticks weg hoortopshow
Daar word je misselijk van. Minst lekkere bittergarnituur na bamihapquote:Op maandag 15 december 2014 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet zo een bak bitterballen weg no worries
Dit dan liever:quote:Op maandag 15 december 2014 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet zo een bak bitterballen weg no worries
quote:Op maandag 15 december 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar word je misselijk van. Minst lekkere bittergarnituur na bamihap
Ook prima. Al zou ik ook daar niet alles van opeten neequote:Op maandag 15 december 2014 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit dan liever:
[ afbeelding ]
Alleen wel wat minder
De helft moet wel lukken.quote:Op maandag 15 december 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook prima. Al zou ik ook daar niet alles van opeten nee
Ik zou wel een heel eind komen
Van bepaald voedsel kan ik wel echt veel opquote:Op maandag 15 december 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook prima. Al zou ik ook daar niet alles van opeten nee
Ik zou wel een heel eind komen
zekerquote:
ligt eraan wat je definieert als veelquote:Op maandag 15 december 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van bepaald voedsel kan ik wel echt veel op
Nee.quote:Op maandag 15 december 2014 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Vond het vroeger (nog niet eens zolang geleden) altijd vet stom om mijn oma een kus te geven, nu doe ik het ineens standaard als ik haar heb gezienGeven of gaven jullie je opa en/of oma ook altijd standaard een kus?
Heb geen opa`s meerquote:Op maandag 15 december 2014 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Vond het vroeger (nog niet eens zolang geleden) altijd vet stom om mijn oma een kus te geven, nu doe ik het ineens standaard als ik haar heb gezienGeven of gaven jullie je opa en/of oma ook altijd standaard een kus?
Ja dat eet ik dus zo op. Maar vind dat en chips wel minder als een goede tosti ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Kroepoek is ook lekker ja. Die saté versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |