wnr mosterd snuivenquote:
Is ook best wel lekkerquote:
Uren wachten op een klein stukje kipfilet dat halfgaar is en dan is het niet eens lekker.quote:Op maandag 15 december 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook best leuk, maar wel enorm afgezaagd
2pleb4mequote:
bedankt voor dit zeer interessante verhaal dit boeit echt niemandquote:Op maandag 15 december 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Wij aten verleden jaar goeie lamscurry met duur vlees van de slager.
Libanees brood erbij
en ijs achteraf
niks mis mee
Gekookte aardappels en spinazie?quote:Op maandag 15 december 2014 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook best wel lekkerGroente en aardappels erbij. Klaar haha
ga j r strak van? :ppquote:Op maandag 15 december 2014 01:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ik snuif tegenwoordig kerriepoeder
Zat daar een bom in:?quote:Op maandag 15 december 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Wij aten verleden jaar goeie lamscurry met duur vlees van de slager.
Libanees brood erbij
en ijs achteraf
niks mis mee
Dat wel maar ik doe het echt bijna nooit en nu mijn pa het in zijn nieuwe huis niet meer wilt hebben (en mijn moeders vriend het ook niet wilt in zijn huis) ga ik het de komende jaren nooit meer doenquote:Op maandag 15 december 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook best leuk, maar wel enorm afgezaagd
Dunne ontlasting? Nooit gehad. Stinkend huis? Yup! Houten vloer die altijd spekglad was daarna enzquote:Op maandag 15 december 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een dunne ontlasting een paar uur daarna. En een stinkend huis.
WAT LOOP JE ME TOT HUILEN TE BRENGEN KUTWIJFquote:Op maandag 15 december 2014 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
bedankt voor dit zeer interessante verhaal dit boeit echt niemand
Dat zijn niet de Chevy's van vroegah mang.quote:Op maandag 15 december 2014 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ze beledigde de camaro van mijn oomchevy's
Nee denk gebakken aardappels en hopelijk ook aardappel kroketjes. En voorspel rode bieten voor oma en mijn vader en wortels (met doperwten) voor mij erbij.quote:Op maandag 15 december 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gekookte aardappels en spinazie?
Zo saai is dat
wat boeit mij dat nouquote:Op maandag 15 december 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WAT LOOP JE ME TOT HUILEN TE BRENGEN KUTWIJF
Het is wel de enige Camaro in NL met die kleurcombiquote:Op maandag 15 december 2014 01:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zijn niet de Chevy's van vroegah mang.
Aardappel kroketjesquote:Op maandag 15 december 2014 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee denk gebakken aardappels en hopelijk ook aardappel kroketjes. En voorspel rode bieten voor oma en mijn vader en wortels (met doperwten) voor mij erbij.
Je snapt niet.quote:Op maandag 15 december 2014 01:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is wel de enige Camaro in NL met die kleurcombi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |