gewoon zelfde eten als hele jaar door (gekookte aardappels en broccoli ofzo). En soep (quote:
Geforceerd dronken postenquote:Op maandag 15 december 2014 01:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
zze moet mijn ooms auto ni beledigen gr ikds
Dit jaar stelt het ook niet heel veel voor bij 'mij'. 1ste kerstdag bij mijn vader eten, die gaat thuis iets maken is wel lekker maar niet iets wat heel bijzonder is en 2de kerstdag bij mijn moeder en dat gaat echt bagger worden volgens mij haha. Als het aan die vent ligt gaan we gewoon brood met soep eten lolquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon zelfde eten als hele jaar door (gekookte aardappels en broccoli ofzo). En soep () en dan een laf stukje rollade en dan gewoon ijs uit de vriezer toe..En ook altijd stoofpeertjes
ik versta geen plebquote:Op maandag 15 december 2014 01:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
zze moet mijn ooms auto ni beledigen gr ikds
Snobbels is een lekker hapje jaquote:Op maandag 15 december 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
sooooooooo koekoek die snowbells is knap omg
denken dat ik dronken benquote:Op maandag 15 december 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geforceerd dronken posten
Ga weg jij noob
snow die dronken gaat bellenquote:Op maandag 15 december 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geforceerd dronken posten
Ga weg jij noob
Ik vind dat echt saai met kerst.quote:Op maandag 15 december 2014 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit jaar stelt het ook niet heel veel voor bij 'mij'. 1ste kerstdag bij mijn vader eten, die gaat thuis iets maken is wel lekker maar niet iets wat heel bijzonder is en 2de kerstdag bij mijn moeder en dat gaat echt bagger worden volgens mij haha. Als het aan die vent ligt gaan we gewoon brood met soep eten lol
hoe moet jij dat nou weten danquote:Op maandag 15 december 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
sooooooooo koekoek die snowbells is knap omg
Ik vind gourmetten wel wat hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt saai met kerst.
Ach gourmetten ofzo is ook afgezaagd![]()
Ik wil potjandeurie eens konijn eten ofzo.
haha mn licht isnu ook uitgeVAllen XDquote:Op maandag 15 december 2014 01:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
denken dat ik dronken ben
op ee zondAG
kan gwn mijn toetsenbord nizien in het donker
zal wel terecht wezenquote:Op maandag 15 december 2014 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ze beledigde de camaro van mijn oomchevy's
Ziet er best chill uit.quote:Op maandag 15 december 2014 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat mijn vader maken qua vlees. Naja maken.. bereiden haha. We gaan het in Duitsland kopen, daar smaakt casselerrib zoveel beter
Het is ook best leuk, maar wel enorm afgezaagdquote:Op maandag 15 december 2014 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind gourmetten wel wat hebben
Ja een dunne ontlasting een paar uur daarna. En een stinkend huis.quote:Op maandag 15 december 2014 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind gourmetten wel wat hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |