Dat zorgt wel voor wat extra spanning jaquote:Op maandag 15 december 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt verstandig man serieus het lijkt niks maar je kan bijna geen voetbalwedstrijd kijken zonder de kick van het gokken er bij.
Ook ongezond soms al die stress.
Ja omdat wij altijd gaan nachtbrakenquote:Op maandag 15 december 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee, deze SC gaat nogh et langst door dus
Maar Oudejaarslootje kopen en hopen op miljoen.quote:Op maandag 15 december 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die nog wel ergens staan maar dat bewaar ik voor als ik ooit het huis uit ga
Laatst zag ikm 04:30quote:Op maandag 15 december 2014 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zorgt wel voor wat extra spanning ja.
Al valt er nog genoeg te genieten van het voetbal hoor.
[..]
Ja omdat wij altijd gaan nachtbraken
Jordanie valt wel mee daarin toch?quote:Op maandag 15 december 2014 01:05 schreef Ezell het volgende:
ik wil jurkjes meenemen op vakantie, maar dat kan niet vanwege de lengte
ik voel mij als een vieze slet
Ja, met El Matadorosquote:
hopen kan altijdquote:Op maandag 15 december 2014 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Oudejaarslootje kopen en hopen op miljoen.
Hoelang zijn die jurkjes dan?quote:Op maandag 15 december 2014 01:05 schreef Ezell het volgende:
ik wil jurkjes meenemen op vakantie, maar dat kan niet vanwege de lengte
ik voel mij als een vieze slet
Ooh dat blijf ik laatste tijd elke nacht wel op. En niet eens moe zijn danquote:
Nee héhé as je tot 12 uur in bed blijftquote:Op maandag 15 december 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang zijn die jurkjes dan?
[..]
Ooh dat blijf ik laatste tijd elke nacht wel op. En niet eens moe zijn dan
nog wel langer hoor als ik vrij benquote:Op maandag 15 december 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee héhé as je tot 12 uur in bed blijft
Wtfquote:Op maandag 15 december 2014 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nog wel langer hoor als ik vrij ben
zeker tot een uur of 4 in de middag dan
ja, vast welquote:Op maandag 15 december 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordanie valt wel mee daarin toch?
halverwege mij bovenbeen ofzoietsquote:Op maandag 15 december 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang zijn die jurkjes dan?
quote:Op maandag 15 december 2014 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog wat aan je dag.quote:Op maandag 15 december 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
Toen ik niet naar school ging was 14:00 mijn max. maar dat vond ik ook wel erg als ik zo laat wakker werd. 12:00 vind ik wel een mooi tijdstip
kan dan nog wel langer, maar ga er meestal uit omdat ik me anders awkward voel tov mijn ouders die uit hun werk komenquote:
ouders zijn naar werk dan en door herrie slaap ik wel heenquote:Op maandag 15 december 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Niemand die je wakker maakt dan of herrie of zo?
doe norquote:Op maandag 15 december 2014 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou allang uit bed getrapt zijnquote:Op maandag 15 december 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Niemand die je wakker maakt dan of herrie of zo?
Daarom. Rustig wakker worden, naar de supermarkt lopen, chillen, huishoudelijke taken doen etc.quote:
Heppie schatjequote:
terechtquote:Op maandag 15 december 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou allang uit bed getrapt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |