Dat heb ik nooit daar.quote:Op maandag 15 december 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd doen tenzij je belangrijke les hebt of zo
Alsof FOK! de enige afleiding isquote:Op maandag 15 december 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sochtends ben je actiever.
En is er toch geen reet te doen op fok dus
Ja ik ook, maar qua concentratie en shitquote:Op maandag 15 december 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof FOK! de enige afleiding is
In de ochtend ben ik juist hartstikke dood. In de nacht ben ik actief
Heerlijk juist man.quote:Op maandag 15 december 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar qua concentratie en shit
Daarbij heb ik om 10 uur sochtends nog geen zin om filmpje of iets te kijken
Om 10 uur 's ochtends heb ik uberhaupt nergens zin in.quote:Op maandag 15 december 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar qua concentratie en shit
Daarbij heb ik om 10 uur sochtends nog geen zin om filmpje of iets te kijken
FOK! is de laatste tijd sowieso redelijk doodquote:Op maandag 15 december 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
'S ochtends is FOK! wel een beetje dood ja
fok! is handig als je je 's avonds/'s nachts verveeldquote:Op maandag 15 december 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
'S ochtends is FOK! wel een beetje dood ja
Gokken?quote:Op maandag 15 december 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Hele rekening van afgelopen maand vol met dit soort afschrijvingkjes fokkie weet wel
quote:Op maandag 15 december 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Hele rekening van afgelopen maand vol met dit soort afschrijvingkjes fokkie weet wel
Dat is sowieso wel ideaal ja.quote:Op maandag 15 december 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
fok! is handig als je je 's avonds/'s nachts verveeld
niet altijd degene op wie je zit te wachtenquote:Op maandag 15 december 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel ideaal ja.
Is altijd nog wel iemand wakker hier
Ja serieus 71 mutaties deze maand te debiel voor woorden.quote:Op maandag 15 december 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]En hele tijd van en naar spaar stortingen
en creditcard
ik begin daar maar nooit aan want voor ik het weet is mijn hele spaarrekening weggegoktquote:Op maandag 15 december 2014 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja allemaal kleine bedragen wel maar opgeteld gaat het best rap.
Na. Valt wel mee toch?quote:Op maandag 15 december 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! is de laatste tijd sowieso redelijk dood
Ik heb geen eens een spaarrekening meerquote:Op maandag 15 december 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik begin daar maar nooit aan want voor ik het weet is mijn hele spaarrekening weggegokt
Echt verstandig man serieus het lijkt niks maar je kan bijna geen voetbalwedstrijd kijken zonder de kick van het gokken er bij.quote:Op maandag 15 december 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik begin daar maar nooit aan want voor ik het weet is mijn hele spaarrekening weggegokt
Valt mee, deze SC gaat nogh et langst door dusquote:Op maandag 15 december 2014 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
niet altijd degene op wie je zit te wachten
i feel so lonelyquote:Op maandag 15 december 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel ideaal ja.
Is altijd nog wel iemand wakker hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die nog wel ergens staan maar dat bewaar ik voor als ik ooit het huis uit gaquote:Op maandag 15 december 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een spaarrekening meerKomt wel weer daar niet van
quote:Op maandag 15 december 2014 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
i feel so lonely
oooo so lonelyyyyGa ook slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |