Brr. Baptisten zijn ook wel echt extreemquote:Op maandag 15 december 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allemaal baptisten*op 2 na dan*
Moet jij dan ook wachten op het bidden als jullie samen gaan eten?quote:Op maandag 15 december 2014 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allemaal baptisten*op 2 na dan*
Ik eet nooit met hun samen haha.quote:Op maandag 15 december 2014 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet jij dan ook wachten op het bidden als jullie samen gaan eten?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 15 december 2014 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet nooit met hun samen haha.
Bidden is niet lachwekkend verder, zelf ook weleens gedaanquote:Op maandag 15 december 2014 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Zou me dan echt de pleuris lachen
Ik vind bidden wel lachwekkend.quote:Op maandag 15 december 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bidden is niet lachwekkend verder, zelf ook weleens gedaan
Wat vind je van mediteren?quote:Op maandag 15 december 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind bidden wel lachwekkend.
Bidden heeft dan ook weinig met aanbidden te makenquote:Op maandag 15 december 2014 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet een niet bestaand figuur aanbidt vind ik het best.
quote:Op maandag 15 december 2014 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bidden heeft dan ook weinig met aanbidden te maken
ze vragen een of ander verzonnen figuur om hulp of bedanken hem voor het eten.quote:Op maandag 15 december 2014 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bidden heeft dan ook weinig met aanbidden te maken
quote:Op maandag 15 december 2014 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze vragen een of ander verzonnen figuur om hulp of bedanken hem voor het eten.
Loop dan even de keuken in en bedank de kok. Heb je veel meer aan.
Altijd hoogstaande discussies ja. Daarom moet je jezelf bewijzenquote:
dat ga je toch niet doen voor het etenquote:Op maandag 15 december 2014 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Bidden is ook gewoon je hart uitstorten voor sommige. Vergelijk het met een dagboek
Ik vind bidden voor het eten soweiso beetje vreemd, maar dat komt omdat ik bidden meer persoonlijk vindquote:Op maandag 15 december 2014 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat ga je toch niet doen voor het eten
al die tranen en gesnotter boven je diner
Snap wel dat mensen het soms moeilijk hebben en dan maar uit wanhoop iets proberen te zoeken, maar om een zogenaamde god te bedanken voor het eten is echtquote:Op maandag 15 december 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind bidden voor het eten soweiso beetje vreemd, maar dat komt omdat ik bidden meer persoonlijk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |