Tssssssssquote:Op zondag 14 december 2014 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind je wel een toffe user!
Als het in de buurt is welquote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
TssssssssDat is geen zeiken hé
Maar toch. Biertje?
Hahahaha, LoL. Gelukkig ben ik niet de aanstichter van het "honT" gebeurenquote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Homijn het volgende:
Onderzoek door de FOK!-recherche heeft uitgewezen dat TS als één van de eersten hond schreef als hont. Dit deed hij al in maart 2001, door andermans quote aan te passen: SC / Vooneetiesj
TS is aanstichter van iets dat een enorme hype is geworden op FOK!
Om die reden verdient TS een stantbeelt.
Goede recherche hier op Fok!quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Homijn het volgende:
Onderzoek door de FOK!-recherche heeft uitgewezen dat TS als één van de eersten hond schreef als hont. Dit deed hij al in maart 2001, door andermans quote aan te passen: SC / Vooneetiesj
TS is aanstichter van iets dat een enorme hype is geworden op FOK!
Om die reden verdient TS een stantbeelt.
Drenthe - Eindhoven.quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als het in de buurt is wel
Kennelijk wél. Of jij moet nog oudere posts kunnen ophoesten?quote:Op zondag 14 december 2014 23:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahahaha, LoL. Gelukkig ben ik niet de aanstichter van het "honT" gebeuren
Bij wie?quote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Drenthe - Eindhoven.
Eeuhhmmmm, niet in de buurt dus. Ga anders even bij de oversekste nieuwsposter van FOK! (Djeez) op bezoek?
Krijg nou tieten, It;s Aliveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:
Je post te weinig in 40+quote:Op zondag 14 december 2014 23:42 schreef Juup© het volgende:
Blijkbaar ben ik een brave user en valt er weinig te zeiken over/op mij (of de grootste zeikerds liggen te maffen of te rukken op trutje Cyrus).
Sinds gisterochtend rond 11:57 uurquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 07:58 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik vind je eigenlijk wel een teringuser
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:26 schreef Juup© het volgende:
Ondanks dat ik af en toe een ongelofelijke lul kan zijn, valt het mij nog mee wat er hier op op mij "ge-zeikt "wordt
Dus je vraagt aan topic of ie je onder wil zeiken ?quote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Juup© het volgende:
Zoals de titel als aangeeft.
Heb jij niet te zeiken flikker dan even een flink eind op.
Ondanks de uitnodigende titel, wil het niet zeggen dat ik overal op reageer
Game on
Gezeken, maar zijn tijdens het pissen bezweken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:26 schreef Juup© het volgende:
Ondanks dat ik af en toe een ongelofelijke lul kan zijn, valt het mij nog mee wat er hier op op mij "ge-zeikt "wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |