Tssssssssquote:Op zondag 14 december 2014 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind je wel een toffe user!
Als het in de buurt is welquote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
TssssssssDat is geen zeiken hé
Maar toch. Biertje?
Hahahaha, LoL. Gelukkig ben ik niet de aanstichter van het "honT" gebeurenquote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Homijn het volgende:
Onderzoek door de FOK!-recherche heeft uitgewezen dat TS als één van de eersten hond schreef als hont. Dit deed hij al in maart 2001, door andermans quote aan te passen: SC / Vooneetiesj
TS is aanstichter van iets dat een enorme hype is geworden op FOK!
Om die reden verdient TS een stantbeelt.
Goede recherche hier op Fok!quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef Homijn het volgende:
Onderzoek door de FOK!-recherche heeft uitgewezen dat TS als één van de eersten hond schreef als hont. Dit deed hij al in maart 2001, door andermans quote aan te passen: SC / Vooneetiesj
TS is aanstichter van iets dat een enorme hype is geworden op FOK!
Om die reden verdient TS een stantbeelt.
Drenthe - Eindhoven.quote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als het in de buurt is wel
Kennelijk wél. Of jij moet nog oudere posts kunnen ophoesten?quote:Op zondag 14 december 2014 23:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahahaha, LoL. Gelukkig ben ik niet de aanstichter van het "honT" gebeuren
Bij wie?quote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Drenthe - Eindhoven.
Eeuhhmmmm, niet in de buurt dus. Ga anders even bij de oversekste nieuwsposter van FOK! (Djeez) op bezoek?
Krijg nou tieten, It;s Aliveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:
Je post te weinig in 40+quote:Op zondag 14 december 2014 23:42 schreef Juup© het volgende:
Blijkbaar ben ik een brave user en valt er weinig te zeiken over/op mij (of de grootste zeikerds liggen te maffen of te rukken op trutje Cyrus).
Sinds gisterochtend rond 11:57 uurquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 07:58 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik vind je eigenlijk wel een teringuser
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:26 schreef Juup© het volgende:
Ondanks dat ik af en toe een ongelofelijke lul kan zijn, valt het mij nog mee wat er hier op op mij "ge-zeikt "wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |