Ow ja.quote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[_] school afmaken
[_] proberen aangenomen voor droombaan/werk vinden
[_] verhuizen uit NL
[_] f*ck bitchez, get money
[_] gezinnetje stichten
[_] reizen
[_] ...
Zoiets? Wel meer dingen, maar even binnen afzienbare tijd.
ohja dat zei je alquote:Op zondag 14 december 2014 22:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nét sushi all you can eat gehad.
Kb ze disst je. Vraag mijquote:Op zondag 14 december 2014 22:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In kerstvakantiequote:Op zondag 14 december 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja dat zei je al
maar kan morgen ook weer want dat is niet nét![]()
![]()
o
Dat wist ze wel, maar gewoon om 'dan niet hè' te kunnen roepen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
liefquote:Op zondag 14 december 2014 22:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In kerstvakantieje kan ook oud&nieuw hier komen
quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat wist ze wel, maar gewoon om 'dan niet hè' te kunnen roepen.
lul waarom zeg je vraag mijquote:
Haha vies hequote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat wist ze wel, maar gewoon om 'dan niet hè' te kunnen roepen.
Gezien.quote:
dangquote:
organiseer een turkenmeetquote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil graag eens Tapas eten. Wie komt?
Ik wist uberhaupt niet dat ik pinterest account had laat staan dat ik 29 mensen volg. Vreemd...quote:Op zondag 14 december 2014 22:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet spottend, ik gebruik zelf gewoon pinterest. Ask Unlabeled.
wanneer je pinterest aanmaakt, ga je automatisch alle mensen volgen die je kent en die dat ook hebbenquote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik wist uberhaupt niet dat ik pinterest account had laat staan dat ik 29 mensen volg. Vreemd...
Count me inquote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ik organiseer een meet. Wie komt mee tapas eten.
Ben al blij genoeg als ik school heb afgemaakt en voor de rest een jaartje verhonger.quote:Op zondag 14 december 2014 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja.
School afmaken
Alleen reizen
Voor mn 35ste 2 kinderen baren
Bedoel dingen binnen nu en 12 maanden
quote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
ikquote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
Echt? Waarom heb ik dan maar 3 followersquote:Op zondag 14 december 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wanneer je pinterest aanmaakt, ga je automatisch alle mensen volgen die je kent en die dat ook hebben
KB komt ookquote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij niet.
Oke 2 mensen tot nu toe.
Hij negeerde me op de wapp en nam niet op toen ik 4 x belde.quote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoi Stima, heb je vandaag nog gedurfd die jongen aan te spreken?
quote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik wist uberhaupt niet dat ik pinterest account had laat staan dat ik 29 mensen volg. Vreemd...
niemand mag jequote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Echt? Waarom heb ik dan maar 3 followers
Mmmm olijfje. I am in.quote:Op zondag 14 december 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |