jij had het over bestastenquote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat?Waar komt die opmerking opeens vandaan?
Wel goed. Gewoon jezelf accepteren zoals je bent.
Lekker aardig weer. Niet dat het me verbaast...quote:Op zondag 14 december 2014 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
Al er meisjes/vrouwen willen meeten sta ik er voor open. Srsly. Vorige meets niet, want de mannen boeien mij niet.
Ciao.
Waarom zou je grotere borsten willen? Mannen zijn niet zo kieskeurig.quote:Op zondag 14 december 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij had het over bestastenen toen dacht ik heuj en we hadden het een paar topics terug over boobjobs enzo
helemaal toppie
wat noem jij mijn boobs smalll danquote:Op zondag 14 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
Kb wrm zou je daar over denken!? Small boobs <3
ik wil het voor mezelf, niet voor mannen tochquote:Op zondag 14 december 2014 23:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom zou je grotere borsten willen? Mannen zijn niet zo kieskeurig.
HAHA, je weet dat ik het niet zo bedoel bebe.quote:Op zondag 14 december 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat noem jij mijn boobs smalll dan![]()
[..]
ik wil het voor mezelf, niet voor mannen toch
quote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA, je weet dat ik het niet zo bedoel bebe.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja
maar wil ze gewoon ook zoals de vrouwen op tv hebben ofzo soms
Grote boobs zorgt voor deuken in je schouders.quote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja
wat nouquote:
quote:Op zondag 14 december 2014 23:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Grote boobs zorgt voor deuken in je schouders.
Aankomen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja
Een appel is perfect.quote:Op zondag 14 december 2014 23:50 schreef xminator het volgende:
Wat is volgens jullie de ideale boobgrootte (beschrijf het op basis van een stuk fruit)?
#durftevragen.
Kijk naar alle supah models die hebben dat niet B)quote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja
Wat is met al deze vragen van jou vandaag? Ben je een paper aan het schrijven?quote:Op zondag 14 december 2014 23:50 schreef xminator het volgende:
Wat is volgens jullie de ideale boobgrootte (beschrijf het op basis van een stuk fruit)?
#durftevragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |