SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar dit is andersquote:Op zondag 14 december 2014 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Echt he :$ eerst klagen en binnen paar uur maakt ze zich er zelf aan schuldig tutututut schaam je KB
Waz met jouquote:
Ow, wat een levendige fantasie. Wat gebeurt er daarna?quote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmmm dikke bult in je broek cker en knuffel van achter hmhmhmm
We staan op de 16e etage, het is avond en alle lichtjes van de stad zitterd staan aan, daarna nemen we een snoekduik naar beneden en gaan we dood.quote:Op zondag 14 december 2014 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ow, wat een levendige fantasie. Wat gebeurt er daarna?
Wat romantisch.quote:Op zondag 14 december 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We staan op de 16e etage, het is avond en alle lichtjes van de stad zitterd staan aan, daarna nemen we een snoekduik naar beneden en gaan we dood.
einde
Oké, dankjewel.quote:Op zondag 14 december 2014 21:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke seurry.
Maar download de app, geef door dat je app bonnen hebt en als ze om een code vragen de bon activeren (is heel makkelijk, kom je wel achter als je de app download) en doorgeven.
Succes
WAT VOOR BUNDEL HEB JEquote:Op zondag 14 december 2014 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat gebeurt er als je internetbundel op gaat? Moet je vanaf dan bijdokken of gaat alleen maar je snelheid omlaag? Ik ga het niet meer redden tot morgen, denk ik.
Rot op, Shakira.quote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef Crip het volgende:
OH BABY WHEN YOU TALK LIKE THAT YOU MAKE A WOMAN GO MAD, SO BE WISE AND KEEP ON READING THE SIGNS OF MY BODY.
Bijdokken geloof ik en kan fors oplopen met internet buiten de bundel, pas opquote:Op zondag 14 december 2014 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat gebeurt er als je internetbundel op gaat? Moet je vanaf dan bijdokken of gaat alleen maar je snelheid omlaag? Ik ga het niet meer redden tot morgen, denk ik.
niet? is het een dorp ofzo?quote:Op zondag 14 december 2014 21:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat romantisch.![]()
Maar volgens mij is er nergens in Zitterd een 16e etage.
moet je je voorwaarden lezen tog gekkiequote:Op zondag 14 december 2014 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Wowowowow. Crip, dit pikken we toch niet, hè?quote:Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet? is het een dorp ofzo?
Jan gooit jou naar beneden, het zwembad in de tuin in, Bilzerian style, toch?quote:Op zondag 14 december 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We staan op de 16e etage, het is avond en alle lichtjes van de stad zitterd staan aan, daarna nemen we een snoekduik naar beneden en gaan we dood.
einde
Nope, ik niet. Ik val alleen op persoonlijkheidquote:
Gemeente is aan de andere kant van de stad jonguh, best ver.quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Kga groen dragen, grove street mothafuka
Is niet eens 's ver jij. Moet eerst bij de gemeente zijn en dan ergens anders.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nope, ik niet. Ik val alleen op persoonlijkheid
Challenge acceptedquote:Op zondag 14 december 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jan gooit jou naar beneden, het zwembad in de tuin in, Bilzerian style, toch?
quote:Op zondag 14 december 2014 21:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kan eerlijk zeggen van niet. Vind haar niet echt aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |