Denk jij PSV wint van FEY woensdagquote:Op maandag 15 december 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben bang dat PSV het wordt, en Ajax met leuker voetbal eens tweede.
Feyenoord had ook gewoon wel zieke pech + slechte dag van verdedigingquote:
Ja man + buitenspelgoals en scheids mist handsbal gewoon kutmongool die turkquote:Op maandag 15 december 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord had ook gewoon wel zieke pech + slechte dag van verdediging
Die winnen wel woensdag hoor. PSV was ook sober tegen Twente.
PSV is thuis best wel stabiel in de Eredivisie, en ik vind Feyenoord maar een matige aanval hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord had ook gewoon wel zieke pech + slechte dag van verdediging
Die winnen wel woensdag hoor. PSV was ook sober tegen Twente.
Die bal had wel op de stip gekund jaquote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man + buitenspelgoals en scheids mist handsbal gewoon kutmongool die turk
Zonder Toornstra denk het ook niet neequote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is thuis best wel stabiel in de Eredivisie, en ik vind Feyenoord maar een matige aanval hebben.
Misschien dat ze er een gelijkspelletje uit kunnen slepen.
Toornstra is wel aderlating nu jaquote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is thuis best wel stabiel in de Eredivisie, en ik vind Feyenoord maar een matige aanval hebben.
Misschien dat ze er een gelijkspelletje uit kunnen slepen.
Eerste goal was ook twijfelmomentje.quote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die bal had wel op de stip gekund ja
Tweede goal was niet buitenspel
quote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder Toornstra denk het ook niet nee
Sowieso nu komt die Bilal er zeker in te staan. Dat is niks.quote:
Eerste goal was sowieso buitenspel.quote:Op maandag 15 december 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste goal was ook twijfelmomentje.
Als ze winnen is maar 6 punten met PSVquote:Op maandag 15 december 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al hoop ik op winst Feyenoord uiteraard. Feyenoord is toch geen concurrent voor de titel verder
Dat zeiden jullie de laatste 3 jaar ookquote:Op maandag 15 december 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al hoop ik op winst Feyenoord uiteraard. Feyenoord is toch geen concurrent voor de titel verder
Nee voordeel voor de aanvallende partij juistquote:Op maandag 15 december 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste goal was sowieso buitenspel.
Echt schandalig gewoon. En sowieso altijd voordeel voor de verdedigende partij bij twijfel toch?
Feyenoord haakt vanzelf wel weer af.quote:Op maandag 15 december 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ze winnen is maar 6 punten met PSV
Toen deed Feyenoord toch ook niet meequote:Op maandag 15 december 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeiden jullie de laatste 3 jaar ook
Als "kakkerlak" vind ik dat serieus nog wel een leuke naam.quote:Op maandag 15 december 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort bijnamen geven aan clubs
Wel tot de laatste paar speelrondes?quote:Op maandag 15 december 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord haakt vanzelf wel weer af.
[..]
Toen deed Feyenoord toch ook niet mee
ALS ALS ALSquote:Op maandag 15 december 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel tot de laatste paar speelrondes?
Als Guidetti z`n shirt niet had uitgetrokken waren we kampioen geworden, als Feyenoord die wedstrijd tegen Twente niet op het laatste moment had weggegeven hadden we kampioen kunnen worden.
Of jezelf Joden noemen. Ik begrijp het nog steeds niet helemaal. Ajax is van oorsprong niet eens een jodenclub in Amsterdamquote:Op maandag 15 december 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Als "kakkerlak" vind ik dat serieus nog wel een leuke naam.
Net als waarom schrijf je Feyenoord met een D, voltooid verleden tijd![]()
Beter dan al die namen met ziektes er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |