Morgen loting, ben benieuwd.quote:Op maandag 15 december 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Europaleague, ongeplaatst ook nog eens zak we Red Bull worden weer
PSV speelt echt heel kut man, zeg niks over ons maar vandaag was weer lafjes in Eindhoven. Die kans van Twente op 0-1 , tering die had zelfs die IJslander wel gemaakt hoorquote:Op maandag 15 december 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet PSV veel verspelen want we krijgen in Eindhoven sowieso op ons kloten.
[..]
Tja ik begon Ajax te volgen toen het wanbeleid was en dat ging jaren zo. Was wel kut altijd maar toen viel er soms altijd nog wel wat te genieten. Suarez o.a.
Aardig ja. Jullie hebben namelijk nog geen wereldtoppers afgeleverdquote:Op maandag 15 december 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`aardige''? Is het zo moeilijk om complimenteus naar de tegenstander te zijn![]()
Gewoon al jaren beste jeugdopleiding van Nederland hoor
Ik kan genieten van goed spel ja. Maar daarom ben ik niet perse fan geworden.quote:Op maandag 15 december 2014 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zegt net dat je fan was van het spel
Eind februari ergensquote:Op maandag 15 december 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Wanneer begint E.L weer? Eind januari?
Dus je redenatie slaat nergens op. Want je bent ook fan als er slecht spel is.quote:Op maandag 15 december 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan genieten van goed spel ja. Maar daarom ben ik niet perse fan geworden.
Ajax won van Barcelona en zo maar goed zo kan Feyenoord van Sevilla winnen als je ze een x op een slechte dag treft denk als wij (Sevilla) jullie (Barcelona) 10x spelen dat je 9x verliest 1x wint.quote:Op maandag 15 december 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgen loting, ben benieuwd.
Zullen wel weer allemaal Oostblokploegen worden
Die komen wel.quote:Op maandag 15 december 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardig ja. Jullie hebben namelijk nog geen wereldtoppers afgeleverd![]()
En Ajax is er wel overheen aan het gaan qua beste jeugdopleiding hoor doorCruijffgod
Ajax wordt er weer uitgecounterd door PSV, zoals altijd. En Feyenoord wint dan soms weer makkelijk van PSV en Ajax verslaat jullie. Zo is het steen-papier-schaar principe wel in Nederlandquote:Op maandag 15 december 2014 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV speelt echt heel kut man, zeg niks over ons maar vandaag was weer lafjes in Eindhoven. Die kans van Twente op 0-1 , tering die had zelfs die IJslander wel gemaakt hoor![]()
Tuurlijk, maar dan geniet ik weer van die individuele spelers die er zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus je redenatie slaat nergens op. Want je bent ook fan als er slecht spel is.
En als er op dat moment bij andere clubs betere individuele spelers zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan geniet ik weer van die individuele spelers die er zijn.
Liverpool gewoon pakkie geven wat zijn die slecht zegquote:Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Dat Feyenoord geplaatst is ook maar kut eigenlijk
Die tegenstanders man manHad liever ongeplaatst geweest.
Straks zul je zien dat we tegen Liverpool moeten en Balotelli opeens begint te ballenman man
Ajax kan beter tegen een grote naam spelen, dan laden ze zich tenminste op.quote:Op maandag 15 december 2014 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax won van Barcelona en zo maar goed zo kan Feyenoord van Sevilla winnen als je ze een x op een slechte dag treft denk als wij (Sevilla) jullie (Barcelona) 10x spelen dat je 9x verliest 1x wint.
PSV thuis was afgelopen jaren wel een zekerheidje terwijl jullie meestal verloren en wij weer van jullie.quote:Op maandag 15 december 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wordt er weer uitgecounterd door PSV, zoals altijd. En Feyenoord wint dan soms weer makkelijk van PSV en Ajax verslaat jullie. Zo is het steen-papier-schaar principe wel in Nederland
Gewoon Celtic loten toch of Inter weerquote:Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Dat Feyenoord geplaatst is ook maar kut eigenlijk
Die tegenstanders man manHad liever ongeplaatst geweest.
Straks zul je zien dat we tegen Liverpool moeten en Balotelli opeens begint te ballenman man
Hopelijk spurs.quote:Op maandag 15 december 2014 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon Celtic loten toch of Inter weer
Kongolo en Clasie jaquote:Op maandag 15 december 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die nu bij het eerste zitten?
Ik hoop dat Ajax eens die spaarzame kansen afmaakt die je Europees gezien krijgt.quote:Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
EL zal je wel club loten die serieus neemt vrees ik JR al hoop ik dat Ajax ver komt we hebben die punten hard nodig als NL.
Die zijn er toch altijd bij andere clubs. Daar gaat het niet om. Want ik heb clubliefde en je moet dan toch ergens van genieten als het voor de rest kut isquote:Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als er op dat moment bij andere clubs betere individuele spelers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |