Ajax doet toch niet zoveel met dat geld en als ze mensen aankopen mislukken die toch meestal.quote:Op maandag 15 december 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax pakt nu zoveel miljoenen dat die kans nihil is inderdaad.
Maar goed kunnen wel nog beker x winnen of zo, of het ze in ieder geval proberen lastig te maken wie weet lukt het dan wel een x.
Heb er toch geen invloed op man. En vind De Kuip altijd nog speciaal om te zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben gewoon voor feyenoord kan mij het allemaal schelen
Zat op Mallorca toen en ging met mijn pa (die is voor AZ) kijken op de computer wie er kampioen was geworden.quote:Op maandag 15 december 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1!!! NOG 1!!
PSV IS LANDSKAMPIOEN GEWORDEN, HET IS NIET TE GELOVEN, HET IS NIET TE GELOVENN
Fappen op publiekquote:Op maandag 15 december 2014 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeit me ook niet best gevulde prijzenkast en publiek loopt weg als het even slecht gaat.
Geef mij maar Feyenoord dan.
Totaal niet.quote:Op maandag 15 december 2014 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is rationeler dan fappen op het spel
Op het ene heb je als publiek invloed het andere niet.quote:Op maandag 15 december 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal niet.
Ik kijk voetbal om het spelletje op het veld. Niet om de mensen die daar ook naar kijken
Ach, Feyenoord is net pas weer financieel gezond eigenlijk vorig seizoen pas wie weet met een toplichting jeugdspelers of veel mazzel of een keer een enorm kut jaar in Amsterdam en Eindhoven, we zijn er niet echt serieus dichtbij geweest maar afgelopen jaren scheelde het ook weer niet zoveel in punten dat het een kansloze bedoeling was.quote:Op maandag 15 december 2014 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax doet toch niet zoveel met dat geld en als ze mensen aankopen mislukken die toch meestal.
Al komen de grootste talenten er nog wel aan en als dat wat wordt is Ajax niet meer te stoppen in Nederland denk ik. Alleen de Boer is dan waarschijnlijk weg en in Stam heb ik niet echt vertrouwen.
Worden we toch niet over eens, je kan een Amsterdammer niet uitleggen dan mooi spel niet per se boeit en een Rotterdammer niet dat het niet om aan te gluren is dus waarom JUICHENquote:
wat boeit mij het waar ik invloed op hebquote:Op maandag 15 december 2014 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het ene heb je als publiek invloed het andere niet.
tja als jij daar gelukkig van wordtquote:Op maandag 15 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat boeit mij het waar ik invloed op heb
het maakt mij uit waar ik van geniet. En ik geniet niet van 40.000 gasten die HAMAS HAMAS gaan zingen.
Ik geniet van mooi voetbal met spelers uit de eigen jeugd die volgens de eigen filosofie spelenDie de CL ingaan met bluf tegen grote tegenstanders
Denk dat het wel weer structureel kan gaan worden. Maar dan pas over 10+ jaar. als het financieel weer een aantal jaar goed op orde is, wat Europees financieel succes regelmatig.quote:Op maandag 15 december 2014 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord is net pas weer financieel gezond eigenlijk vorig seizoen pas wie weet met een toplichting jeugdspelers of veel mazzel of een keer een enorm kut jaar in Amsterdam en Eindhoven, we zijn er niet echt serieus dichtbij geweest maar afgelopen jaren scheelde het ook weer niet zoveel in punten dat het een kansloze bedoeling was.
Maar zeker niks structureels of zo, misschien een keertje net als Twente of AZ toen.
Feyenoord moet eerst de begroting omhoog krijgen wil het structureel meedoen. Dan kunnen jullie wel boven PSV uittorenen hoor, want jullie hebben ook nog wel een aardige jeugdopleiding.quote:Op maandag 15 december 2014 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord is net pas weer financieel gezond eigenlijk vorig seizoen pas wie weet met een toplichting jeugdspelers of veel mazzel of een keer een enorm kut jaar in Amsterdam en Eindhoven, we zijn er niet echt serieus dichtbij geweest maar afgelopen jaren scheelde het ook weer niet zoveel in punten dat het een kansloze bedoeling was.
Maar zeker niks structureels of zo, misschien een keertje net als Twente of AZ toen.
Is nieuw stadion nodig man. Word echt niets anders.quote:Op maandag 15 december 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het wel weer structureel kan gaan worden. Maar dan pas over 10+ jaar. als het financieel weer een aantal jaar goed op orde is, wat Europees financieel succes regelmatig.
En als de jeugd dan nog steeds zo talentvol is. Dan zou het kunnen
Klopt.quote:Op maandag 15 december 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Worden we toch niet over eens, je kan een Amsterdammer niet uitleggen dan mooi spel niet per se boeit en een Rotterdammer niet dat het niet om aan te gluren is dus waarom JUICHEN
Europaleague, ongeplaatst ook nog eens zak we Red Bull worden weerquote:Op maandag 15 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat boeit mij het waar ik invloed op heb
het maakt mij uit waar ik van geniet. En ik geniet niet van 40.000 gasten die HAMAS HAMAS gaan zingen.
Ik geniet van mooi voetbal met spelers uit de eigen jeugd die volgens de eigen filosofie spelenDie de CL ingaan met bluf tegen grote tegenstanders
`aardige''? Is het zo moeilijk om complimenteus naar de tegenstander te zijnquote:Op maandag 15 december 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord moet eerst de begroting omhoog krijgen wil het structureel meedoen. Dan kunnen jullie wel boven PSV uittorenen hoor, want jullie hebben ook nog wel een aardige jeugdopleiding.
Dan moet PSV veel verspelen want we krijgen in Eindhoven sowieso op ons kloten.quote:Op maandag 15 december 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
Hoop sowieso Ajax kampioen weer dit seizoen.
Tja ik begon Ajax te volgen toen het wanbeleid was en dat ging jaren zo. Was wel kut altijd maar toen viel er soms altijd nog wel wat te genieten. Suarez o.a.quote:Op maandag 15 december 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja als jij daar gelukkig van wordt
straks weer wanbeleid bij ajax kun je weer paar jaar grienen
je zegt net dat je fan was van het spelquote:Op maandag 15 december 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tja ik begon Ajax te volgen toen het wanbeleid was en dat ging jaren zo.
Niet in dit stadion, PSV en Ajax lopen as we speak flink uit qua begroting dus tenzij zij tegenvallers krijgen zal het altijd beetje kleintjes tegen de groten blijven.quote:Op maandag 15 december 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het wel weer structureel kan gaan worden. Maar dan pas over 10+ jaar. als het financieel weer een aantal jaar goed op orde is, wat Europees financieel succes regelmatig.
En als de jeugd dan nog steeds zo talentvol is. Dan zou het kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |