Wel is opgericht door joden man.quote:Op maandag 15 december 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of jezelf Joden noemen. Ik begrijp het nog steeds niet helemaal. Ajax is van oorsprong niet eens een jodenclub in Amsterdam
Ik vind wel meevallen hoe grappig dat allemaal isquote:Op maandag 15 december 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Als "kakkerlak" vind ik dat serieus nog wel een leuke naam.
Net als waarom schrijf je Feyenoord met een D, voltooid verleden tijd![]()
Beter dan al die namen met ziektes er in.
Het blijft altijd maar bij "als" bij Feyenoord. Elk jaar maar weer daarop wijzen, dan is het gewoon structureel klaar. En dat jaar met Guidetti waren jullie echt geen kampioen geworden hoorquote:Op maandag 15 december 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel tot de laatste paar speelrondes?
Als Guidetti z`n shirt niet had uitgetrokken waren we kampioen geworden, als Feyenoord die wedstrijd tegen Twente niet op het laatste moment had weggegeven hadden we kampioen kunnen worden.
Ik heb het laatst opgezochtquote:
Slaat ook allemaal nergens op.quote:Op maandag 15 december 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of jezelf Joden noemen. Ik begrijp het nog steeds niet helemaal. Ajax is van oorsprong niet eens een jodenclub in Amsterdam
Hoeveel punten was het verschil met Feyenoord toen dat jaar met Guidetti?quote:Op maandag 15 december 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind wel meevallen hoe grappig dat allemaal is
[..]
Het blijft altijd maar bij "als" bij Feyenoord. Elk jaar maar weer daarop wijzen, dan is het gewoon structureel klaar. En dat jaar met Guidetti waren jullie echt geen kampioen geworden hoor. Toen was Ajax echt heel sterk op het einde.
Dus je lult maar wat.
6 punten was het verschil.quote:Op maandag 15 december 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel punten was het verschil met Feyenoord toen dat jaar met Guidetti?2 toch ofzo?
VVV hadden we dan gewonnen + 3
En PSV week daarop hadden we misschien ook niet verloren.
quote:Op maandag 15 december 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het laatst opgezocht
waren andere clubs toen op hoogste niveau die echt joods waren, ajax was dat niet
Is traditie tochquote:Pas toen de joodse gemeenschap (veel) geld gaf werd Ajax populair in Amsterdam, vooral bij joden. Rond die tijd moesten de uitsupporters altijd met de paardentram dwars door de joodse wijk naar het Ajaxstadion. Luidkeels scandeerden ze dan "we gaan naar de jodenclub toe". Hierdoor kregen de supporters van Ajax de benaming "joden".
Iesch kultoerquote:
Jullie hebben nooit bovenaan gestaan toen volgens mij? Nooit echt in de nek van Ajax gehijgd. Was juist PSV die echt met ons ging strijden, en toen die uitgeschakeld waren voor de titel ging Feyenoord er ook nog eens overheen.quote:Op maandag 15 december 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar die domme actie heeft ons toen echt de titel gekost
Nou nou nouquote:Op maandag 15 december 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
6 punten was het verschil.
En dan kan je ook zeggen dat Ajax eerder dom puntverlies had geleden. Dat is dan gewoon je eigen schuld.
Dus je lult maar wat om je punt te maken, met allemaal wat als-beweringen.
nooit meer kampioenquote:Op maandag 15 december 2014 00:17 schreef Elan het volgende:
4 x op rij kampioen kan je toch niet als toeval meer betitelen fokkie.
Als we ééntje hadden gewonnen was ik helemaal met je maar bij ons is 16 jaar geleden dat kan je niet meer als serieuze titelkandidaat beschouwen.
Dan is AZ nog meer titelkandidaat
Snap dat je het graag wilt, maar tis gewoon niet zoquote:Op maandag 15 december 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou nou
Wist niet dat je kwaad werd
Daar heb je gelijk, maar dat maakt opzich niet uitquote:Op maandag 15 december 2014 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hebben nooit bovenaan gestaan toen volgens mij? Nooit echt in de nek van Ajax gehijgd. Was juist PSV die echt met ons ging strijden, en toen die uitgeschakeld waren voor de titel ging Feyenoord er ook nog eens overheen.
Ajax pakt nu zoveel miljoenen dat die kans nihil is inderdaad.quote:
Nee, tuurlijk vind ik 4x Ajax kampioen niet toeval.quote:Op maandag 15 december 2014 00:17 schreef Elan het volgende:
4 x op rij kampioen kan je toch niet als toeval meer betitelen fokkie.
Als we ééntje hadden gewonnen was ik helemaal met je maar bij ons is 16 jaar geleden dat kan je niet meer als serieuze titelkandidaat beschouwen.
Dan is AZ nog meer titelkandidaat
Boeit me ook niet best gevulde prijzenkast en publiek loopt weg als het even slecht gaat.quote:Op maandag 15 december 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Nooit echt geloofd in titel laatste 3 jaar. zegt genoeg
Toen streed Ajax wel echt mee om de titel.quote:Op maandag 15 december 2014 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk, maar dat maakt opzich niet uit![]()
Denk maar aan dat jaar dat PSV kampioen werd toen Ajax, AZ dat ook nog konden worden op de laatste dag
ik ben gewoon voor feyenoord kan mij het allemaal schelenquote:Op maandag 15 december 2014 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeit me ook niet best gevulde prijzenkast en publiek loopt weg als het even slecht gaat.
Geef mij maar Feyenoord dan.
1!!! NOG 1!!quote:Op maandag 15 december 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen streed Ajax wel echt mee om de titel.
Man wat was dat een zure dag zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |