Wel of niet, boeit me geen fuck. Ik begrijp eigenaren die geen mocros in hun tent willen hebben,quote:Op maandag 15 december 2014 16:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar uiteraard, is er geen discriminatie in Nederland tegen Marokkanen.
Je spreekt jezelf wel constant tegenquote:Op maandag 15 december 2014 16:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar uiteraard, ontstaan er geen problemen in je kroeg zodra je Marokkanen binnen laat. Meisjes lastigvallen, bedreigingen / intimidaties, drugsverkoop en als klap op de vuurpijl consuminderen ze ook nog als een gek.
Hierom dus.quote:Op maandag 15 december 2014 16:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar uiteraard, ontstaan er geen problemen in je kroeg zodra je Marokkanen binnen laat. Meisjes lastigvallen, bedreigingen / intimidaties, drugsverkoop en als klap op de vuurpijl consuminderen ze ook nog als een gek.
Jaja ik weet prima wat jij denkt.quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wel of niet, boeit me geen fuck. Ik begrijp eigenaren die geen mocros in hun tent willen hebben,
Als ik weet dat er in een bepaalde tent veel bontkraagjes zitten, ga ik gewoon ergens anders heen.
Het is lastig om jezelf wijs te blijven maken dat je niet intolerant bent, terwijl je je steeds meer inlaat met intolerante figuren en hun uitspraken herhaalt. Dan gaan bepaalde dingen elkaar tegenspreken.quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel constant tegen
De groep tussen de 16 en 30 bijna allemaal wel ja. Volwassen worden begint wat later ofzo..quote:Op maandag 15 december 2014 16:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jaja ik weet prima wat jij denkt.
Je illustreert mooi het probleem, uitleg overbodig hoor. Alle Marokkanen dragen immers bontkragen en sissen en doen vervelend.
Nee hoor. Als Marokkanen geweigerd worden in een tent hebben ze dat te danken aan hun criminele landgenootjes en niet aan een racistische kroegeigenaar.quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel constant tegen
quote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee hoor. Als Marokkanen geweigerd worden in een tent hebben ze dat te danken aan hun criminele landgenootjes en niet aan een racistische kroegeigenaar.
Nee hoor ik ben geen racist maar alle Marokkanen zijn kut.quote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is lastig om jezelf wijs te blijven maken dat je niet intolerant bent, terwijl je je steeds meer inlaat met intolerante figuren en hun uitspraken herhaalt. Dan gaan bepaalde dingen elkaar tegenspreken.
Het heeft geen nut om op dit soort dingen in te gaan. Serieus.quote:Op maandag 15 december 2014 16:44 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ah daar hebben we mevrouw weer met haar sterke inhoudelijke reacties ()
Bijna allemaal is altijd overdreven gebleken. Allemaal selectief knippen en plakken uit onderzoekjes.quote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
De groep tussen de 16 en 30 bijna allemaal wel ja. Volwassen worden begint wat later ofzo..
Die zijn dan in ineens Nederlander. Zoals Aboutaleb.quote:Op maandag 15 december 2014 16:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Bijna allemaal is altijd overdreven gebleken. Allemaal selectief knippen en plakken uit onderzoekjes.
En stel dat het inderdaad 60% of wat dan ook is.
What about de rest die wel zijn stinkende best doet?
Die stemt stilzwijgend ermee in of praat het goed want ze doen er niks aan.quote:Op maandag 15 december 2014 16:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Bijna allemaal is altijd overdreven gebleken. Allemaal selectief knippen en plakken uit onderzoekjes.
En stel dat het inderdaad 60% of wat dan ook is.
What about de rest die wel zijn stinkende best doet?
En dat is precies hoe de gemeenschap ze ziet. Als verraders. Daar zit het probleem.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die zijn dan in ineens Nederlander. Zoals Aboutaleb.
Zij zijn verantwoordelijk dan ? Wat is dit voor onzin ?quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die stemt stilzwijgend ermee in of praat het goed want ze doen er niks aan.
What the fuck.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die stemt stilzwijgend ermee in of praat het goed want ze doen er niks aan.
Kijk je reactie hierboven Henk.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En dat is precies hoe de gemeenschap ze ziet. Als verraders. Daar zit het probleem.
quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En dat is precies hoe de gemeenschap ze ziet. Als verraders. Daar zit het probleem.
Jij wilde ontkennen dat Marcouch wordt bedreigd vanuit zijn eigen gemeenschap en dat Aboutaleb steevast voor Kaas wordt uitgescholden? Dat er buurtvaders zijn die worden bedreigd door hun eigen rotte appels?quote:
Ik ben realistisch en zie waar de problematiek ligt. Dat jij dat wil ontkennen en mij als een extremist wil wegzetten en Yasmin23 mij als een Henk wil wegzetten boeit me niet.quote:Op maandag 15 december 2014 16:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
En zo'n figuur als Richestorags is dus 'gematigd'.
Wat ik bedoel dat zodra ze iets goed doen, zoals bij Aboutaleb gezien wordt als een Nederlander. Het is fucking selectief. Zowel de Marokkanen als de Nederlanders.quote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij wilde ontkennen dat Marcouch wordt bedreigd vanuit zijn eigen gemeenschap en dat Aboutaleb steevast voor Kaas wordt uitgescholden? Dat er buurtvaders zijn die worden bedreigd door hun eigen rotte appels?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |