Dit had ik ook al gedaan, maar ik kom meestal uit op webshops die niet het volledige aanbod hebben wat ik nodig heb.quote:
Type opzoeken en daarop Googlen. Het kan zo makkelijk zijn toch?quote:Op zondag 14 december 2014 20:52 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dit had ik ook al gedaan, maar ik kom meestal uit op webshops die niet het volledige aanbod hebben wat ik nodig heb.
Ik stel deze vraag ook om een webshop te kiezen waar mensen al ervaring mee hebben/ goede ervaringen over gehoord hebben. Het gaat om een behoorlijke som aan materiaal, als ik geen goede webshop vind ga ik wel naar een groothandel in elektrisch materiaal.quote:Op zondag 14 december 2014 20:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Type opzoeken en daarop Googlen. Het kan zo makkelijk zijn toch?
Dat je perse Legrand materiaal wilt hebben maakt het niet eenvoudiger; er zijn maar weinig webshops in Nederland die het überhaupt online aanbieden.quote:Op zondag 14 december 2014 20:55 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik stel deze vraag ook om een webshop te kiezen waar mensen al ervaring mee hebben/ goede ervaringen over gehoord hebben. Het gaat om een behoorlijke som aan materiaal, als ik geen goede webshop vind ga ik wel naar een groothandel in elektrisch materiaal.
Niko kan eventueel ook nog. enkel vind ik het best irritant dat je op de meeste websites altijd met een wartel moet werken op je opbouwdozen etcquote:Op zondag 14 december 2014 20:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat je perse Legrand materiaal wilt hebben maakt het niet eenvoudiger; er zijn maar weinig webshops in Nederland die het überhaupt online aanbieden.
Zelf heb ik goede ervaringen met http://www.elektrototaalmarkt.nl/, sandervunderink.nl en http://mdhelektroshop.nl/ waarbij het assortiment bij sandervunderink.nl het kleinst is, maar het gene wat hij heeft wordt dan ook wel geleverd tegen scherpe prijzen.
Tja, ik ga er vanuit dat je dan opbouwschakelmateriaal en lasdozen (in spatwaterdichte uitvoering o.i.d. zoekt; daar ontkom je er vaak niet aan dat er wartels of wurgnippels o.i.d. aan zitten waar je de kabel of buis aan in kunt voerenquote:Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Niko kan eventueel ook nog. enkel vind ik het best irritant dat je op de meeste websites altijd met een wartel moet werken op je opbouwdozen etc
Ja; dat is wel waar. Ik ga woensdag of donderdag in een groothandel al eens een kijkje nemen hoe het daar zit qua prijs.quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tja, ik ga er vanuit dat je dan opbouwschakelmateriaal en lasdozen (in spatwaterdichte uitvoering o.i.d. zoekt; daar ontkom je er vaak niet aan dat er wartels of wurgnippels o.i.d. aan zitten waar je de kabel of buis aan in kunt voeren
Dat is de manier om iets spatwaterdicht te kunnen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |