Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 14 december 2014 19:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
en toen was het gelijk raak voor 3 jaar?
Alsof ik zo'n taalfout zou maken.quote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, Fas kom het niet waarderen. Ik kreeg terug:
"Hoe kom je er bij dat ik van sushi houdt?"
quote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n taalfout zou maken.
Hij heeft het even uit de losse pols gequote denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij denkt toch aan iedereen hier?quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hoor!
[..]
Helpt het als ik hier openlijk zeg dat ik vannacht om 4.00uur nog aan je gedacht heb?
Godver Thijs, voelde ik me net een beetje speciaal. Kom jij met dit.quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij denkt toch aan iedereen hier?
Spreading the love en al dat.
Is dat een eufemisme?quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Wie wil samen met mij If These Walls Could Talk 2 kijken?
Ssst zeg dat nou niet, dan voelt hij zich niet meer speciaal.quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij denkt toch aan iedereen hier?
Spreading the love en al dat.
Ik heb goede ideeënquote:
Zo speciaal als...quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver Thijs, voelde ik me net een beetje speciaal. Kom jij met dit.
Dan kan je er wel lekker lang van doen!quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ssst zeg dat nou niet, dan voelt hij zich niet meer speciaal.
Zit aan de thee trouwens, mijn handen zijn maar net groot genoeg om je mok vast te houden
Ik heb zin in kapsalon.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
Godver, ik heb zin in horny knuffelseks
Distancing myself now.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
Godver, ik heb zin in horny knuffelseks
NEGERS!quote:
Frikandel speciaal! Heerlijk zo'n warme staaf hé Aeque?quote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb goede ideeën
[..]
Zo speciaal als...
Nee dat ga ik niet zeggen
Inside joke
Wow... Ik sta versteld van mezelfquote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme?
Dan nee.
Dat zijn vaak de beste datesquote:Op zondag 14 december 2014 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Kan het me nog nauwelijks herinneren
Kijken we dan eerst deel 1 samen?quote:Op zondag 14 december 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Wie wil samen met mij If These Walls Could Talk 2 kijken?
Snotver Yvquote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Frikandel speciaal! Heerlijk zo'n warme staaf hé Aeque?
Die hebben ze daar niet hé?quote:
Niet met jou, wees gerust. Jij zit zo diep in de friendzone dat de friendzone je friendzoned.quote:
Nee, deel 2 staat op zichzelf. ^^quote:Op zondag 14 december 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de beste dates
[..]
Kijken we dan eerst deel 1 samen?
Ik eet het nooit meer...quote:Op zondag 14 december 2014 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Frikandel speciaal! Heerlijk zo'n warme staaf hé Aeque?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |