SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt he.quote:Op zondag 14 december 2014 17:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee Borte nee. Je weet zelf toch ook dat we in de Islam liever broeders en zusters zien sterven dan dat er SCHOENEN worden gedragen in de Masjid. Migado.
Montelly( haar echte naam is Mina) heeft moeite met lange relaties, maar flings vindt ze wel leuk.quote:Op zondag 14 december 2014 17:08 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik wil niets met mannenhaatsters beginnen. Het kost me teveel tijd om die haat te herstellen.
Hoe staan jullie vrouwen in dit topic tegenover seks voor het huwelijk?
Neem gelijk wat tjaps mee, kipburger zoquote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef sylvesterrr het volgende: [..] In jouw geval zal ik eerst uitgebreid douchen voordat ik je kom reanimeren. Deal?
![]()
Dit topic stikt van de cyber imams.quote:Op zondag 14 december 2014 17:10 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Niet alle Turken zijn toch gelovig?
Het is oprechte interesse. Ik ben echt benieuwd hoeveeel mensen zich nou aan dat soort (in mijn ogen absurde) regels houden.quote:Op zondag 14 december 2014 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt zo voorspelbaaaaar. Komt er weer een gare user in dit topic en meteen moet het weer over seks gaan. Alsof er niks anders op de wereld is naast seks.
Waarom? Genoeg maagden in de hemel die dat voor je kunnen halen...quote:Op zondag 14 december 2014 17:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neem gelijk wat tjaps mee, kipburger zo
Maar je zei net nog dat ze mannen haat.quote:Op zondag 14 december 2014 17:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Montelly( haar echte naam is Mina) heeft moeite met lange relaties, maar flings vindt ze wel leuk.
♥quote:
Waarom oprechte interesse daarin?quote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het is oprechte interesse. Ik ben echt benieuwd hoeveeel mensen zich nou aan dat soort (in mijn ogen absurde) regels houden.
Dat zei ik niet. Dat zei Peunage. Ze haat mannen in de zin van relaties. Niet als een leuk avondje mee stappenquote:Op zondag 14 december 2014 17:12 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Maar je zei net nog dat ze mannen haat.
Dan heb ik nog een vraag: waarom heeft Allah varkens gecreëerd als ze haram zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit topic stikt van de cyber imams.
Nee hoor, eerst schoenen uit als dan de persoon al dood is oh well fuck dat je hebt tenminste je schoenen uitgedaan.quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Landysh het volgende:
Alsof het sylvesterrr zelf niet kan bedenken of zoiets wel of niet mag. Hij wil gewoon showen dat hij zijn ehbo diploma heeft gehaald.
Binnen de Islam kent nood breekt wet. Iedere klapjosti kan zich bedenken dat als het uitdoen van je schoenen de overlevingskans van het slachtoffer verkleint, je die schoenen niet uit hoeft te doen. En ja, er zullen ook vast wel idioten zijn die er anders over denken en zich boos zullen maken over het feit dat jij met je schoenen naar binnen bent gegaan, maar dat is niet anders dan die idioten die ambulancepersoneel aanvallen etc. etc.
Moet ik wel in de hemel komen eerstquote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom? Genoeg maagden in de hemel die dat voor je kunnen halen...
Waarom zouden wij dit soort informatie delen met iemand die hier net een minuut post? Je mag blij zijn dat wij op jou reageren. Normaal gesproken moet een mannelijke user eerst toestemming vragen aan een mannelijk familielid.quote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het is oprechte interesse. Ik ben echt benieuwd hoeveeel mensen zich nou aan dat soort (in mijn ogen absurde) regels houden.
#tattasbelike #atheistbelike 1-0quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een vraag: waarom heeft Allah varkens gecreëerd als ze haram zijn?
Stel nou dat letterlijk iedereen hier beweert niet te seks te hebben voor het huwelijk, dan heeft het weinig zin om knappe Turkse meisjes aan te spreken, omdat simpelweg de kans erg klein is.quote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
♥
[..]
Waarom oprechte interesse daarin?
quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hoor, eerst schoenen uit als dan de persoon al dood is oh well fuck dat je hebt tenminste je schoenen uitgedaan.
alhamdilullahhhhh niks gebeurdquote:Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef Deuce92 het volgende:
Op het werk was ik totaal niet moe, maar in de auto naar huis toe viel ik bijna in slaap achter het stuur. Fucking eng. Nog nooit zo blij geweest om weer thuis te zijn.
Ik begrijp je niet.quote:Op zondag 14 december 2014 17:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom zouden wij dit soort informatie delen met iemand die hier net een minuut post? Je mag blij zijn dat wij op jou reageren. Normaal gesproken moet een mannelijke user eerst toestemming vragen aan een mannelijk familielid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |