SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agendawooblabalurg![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nicole "Wat heeft zijn zoon eraan dat hij naar Rome is gefietst om een steentje in een put te gooien, hij had er gewoon moeten zijn!"
![]()
![]()
![]()
Essentieel op Fok. Anders wordt je een PP-tjequote:Op zondag 14 december 2014 16:32 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je moet het sarcasme er doorheen lezen schatIf you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Nicole heeft helemaal gelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 16:35 schreef Urb het volgende:
Nicole "Wat heeft zijn zoon eraan dat hij naar Rome is gefietst om een steentje in een put te gooien, hij had er gewoon moeten zijn!"
![]()
![]()
dus datquote:Op zondag 14 december 2014 16:35 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
Pat heeft toch een huis als hij eruit gestemd wordt? Dat heeft hij zelf gezegd...volgens mij op de markt was er iemand die hem woonruimte aanbood.
Dus wieberen met die engnek.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
had er ook netjes een vraagteken achter gezet .....quote:Op zondag 14 december 2014 16:36 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Essentieel op Fok. Anders wordt je een PP-tje![]()
![]()
![]()
Punt voor Kutje B: Hij voelt zich alleen maar prettig omdat hij in de slachtofferrol zit, dat is zijn comfortzone.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
laub denkt ook dat ze alles weet over de psyche van de mens. haar nieuwe target is patje.. zo begon het ook met isa en nico![]()
![]()
Heeft hij inderdaad gezegd.quote:Op zondag 14 december 2014 16:37 schreef Powervrouw het volgende:
Pat heeft toch een huis als hij eruit gestemd wordt? Dat heeft hij zelf gezegd...volgens mij op de markt was er iemand die hem woonruimte aanbood.
Dus wieberen met die engnek.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben trots op je, Jij trekt het gemiddelde weer omhoog!quote:Op zondag 14 december 2014 16:37 schreef japie1971 het volgende:
[..]
had er ook netjes een vraagteken achter gezet .....
If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
zolang jowie het toelaat........quote:Op zondag 14 december 2014 16:39 schreef Baconbus het volgende:
Kutje B gaat weer aan Joey frunniken. Wat een vervelend hoopje kut.
[ afbeelding ]
edit: jowie wordt geëpileerd![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 16:39 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, Jij trekt het gemiddelde weer omhoog!![]()
![]()
![]()
![]()
Stemming?quote:Op zondag 14 december 2014 16:37 schreef Powervrouw het volgende:
Dus wieberen met die engnek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |