Het is ook een kwestie van wennen en kilometers maken, met de Deau kon ik lezen en schrijven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:54 schreef BlackLining het volgende:
Heb de BMW gisteren al bij mijn ouders laten staan en het blik naar huis gevat. Dat ding rijdt zó zenuwwappig dat ik hem niet vertrouwde op half aangevroren wegen. Met de Bandit was ik de weg nog wel op gegaan, maar goed.
Hopen dat het dinsdag wat beter weer is, dan kan ik nog mooi ff nieuwe bandjes eronder knallen. Achterband loopt toch langzaam leeg dus het moet sowieso. Misschien helpt dat. En als het weer zo'n kwakkelwinter blijkt te gaan worden dan gaat de BMW weer mooi op Marktplaats en rij ik wel met de Bandit. Als ik hem dan drie keer moet schoonspuiten door pekel dan is dat wel te overzien en kan ik tenminste weer fatsoenlijk rijden![]()
Ja, maar het feit dat die motor te zwaar en te lomp is om fatsoenlijk mee te rijden gaat daarmee niet veranderen, je gaat je er hooguit minder aan ergeren omdat je langzaamaan vergeet hoe superieur Japanse fietsen ook alweer waren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van wennen en kilometers maken, met de Deau kon ik lezen en schrijven.
Ik moet nog erg wennen aan de bak van de BMW, in combinatie met de knippers is het naderen van een rotonde toch wel een momentje waar je erg moet opletten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:47 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dakar komt er weer aanFransie heb ze nieuwe hellumpie ook al opgehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al kun je nog zo goed vrachtwagen rijden, een sportauto is leuker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:27 schreef Erasmo het volgende:
Kwestie van skillsIk weet hem al aardig schuin te krijgen in de bochten. Nouja, vandaag dan even niet
Ik begin langzaam aan de knippers te wennen, de eerste paar kilometers wilde ik nog wel eens instinctief links de lampjes uitzetten. Dan schrik je je dus rot want die claxon is belachelijk hard.
nou zegquote:Op zondag 28 december 2014 01:59 schreef BlackLining het volgende:
Was voor aankoop enigszins bang dat ik het fijner zou vinden rijden dan de Bandit en dat ik dan op mijn leeftijd al net zo'n ouwe lul zou zijn als Sala.
?quote:
toen was ik uit eten dus die heb ik gedownloadquote:Op zondag 28 december 2014 10:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Deel 2, deel 1 was gisteravond
[..]
BBC2
wut, knipper zit rechts??quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:27 schreef Erasmo het volgende:
Kwestie van skillsIk weet hem al aardig schuin te krijgen in de bochten. Nouja, vandaag dan even niet
Ik begin langzaam aan de knippers te wennen, de eerste paar kilometers wilde ik nog wel eens instinctief links de lampjes uitzetten. Dan schrik je je dus rot want die claxon is belachelijk hard.
Zowel links als rechts zit een dikke knop (op de plek waar de clazon zit en het startknopje zitten bij Jappen zeg maar). Voor beide kanten zit er dus een eigen knop om de knippers aan te zetten. In ieder geval bij de LT versie gaan ze vanzelf uit na een bocht of na een paar honderd meter, maar je kunt ze ook zelf uitzetten. Daarvoor zit rechts een knopje wat je dan omhoog moet drukken. Datzelfde knopje zit links, maar daar is het de claxon en de eerste keer dat je die per ongeluk gebruikt schrik je je een ongelukquote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
wut, knipper zit rechts??
je moet ook niks in de koffers doen he... daar zijn ze niet voorquote:Op zondag 28 december 2014 17:59 schreef BlackLining het volgende:
BTW Erasmo, heb jij ook van die BMW Touring kofferts? Ik krijg de topkoffer met geen mogelijkheid meer dicht. Ben er al bovenop gaan zitten (moet je ook niet doen met hoogtevrees trouwens) maar dat kliksysteempje verdomt het. Nu waait ie open op de snelweg
Niet?quote:Op zondag 28 december 2014 22:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moet ook niks in de koffers doen he... daar zijn ze niet voor
nee hoor ik heb geen BMW kofferquote:Op maandag 29 december 2014 00:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet?Oh. Nou ja. Jij zult het wel weten he.
deze heb ik al vaker gepostquote:Op maandag 29 december 2014 09:49 schreef Amoeba het volgende:
Rijden jullie met deze sneeuwaids ja? Ik de eerste bocht al asfalt kussen
Wel betere banden voor die sneeuw.quote:Op maandag 29 december 2014 09:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
deze heb ik al vaker gepost
[ afbeelding ]
hap hapquote:Op maandag 29 december 2014 09:53 schreef Salatrel het volgende:
het gaat wel wat langzamer. beetje tempo Nero
Hoho dat geldt alleen voor die stalen beautycases.quote:Op zondag 28 december 2014 22:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moet ook niks in de koffers doen he... daar zijn ze niet voor
Het is een kwestie van wennen. Ik denk dat ik volgende week alles instinctief weet te vinden.quote:Op zondag 28 december 2014 17:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zowel links als rechts zit een dikke knop (op de plek waar de clazon zit en het startknopje zitten bij Jappen zeg maar). Voor beide kanten zit er dus een eigen knop om de knippers aan te zetten. In ieder geval bij de LT versie gaan ze vanzelf uit na een bocht of na een paar honderd meter, maar je kunt ze ook zelf uitzetten. Daarvoor zit rechts een knopje wat je dan omhoog moet drukken. Datzelfde knopje zit links, maar daar is het de claxon en de eerste keer dat je die per ongeluk gebruikt schrik je je een ongeluk![]()
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het een fijn systeem vind. De claxon krijg je in noodsituaties niet gevonden/ingedruk dus die dient alleen om onderbroeken vol te schijten. Verder, ach, het went. Maar ik zou eerst weer even een rondje op een Jap moeten rijden om te bepalen of het nou ook echt beter is.
BTW Erasmo, heb jij ook van die BMW Touring kofferts? Ik krijg de topkoffer met geen mogelijkheid meer dicht. Ben er al bovenop gaan zitten (moet je ook niet doen met hoogtevrees trouwens) maar dat kliksysteempje verdomt het. Nu waait ie open op de snelweg
zoek eens naar r1 sjaak op youtubequote:Op maandag 29 december 2014 10:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
hap hap
Ik denk dat je beter verse sneeuw kunt hebben dan die meuk die is gesmolten, en dan weer opgevroren.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |