SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel lekker van Riedewald, bal afpakken en dan gelijk een goede pass naar voren. Al ligt er wel veel ruimte natuurlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Riedewald is gewoon een baasquote:Op zondag 14 december 2014 14:15 schreef Monolith het volgende:
Wel lekker van Riedewald, bal afpakken en dan gelijk een goede pass naar voren. Al ligt er wel veel ruimte natuurlijk.![]()
Behoudens een deel van de eerste helft wel ja.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Yep, tot aan de 2-1 was het eigenlijk vrij goed maar daarna slecht.quote:
Enig pluspunt (niet onbelangrijk) is dat je wel gewoon wint. Voorgaande jaren leden we nog wel eens puntverlies in dit soort wedstrijden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moisander, Milik en Andersen vandaag ver onder de maat. Maar goed, met grote talenten als Andersen en Milik weet je dat eigenlijk wel, nog erg jong en dus ook erg wisselvallig.
Gewoon laten staan de volgende wedstrijden en ze gaan steeds stabieler worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind Klaassen trouwens echt een baasGewoon door blijven gaan en knokken als het niet zo lekker gaat.
![]()
Klaassen blijft altijd gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 14:23 schreef Syntix het volgende:
Ik vind Klaassen trouwens echt een baasGewoon door blijven gaan en knokken als het niet zo lekker gaat.
Heerlijk gifkikkertje, Serero heeft dit ook trouwens
Oh.![]()
Het grote verschil tussen de eerste 30 minuten en de rest van de wedstrijd was dat ze niet meer als team op de bal jaagden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zoveel simpel balverlies ook.
Nu nog even PSV en Feyenoord puntverlies en het is toch nog een mooie middag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Begin tweede helft dacht ik wel dat het zomaar gelijk kon worden hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 14:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
toch had ik de gehele wedstrijd het idee dat er niks mis zou gaanOh.![]()
2 weken geleden nogquote:Op zondag 14 december 2014 14:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, tot aan de 2-1 was het eigenlijk vrij goed maar daarna slecht.
Enig pluspunt (niet onbelangrijk) is dat je wel gewoon wint. Voorgaande jaren leden we nog wel eens puntverlies in dit soort wedstrijden.![]()
Dat is zo, had het nu even over thuiswedstrijden maar uit tegen ADO hebben ze het ook weggegeven ja.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Prima eerste helft, daarna zakte het we heel ver terug. Laten we maar blij zijn dat we überhaupt gewonnen hebben![]()
Ik vond ze best aardig beginnen. Maar ja, inmiddels 1-0. Zal wel 4-1 worden ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 14:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
PSV gaat toch wel winnen vrees ik, dat Twente stelt enorm teleur tot nu toe.![]()
Iemand een gifje hoe iedereen, na die foute pass van El Ghazi, op de bal afgaat en Duplan vrij laat staan? Vooral die Viergever, Jezus![]()
![]()
Viergever is dan ook een matige voetballer.quote:Op zondag 14 december 2014 15:04 schreef Heeinz het volgende:
Iemand een gifje hoe iedereen, na die foute pass van El Ghazi, op de bal afgaat en Duplan vrij laat staan? Vooral die Viergever, JezusWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kan totaal niet voetballen.quote:Op zondag 14 december 2014 15:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Viergever is dan ook een matige voetballer.
Schrijnend ook in de eerste helft dat hij alle tijd had om een voorzet te geven maar hij de bal liet uitrollen zodat hij kon gaan gooien
Oh.![]()
Ja maar ja wie wil je dan daar neer zetten? Op Veltman na is onze verdediging gewoon bagger.quote:Op zondag 14 december 2014 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan totaal niet voetballen.
Schrijnend ook in de eerste helft dat hij alle tijd had om een voorzet te geven maar hij de bal liet uitrollen zodat hij kon gaan gooien
Voor Veltman heb je eigenlijk alleen Boilessen, dan heb je in het centrum ipv Moisander de mogelijkheid voor Denswil en vd Hoorn en op rechts voor van Rhijn heb je eigenlijk nog niets want Tete en Ruben zijn nog lang niet klaar voor een invalbeurt laat staan een basisplaats.![]()
Engelse commentator zei het mooi, "Ajax was far from perfect today, but good enough for a brave Utrecht-side."Fuck today, it's tomorrow.![]()
Amen. 3 punten en op naar volgende week.quote:Op zondag 14 december 2014 15:52 schreef Olep het volgende:
Engelse commentator zei het mooi, "Ajax was far from perfect today, but good enough for a brave Utrecht-side."What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik vraag me altijd af welke Engelsen echt de Eredivisie gaan zitten kijken.quote:Op zondag 14 december 2014 15:52 schreef Olep het volgende:
Engelse commentator zei het mooi, "Ajax was far from perfect today, but good enough for a brave Utrecht-side."Oh.![]()
Ik denk alleen de Engelsen die dit beroepsmatig moeten doen.quote:Op zondag 14 december 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af welke Engelsen echt de Eredivisie gaan zitten kijken.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Ben toch wel benieuwd wat de kijkcijfers daarvan zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 16:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik denk alleen de Engelsen die dit beroepsmatig moeten doen.
Kan me niet voorstellen dat een Engelsman vroeg zijn bed uit gaat om Ajax-FC Utrecht te kijken. Hij kent Utrecht waarschijnlijk niet eens
Oh.![]()
Hopen dat Feyenoord punten gaat pakken in Eindhoven woensdag anders gaat het nog erg lastig worden om PSV te achterhalen. Die zijn ook een stuk stabieler dan voorgaande jaren heb ik de indruk.
Aan de andere kant kan het natuurlijk gebeuren dat je een keer geen kampioen wordt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als je het zo bekijkt is Ajax ook nauwelijks gegroeid afgelopen jaren. PSV zou in dat geval één jaar gewoon zijn plicht doen en Ajax wordt direct geen kampioen. Als Ajax nou die domme wedstrijdjes gewoon een keer wint, heb je ook niet ieder jaar de achtervolging.quote:Op zondag 14 december 2014 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Hopen dat Feyenoord punten gaat pakken in Eindhoven woensdag anders gaat het nog erg lastig worden om PSV te achterhalen. Die zijn ook een stuk stabieler dan voorgaande jaren heb ik de indruk.
Aan de andere kant kan het natuurlijk gebeuren dat je een keer geen kampioen wordt.![]()
Misschien maar eens beter voor het Nederlandse voetbal als wij CL halen via de tweede plekquote:Op zondag 14 december 2014 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Aan de andere kant kan het natuurlijk gebeuren dat je een keer geen kampioen wordt.![]()
Psv met cocu kampioenquote:Op zondag 14 december 2014 16:16 schreef Pedroso het volgende:
hhhhh![]()
Ik moet wel zeggen dat het voetbal dit jaar al een stuk leuker is om naar te kijken. Dat vind ik al heel wat waard, dan kan je ook best eens tweede worden.quote:Op zondag 14 december 2014 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Aan de andere kant kan het natuurlijk gebeuren dat je een keer geen kampioen wordt.Oh.![]()
Geen topcoach maar team staat beter dan voorgaande jaren denk ik.quote:
Zitten overigens ook genoeg zwakke schakels in (Maher, Arias, Rekik, Zoet) dus zo geweldig is het nu ook allemaal niet, zeker als er blessures komen. Maar voorlopig maken ze een betere indruk dan Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben bang dat wij daar niet gaan winnen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geen topcoach maar team staat beter dan voorgaande jaren denk ik.
Zitten overigens ook genoeg zwakke schakels in (Maher, Arias, Rekik, Zoet) dus zo geweldig is het nu ook allemaal niet, zeker als er blessures komen. Maar voorlopig maken ze een betere indruk dan Ajax.Oh.![]()
Nee daar worden we gewoon weer weggecounterd. Al helemaal als die achterhoede zo labiel blijft.quote:Op zondag 14 december 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wij daar niet gaan winnen.![]()
Zeker als wij dan nog een achterstand hebben en moeten winnen kan het zomaar weer 4-0 worden.quote:Op zondag 14 december 2014 16:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee daar worden we gewoon weer weggecounterd. Al helemaal als die achterhoede zo labiel blijft.Oh.![]()
Iets behoudender spelen daar lijkt me prima. Maar laten we eerst de eerste 4 wedstrijden na de winterstop maar doorkomen, zal lastig genoeg zijn met wedstrijden tegen Feyenoord, Vitesse uit en AZ.quote:Op zondag 14 december 2014 16:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee daar worden we gewoon weer weggecounterd. Al helemaal als die achterhoede zo labiel blijft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Veltman maakt de laatste weken wel weer een goede indruk maar voor de rest houdt het niet over.quote:Op zondag 14 december 2014 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Verdedigers kun je onze achterhoede nauwelijks noemenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daarom, gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijkenquote:Op zondag 14 december 2014 16:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iets behoudender spelen daar lijkt me prima. Maar laten we eerst de eerste 4 wedstrijden na de winterstop maar doorkomen, zal lastig genoeg zijn met wedstrijden tegen Feyenoord, Vitesse uit en AZ.![]()
Minder slechte indruk ja, goed niet echt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Veltman maakt de laatste weken wel weer een goede indruk maar voor de rest houdt het niet over.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Als je broer Ronald hoort dan gaat Frank zeker praten met bv Liverpool en is er ook wel aan toe om naar dat soort clubs te gaan. Coach van Liverpool schijnt deze week nog op straat te worden geschopt.
Zou zomaar kunnen dan ie vertrokken is in de winterstop.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat doet hij sowieso niet lijkt mequote:Op zondag 14 december 2014 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Als je broer Ronald hoort dan gaat Frank zeker praten met bv Liverpool en is er ook wel aan toe om naar dat soort clubs te gaan. Coach van Liverpool schijnt deze week nog op straat te worden geschopt.
Zou zomaar kunnen dan ie vertrokken is in de winterstop.![]()
Speelt prima de laatste weken hoor, bijna foutloos.quote:Op zondag 14 december 2014 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Minder slechte indruk ja, goed niet echt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frank heeft zelf gezegd dat die sowieso dit jaar zou afmaken, daar geloof ik hem wel inquote:Op zondag 14 december 2014 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Zou zomaar kunnen dan ie vertrokken is in de winterstop.![]()
Volgens Ronald wel en dat schijnt ie zelf ook gezegd te hebben (net op Eredivisie Live). Liverpool zou een interessante club voor hem zijn.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frank heeft gewoon gezegd dat hij tot het eind van het seizoen blijft.quote:Op zondag 14 december 2014 16:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens Ronald wel en dat schijnt ie zelf ook gezegd te hebben (net op Eredivisie Live). Liverpool zou een interessante club voor hem zijn.![]()
Zie hem genoeg pauper ballen geven en verkeerd staan.quote:Op zondag 14 december 2014 16:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelt prima de laatste weken hoor, bijna foutloos.AFCA
Als er een goed aanbod komt waar ie perspectief in ziet dan is ie vertrokken.quote:Op zondag 14 december 2014 16:37 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Frank heeft zelf gezegd dat die sowieso dit jaar zou afmaken, daar geloof ik hem wel in
Vraag is alleen of dat aanbod komt op korte termijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb het ook aanstaan maar in de winterstop ga je als serieuze trainer niet beginnen bij een nieuwe clubquote:Op zondag 14 december 2014 16:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens Ronald wel en dat schijnt ie zelf ook gezegd te hebben (net op Eredivisie Live). Liverpool zou een interessante club voor hem zijn.![]()
Lijkt mij ook niet, met dat spelersmateriaal bij Liverpool is er weinig eer te behalen momenteel.quote:Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het ook aanstaan maar in de winterstop ga je als serieuze trainer niet beginnen bij een nieuwe club
Zal wel een zak met geld krijgen om versterkingen te halen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het kan inderdaad gebeuren dat je een keer geen kampioen wordt, maar dit komt ook mede voort uit je eigen beleid. Het is nogal onnodig. Je hebt 130 miljoen op de bank, kan in feite een gat maken met de rest van de clubs, maar in plaats daarvan staan we nogal stil. Als je dan spelers als Zimling, Viergever, Duarte, Van der Hoorn, etc. haalt, wordt je ook niet beter.quote:Op zondag 14 december 2014 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Aan de andere kant kan het natuurlijk gebeuren dat je een keer geen kampioen wordt.
De vier kampioenschappen verbloemden wel veel. PSV gaat dit seizoen gewoon 80+ punten halen en kampioen worden, tenzij ze instorten. Maar 80+ punten heeft Ajax al heel lang niet gehaald, en dat kan nu afgestraft worden.
De toekomst biedt hoop met de jonge spelers die we nu al zien spelen en de A1-lichting waar enkele heel goede voetballers bij zitten. Maar op korte termijn is het een zaak van ontwikkelen. Dit kan je een titel kosten, maar dat doe je dus feitelijk zelf.![]()
Er is geen perspectief bij Liverpool, je zit met overrated spelers die je nog maar moet dumpen. Zie dat maar voor elkaar te krijgen in winterstop. Lukt je niet... Ook al geven ze Frank 60 miljoen, welke spelers wil een winterse transfer gaan maken en welke club laat dat toe.. Geen eer te behalen![]()
Sigthorsson gaat mee naar Liverpool, Balotelli gaat met het tweede meedoen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is geen perspectief bij Liverpool, je zit met overrated spelers die je nog maar moet dumpen. Zie dat maar voor elkaar te krijgen in winterstop. Lukt je niet... Ook al geven ze Frank 60 miljoen, welke spelers wil een winterse transfer gaan maken en welke club laat dat toe.. Geen eer te behalen![]()
Daar gaat Frank ook mee falen danquote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, met dat spelersmateriaal bij Liverpool is er weinig eer te behalen momenteel.
Zal wel een zak met geld krijgen om versterkingen te halen.
Oh.![]()
Nu hebben we tenminste een appeltje voor de dorst als het minder gaat.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het kan inderdaad gebeuren dat je een keer geen kampioen wordt, maar dit komt ook mede voort uit je eigen beleid. Het is nogal onnodig. Je hebt 130 miljoen op de bank, kan in feite een gat maken met de rest van de clubs, maar in plaats daarvan staan we nogal stil. Als je dan spelers als Zimling, Viergever, Duarte, Van der Hoorn, etc. haalt, wordt je ook niet beter.
De vier kampioenschappen verbloemden wel veel. PSV gaat dit seizoen gewoon 80+ punten halen en kampioen worden, tenzij ze instorten. Maar 80+ punten heeft Ajax al heel lang niet gehaald, en dat kan nu afgestraft worden.
De toekomst biedt hoop met de jonge spelers die we nu al zien spelen en de A1-lichting waar enkele heel goede voetballers bij zitten. Maar op korte termijn is het een zaak van ontwikkelen. Dit kan je een titel kosten, maar dat doe je dus feitelijk zelf.Oh.![]()
Niks mis mee om te kiezen voor ontwikkeling van spelers, ook al wordt het dan wel erg jong.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het kan inderdaad gebeuren dat je een keer geen kampioen wordt, maar dit komt ook mede voort uit je eigen beleid. Het is nogal onnodig. Je hebt 130 miljoen op de bank, kan in feite een gat maken met de rest van de clubs, maar in plaats daarvan staan we nogal stil. Als je dan spelers als Zimling, Viergever, Duarte, Van der Hoorn, etc. haalt, wordt je ook niet beter.
De toekomst biedt hoop met de jonge spelers die we nu al zien spelen en de A1-lichting waar enkele heel goede voetballers bij zitten. Maar op korte termijn is het een zaak van ontwikkelen. Dit kan je een titel kosten, maar dat doe je dus feitelijk zelf.
Met 4 kampioenschappen op rij kun je ook wat makkelijker met dit beleid doorgaan om daar volgend jaar of over 2 jaar de vruchten van te gaan plukken.
En voor mij is een kampioenschap met 78 punten even veel waard als éen met 88 punten. Resultaat blijft hetzelfde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En toch meer punten dan vorig seizoen rond deze tijd, het is wat onvolwassen nog allemaal maar kampioenschap zit er echt nog wel in hoor, PSV is ook kwetsbaar.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De toekomst biedt hoop met de jonge spelers die we nu al zien spelen en de A1-lichting waar enkele heel goede voetballers bij zitten. Maar op korte termijn is het een zaak van ontwikkelen. Dit kan je een titel kosten, maar dat doe je dus feitelijk zelf.![]()
Ik had liever puntverlies van PSV gezien, maar ach wie weet gebeurt dat nog tegen Feyenoord.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Serero die vind dat hij zelf goed kan schietenquote:
Oh.![]()
Mooi dat iedereen voorafgaand van dit seizoen op aankopen liep te zeuren en nu blijkt dat er gewoon een prima elftal staat.Alleen verdedigend zou er een speler bij kunnen wellicht, al zou ik niet weten wie.
![]()
Ik vind Serero nog steeds een zwakke schakel verdedigend (op eigen helft).quote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
Mooi dat iedereen voorafgaand van dit seizoen op aankopen liep te zeuren en nu blijkt dat er gewoon een prima elftal staat.Alleen verdedigend zou er een speler bij kunnen wellicht, al zou ik niet weten wie.
![]()
Wowquote:Op zondag 14 december 2014 18:56 schreef Class het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eriksen's 90th Minute Winner![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Serero nog steeds een zwakke schakel verdedigend (op eigen helft).
Oh.![]()
''Iedereen''quote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
Je weet van tevoren natuurlijk niet hoe Andersen en Riedewald zich ontwikkelen en als Zimling en Viergever worden gehaald gaan alle alarmbellen rinkelen. Nou ben ik de laatste die om aankopen schreeuwt maar het was te begrijpen.
Verder is er geen verdediger die haalbaar is en een toegevoegde waarde, Denswil moet er gewoon in.![]()
Wellicht? 3 verdedigers mogen er wel bij.quote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
AFCA
Okquote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wellicht? 3 verdedigers mogen er wel bij.![]()
Je staat gewoon achter PSV nu. En dat komt doordat ze de hand op de knip hebben gehouden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Wie hadden we moeten halen dan?quote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je staat gewoon achter PSV nu. En dat komt doordat ze de hand op de knip hebben gehouden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: