abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147611820
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:07 schreef Apotheose het volgende:

[..]

wel eens wat afleveringen gezien, maar toch maar eens écht beginnen. The Pacific (TV Mini-Series 2010) - IMDb is ook wel goed. Zelfde genre.
heb die destijds gevolgd maar ben toen afgehaakt, denk dat iedereen band of brothers 2.0 verwachtte maar dat valt wel tegen
pi_147621985
Walking on Sunshine (2014) - IMDb

Een woord: BAGGER

Krijg je dr van als de vrouw des huizes eens mag kiezen!

IMDB 5,1/10
Ik 3/10 (3 puntjes voor de 80's krakers...)
pi_147625530
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:32 schreef pokkerdepok het volgende:

grumpy cat met een vrouwenstem, dat alleen al...
grumpy cat is dan ook geen kater, logische keus toch?
pi_147626307
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 01:16 schreef Prego het volgende:

[..]

grumpy cat is dan ook geen kater, logische keus toch?
wel.
grumpy cat is een sjaggerijnig ventje. vind ik.
pi_147644204
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:36 schreef Tim86 het volgende:
Deze vond ik zo bizar matig..Het is opzich wel een lekker wegkijk actiefilmpje, maar met een film met redelijk wat budget en iemand als Denzel in de hoofdrol mag de lat toch wel wat hoger liggen. De dialogen waren echt tenenkrommend slecht en bijna iedere zin kon je zo afmaken omdat er alleen maar cliché's uit de mond van ieder karakter kwamen. En zo ging het ook bij iedere plotlijn eigenlijk. En slechte actiefilm kan ook lekker zijn op zijn tijd, maar daarvoor de nam film zichzelf dan weer veel te serieus. Echt ontzettend matig dit. Slechte soundtrack ook..vage nummers.

Ik ben het hier helemaal mee eens. Het was geen slechte film. Absoluut niet. Maar met alle hype, acteurs en budget had ik een stuk meer verwacht.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_147648976
THE MAZE RUNNER

Goed en vermakelijk, maar niet meer dan dat. Gewoon leuk om te zien.

Film gaat over een jongen die wakker word in een soort lift en dan in een soort wereld terechtkomt die afgesloten is door muren (en natuurlijk, kan niet anders.. is hij ''speciaal'') de muren hebben een soort deur en die gaat afentoe open en leid naar een doolhof....

FIlm vermaakt, acteerwerk is prima, en is gewoon leuk om t ezien

7-
pi_147649818
Predestination (2014)
Eindelijk weer eens een ijzersterke film van 2014. Mooi verhaal, de interactie tussen Hawke en zijn tegenspe(e)l(st)er is bijzonder goed en het is gewoon erg boeiend.

Mooi onderwerp, doet nadenken en goed afgerond.

Heeft wat weg van Interstellar door het thema maar is hier beter, minder bombastisch, uitgewerkt.

Dikke dikke aanrader.
9.6/10

Sin City: A Dame to Kill For (2014)
Deel 1 was ik al aan verknocht en het was lang, heeeeel lang wachten op deel 2.

Prachtig gemaakt weer, helaas niet in 3D gezien, waar dit soort films zich uitermate voor lenen, en een goed verhaal.

Ik ben fan dus wellicht niet objectief, de eerste Sin City kreeg een 9,6; het tweede deel een 9,2.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147654025
Net The Godfather voor het eerst gezien :X
Moeten zij weten
pi_147654715
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:51 schreef El_Matador het volgende:
Predestination (2014)
Eindelijk weer eens een ijzersterke film van 2014. Mooi verhaal, de interactie tussen Hawke en zijn tegenspe(e)l(st)er is bijzonder goed en het is gewoon erg boeiend.

Heeft wat weg van Interstellar door het thema maar is hier beter, minder bombastisch, uitgewerkt.

Dikke dikke aanrader.
9.6/10

Sin City: A Dame to Kill For (2014)
Deel 1 was ik al aan verknocht en het was lang, heeeeel lang wachten op deel 2.

Prachtig gemaakt weer, helaas niet in 3D gezien, waar dit soort films zich uitermate voor lenen, en een goed verhaal.

Ik ben fan dus wellicht niet objectief, de eerste Sin City kreeg een 9,6; het tweede deel een 9,2.
Een 9.6 voor Predestination en een 9.2 voor Sin City 2? Zo, jij bent positief. Predestination is best een aardige film hoor, maar een 9.6?

En Sin City is gewoon jammer. :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_147654753
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Een 9.6 voor Predestination en een 9.2 voor Sin City 2? Zo, jij bent positief.
Je ziet het.

quote:
Predestination is best een aardige film hoor, maar een 9.6?

En Sin City is gewoon jammer. :')
Dan hebben we een andere mening over beide films. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:38:59 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147655772
Gisteren via Netflix France St Vincent gezien. Lekker wegkijkend feelgoodfilmpje volgens beproefd recept. Knorrige man sluit vriendschap met jongen en blijkt toch niet zo'n mean old man.
Imdb geeft een 7,3, daar kan ik me wel in vinden.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_147655776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
En dat is alles wat je te melden hebt?
Veni, vidi, vodka.
pi_147659644
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:51 schreef El_Matador het volgende:
Predestination (2014)

Dikke dikke aanrader.
9.6/10
Net gekeken en inderdaad wel een toppertje hoor.
Begint wel met een lang soort van intro in het verhaal, wat mij overigens niet stoorde, daarna had ik voor een minuut even het idee dat ik naar een soort van "back to the future" film zat te kijken. :P

Daarna wordt het eigenlijk pas allemaal duidelijk, maargoed daar moet je de film voor kijken.

Ik geeft hem toch wel een 8
Do what you love, love what you do!
pi_147664579
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:34 schreef casper019 het volgende:
THE MAZE RUNNER

[ afbeelding ]

Goed en vermakelijk, maar niet meer dan dat. Gewoon leuk om te zien.

Film gaat over een jongen die wakker word in een soort lift en dan in een soort wereld terechtkomt die afgesloten is door muren (en natuurlijk, kan niet anders.. is hij ''speciaal'') de muren hebben een soort deur en die gaat afentoe open en leid naar een doolhof....

FIlm vermaakt, acteerwerk is prima, en is gewoon leuk om t ezien

7-
Ook gezien, wat een kutfilm :')

Ik ben dan ook afgehaakt halverwege de eerste Hunger Games e.d. dit soort films met kinderen zijn echt niets voor mij. Net als die met die space cadets en die simulatie oorlog ofzo.

3.
pi_147664691
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
Een 5.54
Hoe kom je hierop?
pi_147664776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat vond je ervan? Cijfer?
pi_147665110
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:16 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Hoe kom je hierop?
cijfer van de film gedeeld door liefde voor het genre plus of minus de liefde voor de acteurs en regisseur, dat keer 3,14159 en dan afronden naar beneden.
Wie dit leest is hek.
pi_147665733
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef dumble het volgende:

[..]

En dat is alles wat je te melden hebt?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:20 schreef turance het volgende:

[..]

Wat vond je ervan? Cijfer?
Vond hem niet zo geweldig als iedereen beweerd. Komt ook mede doordat ik wel genoeg maffia films gezien heb. Geef een 7.
Moeten zij weten
  woensdag 17 december 2014 @ 13:32:14 #44
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_147667963
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:57 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

[..]

Vond hem niet zo geweldig als iedereen beweerd. Komt ook mede doordat ik wel genoeg maffia films gezien heb. Geef een 7.
Goed onderbouwd joh! :')
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_147672392
Voor de tig honderdste keer Death Becomes Her (1992) gekeken, mijn guilty pleasure film!

Ik hoop dat Robert Zemeckis ooit het licht ziet en deze film op een bluray laat uitbrengen, nu moet ik het doen met een HD versie van tv. Ben ook zeer benieuwd of hij dan het grote aantal verwijderde scenes beschikbaar maakt (Hele rol van Tracey Ullman is verwijderd)

Death Becomes Her (1992) - IMDb
  woensdag 17 december 2014 @ 16:05:29 #46
136 V.
Like tears in rain...
pi_147672611
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:32 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

cijfer van de film gedeeld door liefde voor het genre plus of minus de liefde voor de acteurs en regisseur, dat keer 3,14159 en dan afronden naar beneden.
Tsja, als het het zo oppervlakkig en grof wilt beoordelen, is dat een methode...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_147673344
Gone Girl - Interstellar allebei te gek!
pi_147676802
CLUB SANDWICH

Zooo wat n tegenvallende film, ik hou van arthouse films.. Maar deze nee.

De film is traag, sloom en er gebeurd letterlijk niets.
Het speelt zich allemaal af in een hotel.. en heel even op t strand.
Het gaat over een jongen die met zn moeder op vakantie is en die 2 zijn heel close...
Dan word de jongen verliefd op n meisje..
Maar er zit totaal geen interactie tussen die twee.. of enige gevoel voor chemie...

Toch zitten er wel nog wat mooie scenes tussen maar weten de film niet te redden

kleine 3
pi_147678075
Een weekje mainstream:

Interstellar (2014) - IMDb

D'r is al genoeg over gezegd, erg mooie film. Beetje knullige conversaties af en toe maar 't is niet anders om duidelijk te maken wat bepaalde begrippen betekenen. Verder ligt het acteerwerk van Matthew in de lijn met Dallas Buyers Club en True Detective, erg goed dus.

IMDB: 8.9
Ik: 8.6

The Maze Runner (2014) - IMDb

Simpel, een kutfilm. Een schoolvoorbeeld hoe veel films tegenwoordig als cashcow voor Hollywood dienen. Lekker voort borduren op successen als the hunger games en divergent.. de solo-tiener cast kan het hier niet redden met hun acteerkunsten... zeker als het einde ook nog eens een grote flop blijkt te zijn. Het bewijst nog maar eens dat CGI in combinatie met een kutfilm gewoon een kutfilm blijft..

IMDB: 7.0/10 ( :') )
Ik: 2.0/10

Tot slot:

The Shield (TV Series 2002–2008) - IMDb

Seizoen 1 t/m 7

Een verhaal over een politiestation in een district van Los Angeles. Het laat zien dat een aantal agenten geen moeite hebben om de wet geregeld aan hun laars te lappen.

Sterke serie, een beetje in lijn van The Wire, echter haalt deze het niet bij eerdergenoemd niveau. De verhaallijn is eenzijdiger doordat de focus op alleen de politiekant ligt. Echter is het geen slechte serie, excentrieke karakters en een interessante verhaallijn. Laatste kritiekpuntje is dat het iets te lang doorgaat met solo afleveringen terwijl je als kijker liever de rode draad ziet. Desalniettemin een aanrader

IMDB: 8.8/10
Ik: 8.5/10

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2014 19:21:18 ]
  woensdag 17 december 2014 @ 23:49:11 #50
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_147692526
Zojuist Tusk gezien en het enige wat ik kan zeggen is:

what.the.fuck
The Outside Agency
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties