SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien pleegt hij nu wel zelfmoord.quote:Op zondag 14 december 2014 11:53 schreef Cavaliers het volgende:
Paul wordt nu boos omdat je zijn topic gekaapt hebt.
Sinds ik Paul bij Mijn 5000 vrienden zag, vroeg ik me af waarom hij zo'n mongoloïde persoon op internet is.quote:Op zondag 14 december 2014 11:53 schreef Cavaliers het volgende:
Paul wordt nu boos omdat je zijn topic gekaapt hebt.
quote:Op zondag 14 december 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds ik Paul bij Mijn 5000 vrienden zag, vroeg ik me af waarom hij zo'n mongoloïde persoon op internet is.
Dat hoop ik niet, ik moet morgen namelijk gewoon weer naar Utrecht en dat moet wel enigszins bereikbaar zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 11:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien pleegt hij nu wel zelfmoord.
denken dat dat de echte paultje was. #BNWquote:Op zondag 14 december 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds ik Paul bij Mijn 5000 vrienden zag, vroeg ik me af waarom hij zo'n mongoloïde persoon op internet is.
quote:Op zondag 14 december 2014 11:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, ik moet morgen namelijk gewoon weer naar Utrecht en hoop dat het wel enigszins bereikbaar is.
En jullie geloven nog steeds zelf dat al die haat richting jullie vanuit jaloezie voortkomt.quote:Op zondag 14 december 2014 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat FC Utrecht gewoon met gemak verslaan. Geen twijfel over mogelijk.
Niet gelezen.quote:Op zondag 14 december 2014 11:56 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En jullie geloven nog steeds zelf dat al die haat richting jullie vanuit jaloezie voortkomt.
Nee, het komt door dit soort onbegrensd arrogante en onsympathieke reacties. Ajacieden zijn volgens mij bijna de enige supporters ter wereld die nooit zullen toegeven dat een tegenstander gewoon een keer beter was. Als je geen respect toont naar je tegenstander en ze liefst volledig kleineert, krijg je ook geen respect terug. En dat is niet omdat mensen jaloers op een paar schalen of sterren op je shirt zijn ofzo. Als PSV of Feyenoord 4 keer de landstitel op rij zou pakken, zou niemand in Nederland daar echt een probleem mee hebben. Behalve dan in Amsterdam, want daar vinden ze dat elke andere ploeg die boven ze eindigt dat per definitie onterecht doet. Want zij zijn Ajax en zij horen elk jaar die schaal te krijgen. Ook al hebben ze minder punten, want zij zijn Ajax. Als die houding nou ets minder was, hadden veel mensen wellicht nog sympathie en respect kunnen opbrengen.
Zo, sorry. Dat moest er ff uitNiets persoonlijks naar jou
Het zit diep.quote:Op zondag 14 december 2014 11:56 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En jullie geloven nog steeds zelf dat al die haat richting jullie vanuit jaloezie voortkomt.
Nee, het komt door dit soort onbegrensd arrogante en onsympathieke reacties. Ajacieden zijn volgens mij bijna de enige supporters ter wereld die nooit zullen toegeven dat een tegenstander gewoon een keer beter was. Als je geen respect toont naar je tegenstander en ze liefst volledig kleineert, krijg je ook geen respect terug. En dat is niet omdat mensen jaloers op een paar schalen of sterren op je shirt zijn ofzo. Als PSV of Feyenoord 4 keer de landstitel op rij zou pakken, zou niemand in Nederland daar echt een probleem mee hebben. Behalve dan in Amsterdam, want daar vinden ze dat elke andere ploeg die boven ze eindigt dat per definitie onterecht doet. Want zij zijn Ajax en zij horen elk jaar die schaal te krijgen. Ook al hebben ze minder punten, want zij zijn Ajax. Als die houding nou ets minder was, hadden veel mensen wellicht nog sympathie en respect kunnen opbrengen.
Oke Roland, dank je.quote:Op zondag 14 december 2014 11:56 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En dan is het ook nog een uur vroeger door wintertijdquote:Op zondag 14 december 2014 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff wat is het godverdomme vroeg
12.30 wedstrijden
quote:Op zondag 14 december 2014 11:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan is het ook nog een uur vroeger door wintertijdniet te doen dit.
Oké. Leuk voor je.quote:Op zondag 14 december 2014 11:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Neu, ik kan Ajax-supporters gewoon niet begrijpen op dit gebied.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 14 december 2014 11:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/quote:Op zondag 14 december 2014 11:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het Ajaxtopic op Feyenoordnetwerk is altijd puur vermaak. Net als het Feyenoordtopic op PSV-netwerk.quote:Op zondag 14 december 2014 11:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/
Hier verder.
Is dat echt Paul?quote:Op zondag 14 december 2014 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/329731
Vanaf 3 minuten.
Is Paul 31? Geloof ik niet.
Als je maar hard genoeg blijft roepen dat Ajax-supporters zo zijn dan ga je dat vanzelf geloven.quote:Op zondag 14 december 2014 11:56 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik ooit nog eens in de tv draait door. Tot nu toe ben ik niet verder gekomen dan Beste Johan.quote:
Ik kan respect voor alle clubs en alle tegenstanders opbrengen hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Een ''010'er'' die over sympathie en respect spreekt is wel ironie.
Is het Kavaliers of Kavaljees?quote:Op zondag 14 december 2014 12:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik ooit nog eens in de tv draait door. Tot nu toe ben ik niet verder gekomen dan Beste Johan.
Hartstikke leuk voor je. Ik kijk wekelijks als voetballiefhebber naar de Eredivisie en dan zie ik een walgelijk slecht FC Utrecht. Dat jij dan weer een enorm debiel, eigenlijk nietszeggend, betoog moet houden, is jouw probleem.quote:Op zondag 14 december 2014 12:01 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik kan respect voor alle clubs en alle tegenstanders opbrengen hoor.
Maar niet als ze met dit soort reacties komen. Zelfs van PSV en Twente kan ik nog wel positieve dingen noemenEn als zij beter zijn, dan zal ik ze feliciteren. En niet gaan schreeuwen dat ze onterecht gewonnen hebben
Grote klasse van je Roland, je krijgt van mij een glittersticker.quote:Op zondag 14 december 2014 12:01 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik kan respect voor alle clubs en alle tegenstanders opbrengen hoor.
Maar niet als ze met dit soort reacties komen. Zelfs van PSV en Twente kan ik nog wel positieve dingen noemenEn als zij beter zijn, dan zal ik ze feliciteren. En niet gaan schreeuwen dat ze onterecht gewonnen hebben
Mijn voorspelling dat hij weggestopt zou worden bij ADO-Excelsior is in ieder geval uitgekomen.quote:Op zondag 14 december 2014 12:01 schreef Cavaliers het volgende:
In welke krotten zouden ze Milan deze keer hebben weggepropt?
wat doe je stoer?quote:Op zondag 14 december 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor je. Ik kijk wekelijks als voetballiefhebber naar de Eredivisie en dan zie ik een walgelijk slecht FC Utrecht. Dat jij dan weer een enorm debiel, eigenlijk nietszeggend, betoog moet houden, is jouw probleem.
Ze zijn zo. De enige supporters die alleen nog maar harder gaan schreeuwen dat ze de beste zijn, als ze 5e worden.quote:Op zondag 14 december 2014 12:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg blijft roepen dat Ajax-supporters zo zijn dan ga je dat vanzelf geloven.
Zie mijn vorige post.quote:Op zondag 14 december 2014 12:03 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ze zijn zo. De enige supporters die alleen nog maar harder gaan schreeuwen dat ze de beste zijn, als ze 5e worden.
quote:Op zondag 14 december 2014 12:03 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ze zijn zo. De enige supporters die alleen nog maar harder gaan schreeuwen dat ze de beste zijn, als ze 5e worden.
quote:Op zondag 14 december 2014 12:03 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Verminkte zielen. Boom heeft pijn, komt door de tak. Boom is kwaad op tak. Ze stoot hem af. Tak rot. Ziekte kruipt erin. Dan doodt de tak de boom.En ik zie ze. Verminkte zielen.quote:Op zondag 14 december 2014 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Marsman is boos op de scheidsrechter omdat hijzelf blundert.
Waar is dat matige talent van De Sa gebleven dan?quote:Op zondag 14 december 2014 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig seizoen won Ajax met 3-0 van FC Utrecht in de ArenA.
Ajax speelde met de volgende opstelling.
Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Blind; De Jong (c) (25. Serero), Poulsen (25. (c)), Klaassen; De Sa (69. Andersen), Sigthórsson (80. Hoesen), Fischer
Dat je denkt dat Ajax van Utrecht wint mag best. Die kans is ook best reëel gezien de stand op de ranglijst en de selecties. Het gaat me om de manier waarop jullie het brengen. Altijd de tegenstander voor waardeloos en minderwaardig stuk stront uitmaken. "We vernederen ze wel even....want wij zijn Ajax en wij zijn de beste!!!" of "sowieso ze even wegspelen en het doelsaldo opkrikken".quote:Op zondag 14 december 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor je. Ik kijk wekelijks als voetballiefhebber naar de Eredivisie en dan zie ik een walgelijk slecht FC Utrecht. Dat jij dan weer een enorm debiel, eigenlijk nietszeggend, betoog moet houden, is jouw probleem.
Wat zijn we toch verbeterd in een jaarquote:Op zondag 14 december 2014 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig seizoen won Ajax met 3-0 van FC Utrecht in de ArenA.
Ajax speelde met de volgende opstelling.
Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Blind; De Jong (c) (25. Serero), Poulsen (25. (c)), Klaassen; De Sa (69. Andersen), Sigthórsson (80. Hoesen), Fischer
Verhuurd aan GAEquote:Op zondag 14 december 2014 12:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar is dat matige talent van De Sa gebleven dan?
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op zondag 14 december 2014 12:08 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat je denkt dat Ajax van Utrecht wint mag best. Die kans is ook best reëel gezien de stand op de ranglijst en de selecties. Het gaat me om de manier waarop jullie het brengen. Altijd de tegenstander voor waardeloos en minderwaardig stuk stront uitmaken. "We vernederen ze wel even....want wij zijn Ajax en wij zijn de beste!!!" of "sowieso ze even wegspelen en het doelsaldo opkrikken".
Maar goed, laten we er over op houden. Volgens mij hebben we ons punt gemaakt.
Hahahahahaha. Ok.quote:Op zondag 14 december 2014 12:08 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat je denkt dat Ajax van Utrecht wint mag best. Die kans is ook best reëel gezien de stand op de ranglijst en de selecties. Het gaat me om de manier waarop jullie het brengen. Altijd de tegenstander voor waardeloos en minderwaardig stuk stront uitmaken. "We vernederen ze wel even....want wij zijn Ajax en wij zijn de beste!!!" of "sowieso ze even wegspelen en het doelsaldo opkrikken".
Wist je dat jouw verhaal me echt niks boeit? Associeer me alsjeblieft niet met impulsieve blokkendoosjosti's die om de paar keer moeten roepen dat Ajax de beste is. Ik kijk wekelijks naar de Eredivisie en ik zie vanzelf welke ploegen ik goed vind of niet.quote:Op zondag 14 december 2014 12:08 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik erger me aan elke FOX-analist.quote:Op zondag 14 december 2014 12:12 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik ergeren ons overigens enorm aan Jan-Joost.
Ik vind Bruggink niet slecht. Hij heeft alleen een bizarre bovenlip.quote:Op zondag 14 december 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik erger me aan elke FOX-analist.
Ik kijk maar even Jort tegen Jan tot 12:30.quote:Op zondag 14 december 2014 12:12 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik ergeren ons overigens enorm aan Jan-Joost.
Ben ik het wel mee eens hoor. Alleen heeft hij dat vervelende jankerige op bepaalde momenten, in zijn stem dan.quote:Op zondag 14 december 2014 12:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind Bruggink niet slecht. Hij heeft alleen een bizarre bovenlip.
Ik vind Perez een prima analist.quote:Op zondag 14 december 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik erger me aan elke FOX-analist.
Kan je gerust doen, twente gaat winnenquote:Op zondag 14 december 2014 12:12 schreef Momo... het volgende:
Ik weet niet of ik vanmiddag wel naar twente moet kijken
Moisander en Veltman gegarandeerd bovenaan.quote:Op zondag 14 december 2014 12:15 schreef Cavaliers het volgende:
Beste passnauwkeurigheid is een nutteloze statistiek.
Nieuwe Pirlo.quote:Op zondag 14 december 2014 12:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan hij ook even goed worden als Laudrup?
quote:Op zondag 14 december 2014 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog even een stukje afca - utrecht meepakken.
0-5.
PSV-Feyenoord.quote:Op zondag 14 december 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - FC Twente is na PEC Zwolle - Ajax de meest verbazingwekkende wedstrijd die ik de laatste jaren gezien heb in de Eredivisie.
Pas op , straks gooit Joran je in de zeequote:Op zondag 14 december 2014 12:23 schreef Paul het volgende:
Jongens ik ben zo zenuwachtig, ik tril helemaal
Dit wordt een makkie voor Utereg.quote:
Eentje die zich al neerlegt bij een nederlaagquote:Op zondag 14 december 2014 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke idioot stelt Van der Maarel op als linksback?
elke eerste maandag van de maand.quote:Op zondag 14 december 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al een tijd niet meer gekeken naar thuiswedstrijden van Utrecht, maar draaien ze daar nog steeds dat alarm op beapalde momenten?
Viergever is beter zonder bal.quote:Op zondag 14 december 2014 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever is aan de bal dramatisch.
Maar Leo Driessen is nog lang niet 70quote:Op zondag 14 december 2014 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Theo is nu toch wel echt bijna overleden, nog even volhouden jongens.
Met dat baantje van hem word je 100, dus niet te vroeg juichenquote:Op zondag 14 december 2014 12:34 schreef Mani89 het volgende:
wel echt bijna overleden, nog even volhouden jongens.
Leid dan ook eens een keer wat eigen fatsoenlijke centrale verdedigers opquote:Op zondag 14 december 2014 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever is aan de bal dramatisch.
OK.quote:Op zondag 14 december 2014 12:36 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Leid dan ook eens een keer wat eigen fatsoenlijke verdedigers opEr moet toch wel wat beters rondlopen dan die v.d. Hoorns en Viergevers die je bij Utrecht en AZ wegkoopt voor miljoenen?
Ik zag jou vannacht op GTA.quote:Op zondag 14 december 2014 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Utrecht domineert. Dan zal Ajax wel zo de 1-0 maken.
We mogen best blij zijn met Hitler.quote:
zó!quote:Op zondag 14 december 2014 12:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speelde co-op Assassin's Creed. Bijna 100% uitgespeeld.
Was niet eens de enige blunder in die wedstrijd van de scheids. Gaf daarvoor een overduidelijke handsbal niet en keurde ook nog een doelpunt af wegens buitenspel terwijl de spits achter de bal stond.quote:
Je zou dus kunnen zeggen dat Ajax countert in eigen huis?quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd dat Utrecht hier het spel mag maken.
Jij volgt het Belgisch voetbal?quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was niet eens de enige blunder in die wedstrijd van de scheids. Gaf daarvoor een overduidelijke handsbal niet en keurde ook nog een doelpunt af wegens buitenspel terwijl de spits achter de bal stond.
Even uit laten spelen, daarna klapt ajax er weer op.quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vreemd dat Utrecht hier het spel mag maken.
Nee joh, Ajax countert nooit.quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je zou dus kunnen zeggen dat Ajax countert in eigen huis?
Wat een zure kut-user ben jij. Laat maar zitten, ik zal vanaf nu niet meer op je ingaan.quote:
OK.quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wat een zure kut-user ben jij. Laat maar zitten, ik zal vanaf nu niet meer op je ingaan.
En nu ga je deze ook quoten met 'OK'. Vet grappig man.
Op de counter faalt Ajax altijd. GGMM benoemt alleen positieve dingen.quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh, Ajax countert nooit.
GGMM
Hoe the fuck is dat een cornerquote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was niet eens de enige blunder in die wedstrijd van de scheids. Gaf daarvoor een overduidelijke handsbal niet en keurde ook nog een doelpunt af wegens buitenspel terwijl de spits achter de bal stond.
OK.quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wat een zure kut-user ben jij. Laat maar zitten, ik zal vanaf nu niet meer op je ingaan.
Ik kon gisteren niet slapen en toen lag ik wat te zappen en toen kwamen de samenvattingen voorbij op Een of Canvas of zo.quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij volgt het Belgisch voetbal?
Ja, ik weet het ook niet. Die bal kan onmogelijk een corner zijn tenzij de scheids denkt dat hij achter het doel langs ging en vervolgens terugvloog om nog onder de lat door te vliegen.quote:Op zondag 14 december 2014 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe the fuck is dat een corner![]()
In Nederland zou die ref al voor een vuurpeloton zijn gezet
Ja maar jij bent geen Ajax fan dus jij doet verder totaal niet ter zake. WZAWZDB.quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Volgens Shreyas kan Anderlecht er niks van.quote:Op zondag 14 december 2014 12:42 schreef Cavaliers het volgende:
De enige reden om naar Belgisch voetbal te kijken is Tielemans.
Vanaken is ook een God, uitstekende speler van Lokeren.quote:Op zondag 14 december 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Shreyas kan Anderlecht er niks van.
Dit verbaast me niets. Alles van Ajax gaat zelden voorwaarts.quote:Op zondag 14 december 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat ingooien van Ajax zelden voorwaarts gaan?
Wij zijn altijd tegen Utrecht. Ongeschreven regel.quote:Op zondag 14 december 2014 12:43 schreef blup het volgende:
De mayboys from the south zijn nu voor utrecht toch??
Ik wel ja.quote:Op zondag 14 december 2014 12:43 schreef blup het volgende:
Nutteloos zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De functie van Kishna bij corners begrijp ik nog steeds niet.
Ik merk aan deze post dat je een beetje mad bent.quote:Op zondag 14 december 2014 12:43 schreef blup het volgende:
Verdediger meetrekken zodat er meer ruimte voor de goal is.quote:Op zondag 14 december 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De functie van Kishna bij corners begrijp ik nog steeds niet.
Maar Ajax faalt daar eigenlijk altijd in.quote:Op zondag 14 december 2014 12:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verdediger meetrekken zodat er meer ruimte voor de goal is.
Goed gezien. typo idd.quote:Op zondag 14 december 2014 12:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk aan deze post dat je een beetje mad bent.
Nogmaals: ga dan helemaal aan de andere kant van de 16 staan.quote:Op zondag 14 december 2014 12:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verdediger meetrekken zodat er meer ruimte voor de goal is.
quote:Op zondag 14 december 2014 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Utrecht domineert. Dan zal Ajax wel zo de 1-0 maken.
#LeukeFeitjes.quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig seizoen maakte Serero ook de 1-0 tegen Utrecht.
Je bent zelf fascinerendquote:Op zondag 14 december 2014 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
Het blijft fascinerend om te zien dat de mensen in een rolstoel plots kunnen springen bij een doelpunt van Ajax.
Jij denkt nog steeds dat iedereen in een rolstoel volledig verlamd is of geen benen meer heeft?quote:Op zondag 14 december 2014 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
Het blijft fascinerend om te zien dat de mensen in een rolstoel plots kunnen springen bij een doelpunt van Ajax.
Elke wedstrijd zeggen mensen dat weer jaquote:Op zondag 14 december 2014 12:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat iedereen in een rolstoel volledig verlamd is of geen benen meer heeft?
Dan moet je gewoon betalen sloeber.quote:Op zondag 14 december 2014 12:50 schreef MouzurX het volgende:
Weer de goal gemist omdat ik 10 minuten achterloop door die klote kut stutterende streams en hij vervolgens er helemaal mee ophoudt.
Nogmaals: buitenland, dan kan je nog steeds niet op fox kijken.quote:Op zondag 14 december 2014 12:50 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon betalen sloeber.
met hun grote praatjes begin dit seizoenquote:Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht kan er zoals eerder gezegd niets van.
De nieuwe Dennis Bergkamp durf ik wel te zeggen.quote:
Dacht ik ookquote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef Muto het volgende:
Andersen raakt die bal toch? Dan was het buitenspel.
Ja. Dat ligt niet aan de afwezigheid van Siggy.quote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef Seam het volgende:
Dit Ajax swingt weer, zonder Siggy. Toeval?
twitter:JorgenRaymann twitterde op zondag 14-12-2014 om 12:51:21Legendarische aanval! #aja-utr 2-0 reageer retweet
Altijd smoesjes.quote:Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nogmaals: buitenland, dan kan je nog steeds niet op fox kijken.
met zo'n spits zou ik als middenvelder of buitenspeler ook moedeloos wordenquote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Dat ligt niet aan de afwezigheid van Siggy.
dat kan utrecht dus niet, omdat utrechtquote:Op zondag 14 december 2014 12:53 schreef Muto het volgende:
Snap ook de niet de mentaliteit van de uit-ploegen in de Arena. Je moet Ajax vroeg onder druk zetten in plaats van terug te zakken. Maak je sowieso veel meer kans op minimaal een punt.
Ik zal het doorgeven aan de volgende tegenstanders.quote:Op zondag 14 december 2014 12:53 schreef Muto het volgende:
Snap ook de niet de mentaliteit van de uit-ploegen in de Arena. Je moet Ajax vroeg onder druk zetten in plaats van terug te zakken. Maak je sowieso veel meer kans op minimaal een punt.
Hij mist Kali naast zich.quote:Op zondag 14 december 2014 12:54 schreef Kopsterk het volgende:
Alleen Ayoub kan een beetje ballen bij Utrecht.
Die scoorde de 6-4 in de meest knotsgekke eredivisiepot van de laatste 5 jaar.quote:Op zondag 14 december 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij mist Kali naast zich.
Anouar fucking Kali.
Boymans is ook goed. Alleen nog niet in het spel voorgekomen vandaag.quote:Op zondag 14 december 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij mist Kali naast zich.
Anouar fucking Kali.
Boymans is dan ook geblesseerd.quote:Op zondag 14 december 2014 12:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Boymans is ook goed. Alleen nog niet in het spel voorgekomen vandaag.
Ja, want tegen ADO waren ze echt goed 2 weken terug!quote:Op zondag 14 december 2014 12:55 schreef Kopsterk het volgende:
Ik wil geen winterstop. Ajax begint flink in vorm te raken.
Je klinkt beetje madquote:Op zondag 14 december 2014 12:55 schreef PizzaGeit het volgende:
Buitenspelgoal weer
Het zal eens niet
Ah, dat verklaart een hoop ja.quote:Op zondag 14 december 2014 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boymans is dan ook geblesseerd.
Het is te merken dat jij 16 bent.quote:Op zondag 14 december 2014 12:55 schreef PizzaGeit het volgende:
Buitenspelgoal weer
Het zal eens niet
Incidentje in een goede reeks.quote:Op zondag 14 december 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want tegen ADO waren ze echt goed 2 weken terug!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |