Ik heb eigenlijk sympathie voor meerdere clubs. Ben geen supporter meer, maar was altijd voor Heracles.quote:Op zondag 14 december 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigenlijk Toto?
En de goalquote:Op zondag 14 december 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Theo Reitsema is nog kutter.
Totaal geen emotie bij de goals
Dortmund is pijnlijk om te xien dit seizoenquote:Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk sympathie voor meerdere clubs. Ben geen supporter meer, maar was altijd voor Heracles.
Heb nu sympathie voor Atletico, Dortmund en PEC Zwolle.
Ah een successupporter dusquote:Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk sympathie voor meerdere clubs. Ben geen supporter meer, maar was altijd voor Heracles.
Heb nu sympathie voor Atletico, Dortmund en PEC Zwolle.
Ja.quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dortmund is pijnlijk om te xien dit seizoen
Waarom succes? Dortmund staat fucking op degraderen. Nou, wat een succes.quote:
Dat zegt hij nog niet eens.quote:
Ik heb ze alleen zien spelen in de CL thuis tegen Arsenal en toen waren ze geweldig.quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dortmund is pijnlijk om te xien dit seizoen
Ik ook, al vanaf jongs af aanquote:
CL zijn ze goed, BL schandalig.quote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen zien spelen in de CL thuis tegen Arsenal en toen waren ze geweldig.
Ik doelde meer op PEC en Atleti.quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom succes? Dortmund staat fucking op degraderen. Nou, wat een succes.
Oh, mijn sarcasme radar is kapotquote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op PEC en Atleti.
En Dortmund boekte de laatste seizoenen meer succes.
En het was een grapje
Dat is wel van voor mijn bewuste herinneringenquote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, al vanaf jongs af aan
Dat elftal met Zidane, Figo, Becks. Raul en Ronaldo
Bakt er weinig vanquote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb helemaal niks met geen enkele Spaanse club. Zet nu alleen wel eens Barcelona op om Suarezgod te kijken.
Napoliquote:Op zondag 14 december 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dortmund heeft ook wel mijn sympathie trouwens. Net als Schalke, vind ik ook wel een aardig clubje eigenlijk.
Italiaanse clubs zijn standaard kut en in Engeland ben ik fan van Liverpool en heb ik sympathie voor Arsenal en Southampton.
Serie Aquote:Op zondag 14 december 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dortmund heeft ook wel mijn sympathie trouwens. Net als Schalke, vind ik ook wel een aardig clubje eigenlijk.
Italiaanse clubs zijn standaard kut en in Engeland ben ik fan van Liverpool en heb ik sympathie voor Arsenal en Southampton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |