Kopen ze Hans Kazim voor 20 miljoenquote:Op zondag 14 december 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wordt snel verkocht lijkt me.
Aan een club waar hij weer niet scoort, zijn carrière is al voor zijn 30ste beëindigd, Mark my wordsquote:Op zondag 14 december 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wordt snel verkocht lijkt me.
De Boer er vast heen volgend seizoen en dan neemt hij Siegheilsson mee.quote:Op zondag 14 december 2014 16:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kopen ze Hans Kazim voor 20 miljoen
Die speelt op zijn 30e misschien nog bij een obscure Russische club of ergens in de woestijn.quote:Op zondag 14 december 2014 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan een club waar hij weer niet scoort, zijn carrière is al voor zijn 30ste beëindigd, Mark my words
Ja. 3-1quote:
Te goede spitsquote:Op zondag 14 december 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer er vast heen volgend seizoen en dan neemt hij Siegheilsson mee.
Kazimgod, Toornstra en Baasiequote:
Immers prima weer dit seizoenquote:
vindquote:Op zondag 14 december 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Immers prima weer dit seizoen
Inso vind dit niet leuk
Fikkie geeft geen neukquote:
En dan PSV-Feyenoord woensdagquote:Op zondag 14 december 2014 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord wint wel met 2-0 denk ik.
Wint PSV gewoon.quote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan PSV-Feyenoord woensdag
Broekje omlaag
Ligt aan vandaag. Als ze overtuigen winnen ze in Eindhoven ook, anders worden het 0 puntjes en is het dag kansenquote:
Word in elk geval spannender daar als PSV-Twente vandaagquote:Op zondag 14 december 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt aan vandaag. Als ze overtuigen winnen ze in Eindhoven ook, anders worden het 0 puntjes en is het dag kansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |