lekker trollen in he blauwquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
Maar het klopt wel Raf.
Spec is mijn trollaccount
Jaquote:
Dan doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:29 schreef DieselTank het volgende:
Happy ending moet je altijd voor betalen grrr
NEEquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:30 schreef Fogel het volgende:
Verzoekje: live versie van Happy Birthday Mr President
Dat was?quote:
* Fogel geeft Kally een emmer wijnquote:
Wel maar dan de hippe versiequote:
Niet even piraat spelen?quote:
Niet tijdens het draaienquote:
Ze wint zondermeer van Treintje....quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:33 schreef DieselTank het volgende:
jacqueline govaert is tenminste nog een redelijke zangeres uit nederland ... Dan maar dotan - Hungry
Zegquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:35 schreef Uccie het volgende:
OMG, dit is serieus nog vreselijker dan het origineel![]()
Heu! Ga even snel in een hoek je staan schamen!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:35 schreef Uccie het volgende:
OMG, dit is serieus nog vreselijker dan het origineel![]()
ja, ik heb niets met Rammstein en niets met technoquote:
Uh...nee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heu! Ga even snel in een hoek je staan schamen!
Oh, je wil je liever ergens anders schaamtevol bevinden?quote:
Nee, ik schaam me gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, je wil je liever ergens anders schaamtevol bevinden?
Niet haten, ik ben dol op Rammsteinquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef DieselTank het volgende:
RAMMSTEIN![]()
Niet orginele rammstein
quote:
Welk hoorde het dan?quote:
Zonder lezen: van doodgaan ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NWS / [SC] Van roken word je lekker slank
![]()
![]()
Nooit tegen een vrouw zeggenquote:
Goed getimed foutje ook jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NWS / [SC] Van roken word je lekker slank
![]()
![]()
shlapenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
Maar lieve mensen, Fokker89 gaat dingen doen.
![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
![]()
Ik wil het niet weten, slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:41 schreef Fokker89 het volgende:
![]()
Gewoon doorgaan ja?quote:
quote:
Nee dan heb ik minderquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
Mijn wijnglas is leeg![]()
Kally, vul je even bij?
Uit mijn voorraad dan? Ik heb 9 liter in de kast staanquote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 13 december 2014 23:46 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga het niet later maken dan 01.00 uur.
Ohhh okequote:Op zaterdag 13 december 2014 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uit mijn voorraad dan? Ik heb 9 liter in de kast staan
Nee johquote:
Ik had het over mijzelfquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh
Ik in een tienerdisco
Dit moet je waarderen zoals het hoort, met een vette jonko
Ben je 11?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:54 schreef DieselTank het volgende:
Ik moet mijn verjaardag uit augustus nog vieren
quote:
12 want op het internet liegt iedereen over zijn leeftijdquote:
Wat een losers dan, ik ben 41 and proud of itquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:58 schreef DieselTank het volgende:
[..]
12 want op het internet liegt iedereen over zijn leeftijd
quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef YokiKater het volgende:
Later als ik groot ben ga ik ook 41 worden.
quote:Op zondag 14 december 2014 00:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga even nadenken, ik ben ook de weg kwijt
Ja. Want je bent hier, lukt luisteren al?quote:
Nee Rafje, spruitje houdt van mijn muziekquote:
Ja ik wacht tot de marteling voorbij is.quote:
Nee, maar ik weet waar het aan ligt.quote:Op zondag 14 december 2014 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja. Want je bent hier, lukt luisteren al?
Moiquote:
Ok ik wil graag Seemann van Rammstein horen!quote:
OK, dat verklaart alles.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:58 schreef DieselTank het volgende:
[..]
12 want op het internet liegt iedereen over zijn leeftijd
Ja die heb ik niet, pc was vandaag dood dus ben een hoop kwijtquote:Op zondag 14 december 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik wil graag Seemann van Rammstein horen!
En mij nietquote:Op zondag 14 december 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet waar het aan ligt.
Net wel even Uccie gehoord,.
Dat is toch in 2 seconden getorrrent?quote:Op zondag 14 december 2014 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet, pc was vandaag dood dus ben een hoop kwijt
Morgen ga ik het fixen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de helft er nog niet op staan, momentquote:Op zondag 14 december 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is toch in 2 seconden getorrrent?
quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef Tem het volgende:
Spandau Ballet - Through The Barricades svp.
quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef Tem het volgende:
Spandau Ballet - Through The Barricades svp.
Mother doesn't know where love has gone,quote:
Moet je toch echt alleen doen helaas.quote:
I see it in her eyes that turned to grayquote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Mother doesn't know where love has gone,
she says it must be youth that keeps us feeling strong.
Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun zeker?quote:Op zondag 14 december 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb weer een kwaliteitsnummertje aangevraagd!
quote:Op zondag 14 december 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb weer een kwaliteitsnummertje aangevraagd!
quote:
Deze man is nog veel stoerder dan Arie!quote:
Omdat Ariequote:Op zondag 14 december 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Waarom haten jullie op Arie? Smakeloos.
Zijn tattoo's zijn geil, verder moet hij aan het kruisquote:Op zondag 14 december 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Waarom haten jullie op Arie? Smakeloos.
Father made my history,quote:Op zondag 14 december 2014 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
I see it in her eyes that turned to gray
But when she smiles she shows the lines of sacrifice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee...gewoon nee!quote:
Het jouwe?quote:Op zondag 14 december 2014 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn tattoo's zijn geil, verder moet hij aan het kruis
quote:Op zondag 14 december 2014 00:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Father made my history,
he fought for what he thought would set us somehow free.But now i know what they're saying as the sun begins to fadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And we made our love on waste land...and through the barricades.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:
Ok, deze is wel tof!quote:
Heb je het tegen mij schatje?quote:
Welke?quote:
Was alleen bij Headbangers ball dat die werd uitgezonden.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 00:25 schreef YokiKater het volgende:
En doe daarna maar iets van Slipknot, Kally.
Dat staat toch niet op mijn pc?quote:Op zondag 14 december 2014 00:25 schreef YokiKater het volgende:
En doe daarna maar iets van Slipknot, Kally.
Met Vanessa Warwickquote:Op zondag 14 december 2014 00:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was alleen bij Headbangers ball dat die werd uitgezonden.
Lulquote:Op zondag 14 december 2014 00:28 schreef ACT-F het volgende:
Oeh, ik zit aan een zelfgefabriceerde rode wijnVeel zoet, weinig alcohol
Je had het liever andersom gehad?quote:Op zondag 14 december 2014 00:28 schreef ACT-F het volgende:
Oeh, ik zit aan een zelfgefabriceerde rode wijnVeel zoet, weinig alcohol
Mijn pc was dood ja, ik ben al blij dat ik hem weer pratend kreeg, hij lag haast buitenquote:Op zondag 14 december 2014 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja jezus, je vraagt of ik liedjens wil aanvragen en dan heb je ze niet.. Wat is deze?
Metallica - All nightmare long, heb je die?quote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn pc was dood ja, ik ben al blij dat ik hem weer pratend kreeg, hij lag haast buiten
quote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Metallica - All nightmare long, heb je die?
HIj heeft haast.quote:
Dit is ook kutquote:
Ja was geen goede live avondquote:
Ik heb er 6, maar in SAM zie je niet welke het isquote:
Gaat prima!quote:
Ik heb de lange versiequote:Op zondag 14 december 2014 00:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er 6, maar in SAM zie je niet welke het is
Ik ook, maar sommige zitten in mijn dm te gillenquote:
Heb je meteen de goedequote:Op zondag 14 december 2014 00:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige zitten in mijn dm te gillen
Stresskipquote:Op zondag 14 december 2014 00:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige zitten in mijn dm te gillen
Neuh, maar ook ik kan geen 100 dingen tegelijkquote:
Dat wel wantquote:
Omdat 50 persoonlijkhedenquote:Op zondag 14 december 2014 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, maar ook ik kan geen 100 dingen tegelijk
Slechts twee dingen per persoonlijkheid. Prima te doen.quote:
Oe, dan zit je wel heel diep in de goot als je persoonlijkheden ook nog eens meerdere persoonlijkheden hebbenquote:Op zondag 14 december 2014 00:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slechts twee dingen per persoonlijkheid. Prima te doen.
Hij pakt hem nietquote:Op zondag 14 december 2014 00:44 schreef Fogel het volgende:
Hee wat? Ik hoorde de intro van Whale... maar het ging over
hobo humpin' slobo babequote:Op zondag 14 december 2014 00:44 schreef Fogel het volgende:
Hee wat? Ik hoorde de intro van Whale... maar het ging over
Maakt niet uit, dit klinkt primaquote:
Yeah!quote:
En die lolly.quote:
Ik heb er al teveel op sinds gisteren, geen pijn meer, maar verdoofd voelt het wel.quote:Op zondag 14 december 2014 00:46 schreef ACT-F het volgende:
Ik kan wel een Painkiller gebruiken op dit moment.
Die wil nietquote:
Geloof me beter van welquote:
Daar zit ik dan aan een wijn met te weinig alcohol. Of moet ik zeggen, druivensap met teveel alcohol?quote:Op zondag 14 december 2014 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er al teveel op sinds gisteren, geen pijn meer, maar verdoofd voelt het wel.
quote:Op zondag 14 december 2014 00:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar zit ik dan aan een wijn met te weinig alcohol. Of moet ik zeggen, druivensap met teveel alcohol?
Oeh cool, zet aan dat dingquote:
Daarom gebruik ik het ook nietquote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Uccie het volgende:
[..]dit zijn geen heftige, gewoon laffe paracetemol.
Nou als je er genoeg neemt gaat de hoofdpijn ook weg, heb nu al uren nergens last vanquote:
Mag ik niet, lees de bijsluiter maarquote:
Heb ik gelukkig weinig last vanquote:Op zondag 14 december 2014 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als je er genoeg neemt gaat de hoofdpijn ook weg, heb nu al uren nergens last van
Nee johquote:Op zondag 14 december 2014 00:52 schreef Uccie het volgende:
Dit is wel echt graftakkenherrie hoor Yoki
Rustgevend juist.quote:Op zondag 14 december 2014 00:52 schreef Uccie het volgende:
Ja, het is rotzooi.quote:Op zondag 14 december 2014 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mag ik niet, lees de bijsluiter maar
Ik had echt veel betere muziek, maar Kally heeft die allemaal nog niet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:52 schreef Uccie het volgende:
graftakkenherrie 2.0 zekerquote:Op zondag 14 december 2014 00:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had echt veel betere muziek, maar Kally heeft die allemaal nog niet.
Oh nu hebben we er hier 2quote:
Nou ik had de helft wel, ik kan wel jankenquote:Op zondag 14 december 2014 00:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had echt veel betere muziek, maar Kally heeft die allemaal nog niet.
HIM met dat hele rustige nummer is wel mooi, ben alleen de naam vergeten.quote:Op zondag 14 december 2014 00:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, punk/skatemuziek. Pennywise, the offspring, NOFX, HIM, etc.
Memory Lanequote:Op zondag 14 december 2014 00:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, punk/skatemuziek. Pennywise, the offspring, NOFX, HIM, etc.
Voor jezelfquote:
Nee joh, die man is een heldquote:
Nee, je vergat een t.quote:
Nee.quote:Op zondag 14 december 2014 00:57 schreef Uccie het volgende:
Weet je welke versie ook leuk is, die van One Direction.
quote:Op zondag 14 december 2014 00:57 schreef Uccie het volgende:
Jawel, ik heb hem weleens gedraaid zelfs in een show.quote:
In gerelateerd materiaal:quote:Op zondag 14 december 2014 00:57 schreef Uccie het volgende:
Ik moet het tegen mijn zin in eens met je zijnquote:Op zondag 14 december 2014 00:57 schreef Uccie het volgende:
Wacht maar....jouw dochter wordt ook nog 14.quote:Op zondag 14 december 2014 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
In gerelateerd materiaal:
[ afbeelding ]
En als de ene het niet haalt dan de ander vast wel.quote:Op zondag 14 december 2014 00:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wacht maar....jouw dochter wordt ook nog 14.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Optimist hier.quote:Op zondag 14 december 2014 01:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als de ene het niet haalt dan de ander vast wel.
quote:Op zondag 14 december 2014 01:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als de ene het niet haalt dan de ander vast wel.
Ik probeer ze rock en metal bij te brengenOhja je hebt er 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch...dan komt de puberteit enzo, dwars doen...ja dat wordt een boyband-extravaganza in die slaapkamers
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Graag gedaan, volgende keer ga ik ook luisteren!quote:Op zondag 14 december 2014 01:01 schreef Kally het volgende:
Jongens en meisjes bedankt voor jullie geduld () en het luisteren
Bedankt voor het draaienquote:Op zondag 14 december 2014 01:01 schreef Kally het volgende:
Jij ook bedanktquote:Op zondag 14 december 2014 01:01 schreef Kally het volgende:
Toch een prettig ideequote:Op zondag 14 december 2014 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Graag gedaan, volgende keer ga ik ook luisteren!
Bedankt...en vooral voor 1Dquote:Op zondag 14 december 2014 01:01 schreef Kally het volgende:
Voor jou altijdquote:
Topshow!quote:Op zondag 14 december 2014 01:01 schreef Kally het volgende:
Ik heb er rekening mee gehouden. De slaapkamers hebben dubbele, vrijstaande en extra geluidsgeisoleerde wandenquote:Op zondag 14 december 2014 01:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja je hebt er 2
En toch...dan komt de puberteit enzo, dwars doen...ja dat wordt een boyband-extravaganza in die slaapkamers
quote:Op zondag 14 december 2014 01:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb er rekening mee gehouden. De slaapkamers hebben dubbele, vrijstaande en extra geluidsgeisoleerde wanden
En je hebt heel mijn hysterische gedrag niet meegemaaktquote:
Het viel voor jouw doen, best mee.quote:Op zondag 14 december 2014 01:04 schreef Kally het volgende:
[..]
En je hebt heel mijn hysterische gedrag niet meegemaakt
Voor de kreuners?quote:Op zondag 14 december 2014 01:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb er rekening mee gehouden. De slaapkamers hebben dubbele, vrijstaande en extra geluidsgeisoleerde wanden
Dat zeg ik, ik was relaxed, het gaat niet goed met mequote:
Volgende keer minder wijn....of meer.quote:Op zondag 14 december 2014 01:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik was relaxed, het gaat niet goed met me
Het kost een paar m2 aan oppervlakte en wat extra in materiaal maar ik ben er blij mee. Fender met versterker, doe je ding, je hoort het nauwelijks in de aangrenzende kamer.quote:Op zondag 14 december 2014 01:04 schreef Uccie het volgende:
[..]mijn vader is met terugwerkende kracht jaloers denk ik.
Immer subtiel, die Kally.quote:
Meer, meestal zijn mijn shows dan beterquote:Op zondag 14 december 2014 01:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende keer minder wijn....of meer.
Wat heb je nou aan subtiel? Dat missen de meeste mensen, gewoon zeggen waar het op staat, duidelijk en helder.quote:Op zondag 14 december 2014 01:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het kost een paar m2 aan oppervlakte en wat extra in materiaal maar ik ben er blij mee. Fender met versterker, doe je ding, je hoort het nauwelijks in de aangrenzende kamer.
[..]
Immer subtiel, die Kally.
Totdat ze haar eerste vriendje mee naar huis neemt....quote:Op zondag 14 december 2014 01:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het kost een paar m2 aan oppervlakte en wat extra in materiaal maar ik ben er blij mee. Fender met versterker, doe je ding, je hoort het nauwelijks in de aangrenzende kamer.
[..]
Immer subtiel, die Kally.
quote:Op zondag 14 december 2014 01:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Totdat ze haar eerste vriendje mee naar huis neemt....
Ik snap het ook niet.quote:Op zondag 14 december 2014 01:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan subtiel? Dat missen de meeste mensen, gewoon zeggen waar het op staat, duidelijk en helder.
Jij bent echt een sukkel, bij jou moet je dingen spellen, jij snapt niksquote:Op zondag 14 december 2014 01:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Hints geven werkt bij mij niet
Dan verhuis ik wel naar een verdieping of twee lager.quote:Op zondag 14 december 2014 01:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Totdat ze haar eerste vriendje mee naar huis neemt....
quote:Op zondag 14 december 2014 01:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan verhuis ik wel naar een verdieping of twee lager.
Goed he?quote:Op zondag 14 december 2014 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent echt een sukkel, bij jou moet je dingen spellen, jij snapt niks
Oh en nee btw ik heb niks geprobeerd bij hem, maar random snapt hij ook niks.
Oh je hebt t-mobile.quote:
Die reclamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |