Reactie Afrojack: Wie is hij dan!! Ik rijdt in sportwaggies en neuk Paris Hilton.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij probeerde zich nog in te houden en dan floept dit eruit
Het leek wel alsof ze er 3 coupletten bij heeft geschreven voor haar opa en omaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:32 schreef Vatta het volgende:
Maaike Boutboter. Wat een vreselijk janknummer is dit zeg.
Haha vreselijk. Volgend jaar waarschijnlijk ook nog voor haar puppies en de buurvrouw van vijf hoog.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ze er 3 coupletten bij heeft geschreven voor haar opa en oma
Prima dat ze een mooi liedje schrijft maar dat al die bakvissen er door gaan huilenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ze er 3 coupletten bij heeft geschreven voor haar opa en oma
Toch had hij wel gelijk, de eerste die een douche kreeg was volgens mij Borsato aangezien niemand dat terecht vond. Maar sinds die tijd lijkt het er bij te horen, goed of slecht, mee eens of niet, altijd een douche.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:53 schreef Norrage het volgende:
Giel is wel van de statements deze week zeg![]()
Maar het stomste vind ik dat iedereen Giel al natgooit. De traditie is dat de band nat moet, maar Giel? Dat is pas triest. Dat die kneusjes niet kunnen wachten.
Hij heeft zeker wel gelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Toch had hij wel gelijk, de eerste die een douche kreeg was volgens mij Borsato aangezien niemand dat terecht vond. Maar sinds die tijd lijkt het er bij te horen, goed of slecht, mee eens of niet, altijd een douche.
The Deaf? Ja natuurlijk zijn die goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:52 schreef Norrage het volgende:
Hey dit bandje van Spike is best leuk
Kende het nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:54 schreef ranja het volgende:
[..]
The Deaf? Ja natuurlijk zijn die goed.
Ja, ik vind ze goed. Lekkere garagerock.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:55 schreef Norrage het volgende:
Kende het nietzijn ze goed? Het is wel Spike he
Werd voor Borsato ook al gedaan:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Toch had hij wel gelijk, de eerste die een douche kreeg was volgens mij Borsato aangezien niemand dat terecht vond. Maar sinds die tijd lijkt het er bij te horen, goed of slecht, mee eens of niet, altijd een douche.
quote:Marco Borsato ontvangt naast de Popprijs de inmiddels bijna traditionele bierdouche
hm. 2 unlimited dan misschienquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
Werd voor Borsato ook al gedaan:
http://www.poparchiefgron(...)oorderslag-1998/view
2 Unlimited inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:57 schreef ranja het volgende:
[..]
hm. 2 unlimited dan misschienin elk geval een waar de zaal niet op stond te wachten
Dat eerste album van ze is best oke. En die laatste van Di-rect is ook zo slecht nog niet. Kan niet geloven dat ik dit zeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kende het nietzijn ze goed? Het is wel Spike he
Ja klopt:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:57 schreef ranja het volgende:
[..]
hm. 2 unlimited dan misschienin elk geval een waar de zaal niet op stond te wachten
quote:In 1992 krijgt 2 Unlimited de popprijs, dit tegen de zin van het meer alternatieve en gitaarminnende publiek van Noorderslag. Uit protest bekogelt het publiek hen met bier. Zo is het inmiddels traditionele biergooien ontstaan. Of het publiek het er nu mee eens is of niet, de winnaar van de Popprijs kan rekenen op een bierdouche.
Wat ik bij al die Nederlandse bandjes heb, zoals Kensington, Di-rect etc...is dat ze kut muziek maken, maar wel hele goede muzikanten zijn. Dat merk je als ze bijvoorbeeld covers spelen van wél goede muziek-makers, dan zijn ze ineens enorme klasbakken. Heb bijvoorbeeld Direct eens een briljante Arcade Fire cover zien spelen, echt heel goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:58 schreef Vatta het volgende:
[..]
Dat eerste album van ze is best oke. En die laatste van Di-rect is ook zo slecht nog niet. Kan niet geloven dat ik dit zeg.
Klopt, my body van Young the Giant deden ze ook goed.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat ik bij al die Nederlandse bandjes heb, zoals Kensington, Di-rect etc...is dat ze kut muziek maken, maar wel hele goede muzikanten zijn. Dat merk je als ze bijvoorbeeld covers spelen van wél goede muziek-makers, dan zijn ze ineens enorme klasbakken. Heb bijvoorbeeld Direct eens een briljante Arcade Fire cover zien spelen, echt heel goed.
Was maar 1 nummer (Niets Verwacht), straks meer...quote:
Fall is heel goed.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:25 schreef Norrage het volgende:
Heb nog nooit een ander nummer dan Home gehoord van Donut, eens kijken of hij meer kan .
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was maar 1 nummer (Niets Verwacht), straks meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |