Eenvoudig te repareren dit, heb het zelf al een aantal keren gedaan. Het is even opletten met het centreren op het moment dat je de nieuwe ring weer aan de behuizing vast zet maar al met al prima te doen.quote:Over ontspannen en filmpjes gesproken. Ik ben gek op muziek en goede films met goed geluid. Dus ik had na jaren afzien ook eindelijk mijn versterker en goede speakers (ach, Atmoz, goed voor mijn doen) weer neergezet. Ik merkte helaas gisteren opeens allemaal vreemde geluiden op...
[ link | afbeelding ]
Hè Ik zie dat je voor je wasbak chromen plaatjes hebt gebruikt voor de afvoer terwijl je geborstelde kranen hebt. In het zakje van de kranen zitten geborstelde plaatjes voor je wasbak, dan past het nog beter bij elkaar.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:18 schreef Gieliovd het volgende:
In plaats van zelf bedenken en bouwen heb ik het bedenken aan de Zweden overgelaten vandaag.
Het bouwen heb ik zelf wel ondernomen! Ik ben erg blij met het resultaat
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Restpunten:
- één slang van de kraan was 5 cm te kort... Praxis dicht.
- kitten achterkant
- spiegel of spiegelkast scoren
Prijsvraag met als prijs de eeuwige eer: mij kennende, hoe lang had ik deze kast al in huis?
Whahahaquote:Op zondag 3 mei 2015 20:33 schreef Gieliovd het volgende:
[ afbeelding ]
06-10-2012
![]()
Loopt in de Ikea en denkt "mwah, binnenkort maar meubeltje ophangen".
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:23 schreef Gieliovd het volgende:
Lekker aan het schilderen, doen ze de zon uit...![]()
[ link | afbeelding ]
5 kozijnen gedaan, nog 4 deur kozijnen te gaan.
Met bouwlamp want ik zie geen fuck meer
Ja, ik heb me er al eens op ingelezen 4 jaar geleden, toen kwam er al een klein scheurtje in. Ooit vervang ik ze wellicht. Ik ga voor de woonkamer toch een nieuwe set kopen met 5.1 surround, goede versterkert enzo. Ik heb nu echt antieke meuk staan met Dolby ProLogic technologie op basis van faseverschuiving etc. Lekker analoog.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:07 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Eenvoudig te repareren dit, heb het zelf al een aantal keren gedaan. Het is even opletten met het centreren op het moment dat je de nieuwe ring weer aan de behuizing vast zet maar al met al prima te doen.
Haha, heb jij dit meubel nou ook dan?? En die kraan is wel tragisch... had ik zo m'n best gedaan. Echt 2,5 jaar geleden alles uitgedacht. Ik had alles gelukkig wel gedocumenteerd qua hout, leidingwerk etc. en de hoogte. Ik heb een heel blok vol tekeningen, ontwerpen, lijstjes.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:18 schreef Puala het volgende:
Mooi en herkenbaar meubel. Ook dat van de te korte kraan![]()
Héé super! Ik ga die foto eens heel goed bestuderen en misschien wel namaken. Eerste oogopslag zag het er super uit! Thanks man!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:02 schreef usernaamvergeten het volgende:
[ afbeelding ]
Klein beetje inspiratie voor de balusters, vergelijkbare situatie met trap naar boven. Misschien heb je er wat aan.
Euh, ja bij die kranen zat een hyperdeluxe afvoer met stokjes voor afstand bediende afsluiter etc.. Beetje jammer dat dan de Ikea afvoer niet pastquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hè Ik zie dat je voor je wasbak chromen plaatjes hebt gebruikt voor de afvoer terwijl je geborstelde kranen hebt. In het zakje van de kranen zitten geborstelde plaatjes voor je wasbak, dan past het nog beter bij elkaar.
Al vind ik dit overigens prima, maar het viel me op omdat ik een soortgelijk meubel heb.
Best erg is dat. Ik zal geen lijstje maken met dit soort grappen want dan wordt ik helemaal depri haha. Tipje van de sluier... laminaat voor boven ligt ook al zo'n 2,5 jaar op zolder. De verf heb ik 3 jaar geleden in een "eenmalige actiequote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:55 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Vet!! En redelijk herkenbaar... hier staat ook nog een designradiator in de verpakking. Toen (2 jaar terug) MOEST ik hem hebben en dit en dat...geen tijd/zin/andere projecten gaan voor, je kent 't wel
![]()
Maareh, ziet d'r verder weer zeer goed uit!
Nice work
Was een succesvol weekend en vandaag weer succes uitgebreid!!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:33 schreef Gieliovd het volgende:
Best erg is dat. Ik zal geen lijstje maken met dit soort grappen want dan wordt ik helemaal depri haha. Tipje van de sluier... laminaat voor boven ligt ook al zo'n 2,5 jaar op zolder. De verf heb ik 3 jaar geleden in een "eenmalige actie" gekocht.
Schrale troost: als je het toen gelijk had kunnen verwerken, waren na al die jaren waren je laminaat en schilderwerk inmiddels vast aan onderhoud toe. Dat heb je jezelf toch mooi bespaartquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:33 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Best erg is dat. Ik zal geen lijstje maken met dit soort grappen want dan wordt ik helemaal depri haha. Tipje van de sluier... laminaat voor boven ligt ook al zo'n 2,5 jaar op zolder. De verf heb ik 3 jaar geleden in een "eenmalige actie" gekocht.
[..]
Ik heb de enkele versie, maar ik had hetzelfde probleem met de kraan. Al brak bij mij ook nog de rioolbuis in de muur af. Al met al 2 dagen bezig geweest om het meubel op te hangenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:33 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Haha, heb jij dit meubel nou ook dan?? En die kraan is wel tragisch... had ik zo m'n best gedaan. Echt 2,5 jaar geleden alles uitgedacht. Ik had alles gelukkig wel gedocumenteerd qua hout, leidingwerk etc. en de hoogte. Ik heb een heel blok vol tekeningen, ontwerpen, lijstjes.
Gelukkig hebben we een bouwmarkt en liep ik ¤4,99 armer hiermee de deur uit:
Haha, heerlijke manier om ernaar te kijken. Dank jequote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:01 schreef Barrah het volgende:
[..]
Schrale troost: als je het toen gelijk had kunnen verwerken, waren na al die jaren waren je laminaat en schilderwerk inmiddels vast aan onderhoud toe. Dat heb je jezelf toch mooi bespaart
Shite, dat zal je net zien. Bij mij is het ook vrij permanent aangelegd helaas. Ik kwam dus met 40 lijmmof uit de muur en daar moest 40 PP in en ja.. ik had dus een manchet moeten nemen of een verloop dat er 50 uit de muur zou komen en dan naar 40 verlopen met rubber.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb de enkele versie, maar ik had hetzelfde probleem met de kraan. Al brak bij mij ook nog de rioolbuis in de muur af. Al met al 2 dagen bezig geweest om het meubel op te hangen![]()
![]()
Maar het scheelt dat het zo makkelijk op te lossen was
Dat playmobil vond ik ook helemaal niks. Ik ben van de pure materialen! Aardewerk, eiken, teak, vuren, meranti.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het meubel ook, ben er na 1,5 jaar nog erg tevreden over. Met dezelfde wasbak trouwens. Ik vond dat playmobilmateriaal dat ze ook hadden zo ontzettend lelijk
2 stuks zelfs hierquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef Gieliovd het volgende:
Verder wel opvallend dat half Fok! dat Godmorgon meubel heeft
Check hier nog één. Dat ding is tenminste normaal geprijsd. 2K+ voor een spaanplaat kast met een keramische bak. Thanks but no thanks!quote:Verder wel opvallend dat half Fok! dat Godmorgon meubel heeft
Mijn hele meubel + wasbak + kraan komt uit de koopjeshoek, de cheapass die ik benquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef tux87 het volgende:
[..]
Check hier nog één. Dat ding is tenminste normaal geprijsd. 2K+ voor een spaanplaat kast met een keramische bak. Thanks but no thanks!
Lekker krasbestendig ookquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:16 schreef Gieliovd het volgende:
Dat playmobil vond ik ook helemaal niks. Ik ben van de pure materialen! Aardewerk, eiken, teak, vuren, meranti.
Verder wel opvallend dat half Fok! dat Godmorgon meubel heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |