quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ghibli films.Ik ben ook in het museum geweest.
Ja hoi. En als je er als een plank bij ligt zoals rival dan doei.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is wel verdomde lekker ja, vrouwen die hun bekkenbodemspieren goed kunnen gebruiken
Dan zal ik de foto's van mijn Totoro, Chibi-Totoro en Chu-Totoro maar niet posten.quote:
Een plank kan zijn handen niet in zijn nek vouwenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoi. En als je er als een plank bij ligt zoals rival dan doei.
Cowgirlquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef Californium het volgende:
Ik bedoelde dat ik dan ook een orgasme kan krijgen
Missionaris of cowgirl
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cowgirlquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef Californium het volgende:
Missionaris of cowgirl
Dan heb je toch ook iets hards en stijfs tussen je benen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig gaat dat bij mij een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef Californium het volgende:
Missionaris of cowgirl
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik de foto's van mijn Totoro, Chibi-Totoro en Chu-Totoro maar niet posten.
Dat is zo. Maar ik ben in de positie dat ik het harde en stijve ook nog kan kiezen, dus liever geen plankenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook iets hards en stijfs tussen je benen?
Nog niemand, wordt aan gewerkt heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
Beetje suf misschien, maar ik kom toch even vragen of iemand al met MLIG heeft gesproken?
Voor de afwisseling zeker leukquote:
FF zoeken....quote:
Hoeven er maar naar te kijken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat bij mij een stuk makkelijker. Mits je weet wat je doet kom ik altijd wel
.
Precies, je neemt ze in een klemhouding en stoten maar met dat onderlichaam.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:03 schreef rival het volgende:
Al kan je dat onderop natuurlijk ook gewoon overnemen
Nee, dat nu ook weer niet. Gewoon de juiste plek raken, het is geen rocket sciencequote:
Valt me op dat een klemhouding sowieso gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, je neemt ze in een klemhouding en stoten maar met dat onderlichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |