?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
Dit is mijn laatste post ooit.
Ik neem afscheid van iedereen.
Dit was zijn laatste post op fok. Als hij nog reageert heeft hij gelogen. Dus je hoeft niet te antwoorden op mlig.quote:
Weekendquote:
Dan mag het weekend blij zijn dat Kerst dit jaar niet op hem valt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:23 schreef AirwiN het volgende:
Dan moet het weekend minder vette troep eten en meer bewegen verdorie.
Ik wist niet eens wie het was.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit was zijn laatste post op fok. Als hij nog reageert heeft hij gelogen. Dus je hoeft niet te antwoorden op mlig.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:23 schreef AirwiN het volgende:
Dan moet het weekend minder vette troep eten en meer bewegen verdorie.
Haiquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
late reactie.. drong ook wat laat door![]()
Ook goedemorgen
Vanavond cocktailfeestje, dus voor morgen hoop ik van wel.quote:
Daar gaat mijn kans om ooit een deel van mijn leven met jou te delen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:33 schreef Samzz het volgende:
Wie is mlig?
En jammer dat je geen hond wilt, Air. Honden zijn.
Nooit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans om ooit een deel van mijn leven met jou te delen.
Of zou jij voor mij je wens voor een hond laten varen?
Goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans om ooit een deel van mijn leven met jou te delen.
Of zou jij voor mij je wens voor een hond laten varen?
MyLifeIsGrey, oudgediende van deze SC.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:33 schreef Samzz het volgende:
Wie is mlig?
En jammer dat je geen hond wilt, Air. Honden zijn.
Ooooh, die heeft toch meerdere accounts?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
MyLifeIsGrey, oudgediende van deze SC.
Ik weet het alleen van SergeantFluffyquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, die heeft toch meerdere accounts?
Die is iig te missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet het alleen van SergeantFluffy
Likewise!quote:
Dan gaan we gewoon LAT'en.quote:
Beter idee. Ik vind het dom iets wat heel belangrijk voor je is op te geven voor een partner.quote:
True, omgekeerd zegt het ook wat als je van je partner zou eisen om iets op te geven als het heel belangrijk voor hem/haar is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:41 schreef Samzz het volgende:
Beter idee. Ik vind het dom iets wat heel belangrijk voor je is op te geven voor een partner.
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:41 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik krijg steeds meer jeukende bulten op m'n benen. Enkel bovenbenen.
Zouden het zeurbulten zijn?
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True, omgekeerd zegt het ook wat als je van je partner zou eisen om iets op te geven als het heel belangrijk voor hem/haar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |