Ach zo kom je langzaam van je voorraad af... Het probleem is alleen dat je altijd weer iets nieuws wilt kopen .. DUs eigenlijk krijg je steeds meer..quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:23 schreef MadMaster het volgende:
Whisky avond is voorbij, de alcoholdampen zijn weer opgetrokken.
Net de laatste persoon met lichte drang de deur uit gebonjourd, zijn vrouw, tevens BOB, wilde naar bed.
En ik typ nog foutloos....
MM kan je daar het beste advies over geven... Gaat het nog vriezen dit jaar ? Kouwe whisky is voor blended whiskey... Single moet gewoon op kamer temperatuur toch ? MM?quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
i.v.m. toekomstige schilderwerkzaamheden en een verbouwing staat mijn voorraad whisky-flessen nu op het balkon. Kan toch geen kwaad?
Als ze leeg zijn niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
i.v.m. toekomstige schilderwerkzaamheden en een verbouwing staat mijn voorraad whisky-flessen nu op het balkon. Kan toch geen kwaad?
In de open lucht?quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Alle whisky moet op kamertemperatuur, blend of single malt...quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
MM kan je daar het beste advies over geven... Gaat het nog vriezen dit jaar ? Kouwe whisky is voor blended whiskey... Single moet gewoon op kamer temperatuur toch ? MM?
Blended whisky, gebotteld in jaren 60/70, Italiaanse markt.quote:
typequote:Op zaterdag 13 december 2014 01:23 schreef MadMaster het volgende:
Whisky avond is voorbij, de alcoholdampen zijn weer opgetrokken.
Net de laatste persoon met lichte drang de deur uit gebonjourd, zijn vrouw, tevens BOB, wilde naar bed.
En ik typ nog foutloos....
Hallo!quote:
quote:Hoe moet je het werkwoord typen vervoegen?
De juiste vervoeging is als volgt: tegenwoordige tijd: ik typ, jij/u typt, hij/zij typt, wij/jullie/zij typen ...
moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
Dames begonnen over iets .... Op FB ook al ,,, tis weer voorbij
Ergens vind ik dat woord zo mooi, ik weet ook niet waarom maar het heeft ietsquote:
Vanaf vandaag t/m maandag of dinsdag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:45 schreef MadMaster het volgende:
In de open lucht?
Met deze temperaturen niet al te best. Hopelijk staan ze er niet te lang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |