Wat een onzinquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik in die situatie zou zitten zou ik elkaar even 'vrij' laten en na dat half jaar kijken waar je staat.
Helemaal als opzoeken geen optie is. 6 maanden is lang, zeker op die leeftijd.
Dan maak ik het bij dezen uit met je ga en ga 6 maanden naar duitslandquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:05 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Wat een onzinaltijd maar van die excuusjes om je maar niet te beheersen en een beetje de hoer uit te hangen omdat dat kan bij gebrek aan elkaar..
Wat mij betreft zou m,n vriendin kunnen vertrekken als ze het uberhaupt voorstelde
Waarom ga je stage lopen in het buitenland dan terwijl je van hem houd?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:13 schreef Vincento17 het volgende:
Vanaf februari ga ik een half jaar stage lopen in het buitenland. Tegen die tijd hebben mijn vriend en ik zo'n 3 jaar een relatie (allebei 19 jaar oud). Hij is zelf niet van het reizen etc. en bovendien zit ik erg ver weg, dus hij zal me helaas niet komen opzoeken (ook mede door geldgebrek).
Nu hoor ik soms succesverhalen, maar ook veel break-ups.
Is zoiets nu de ultieme relatietest of gedoemd om te mislukken?
Is het jouw droom om 6 maanden in het buitenland te zitten en je vriend te missen? Jemig, doe het dan niet, dan krijg je dr alleen maar spijt van. Ga weg en geniet, of ga niet. Of je relatie het aankan, dat merk je vanzelf. Maar ga jezelf niet kwellen en zo min mogelijk ervan genieten 'omdat je hem dan minder zou missen'.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:24 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Waar ben ik allemaal bang voor. Een hele boel eigenlijk.
Dat hij het wachten zat wordt. Dat ik het zo leuk ga hebben dat ik hem niet super mis (zou ik mezelf kwalijk nemen). Dat ik terug kom en dat je allebei in 'een andere wereld' zit. Je veranderd toch allebei. Dat ik terugkom en dat hij zolang zonder mij gewend is dat hij niet meer met mij kan leven etc etc.
waarom zou je met je relatie spelen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:13 schreef Vincento17 het volgende:
Vanaf februari ga ik een half jaar stage lopen in het buitenland. Tegen die tijd hebben mijn vriend en ik zo'n 3 jaar een relatie (allebei 19 jaar oud). Hij is zelf niet van het reizen etc. en bovendien zit ik erg ver weg, dus hij zal me helaas niet komen opzoeken (ook mede door geldgebrek).
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef hoechst het volgende:
[..]
waarom zou je met je relatie spelen?
Je kan elke droom in je leven niet laten varen om een relatie op je 19e.quote:Goed dat je gewoon gaat, anders neem je dat jezelf de rest van je leven kwalijk en word je zo'n zure trut die er bij elke ruzie over begint.
Als ze echt verliefd is denk je daar niet zo nuchter over hoor!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Je kan elke droom in je leven niet laten varen om een relatie op je 19e.
als gay heb jij het makkelijkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:46 schreef Kaas- het volgende:
Zal lastig worden. Ik ben zelf in een relatie een half jaar naar Azië gegaan en m'n vriend en ik hebben elkaar die volledige periode ook niet gezien. Ik heb daar tientallen relaties van medestudenten op uitwisseling kapot zien gaan en was zo ongeveer de enige bij wie het aanbleef - hoewel ook met veel moeite. Meeste mannen gaan direct vreemd en de meeste vrouwen zijn dat niet van plan, maar gaan na een maand of vier alsnog 'overstag'. Maar goed, onmogelijk is het dus niet.
Ik was dat ook en dacht er ook niet makkelijk over, maar na er serieus over nagedacht te hebben besloten we gezamenlijk dat het beter was als ik m'n droom na kon jagen, ook al zou dat betekenen dat we een moeilijke tijd zouden hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef hoechst het volgende:
[..]
Als ze echt verliefd is denk je daar niet zo nuchter over hoor!!
Dat is een moedige beslissingquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was dat ook en dacht er ook niet makkelijk over, maar na er serieus over nagedacht te hebben besloten we gezamenlijk dat het beter was als ik m'n droom na kon jagen, ook al zou dat betekenen dat we een moeilijke tijd zouden hebben.
En als je relatie dat half jaar niet overleeft weet je ook direct dat niet voor altijd bedoeld was.
Dat niet, maar het gaat per definitie toch uit.. Trust mequote:Op zaterdag 13 december 2014 00:13 schreef Vincento17 het volgende:
Dit is echt zielig voor het meisje. Heeft niemand hem op zijn gedrag gewezen? Heeft niemand haar situatie aan hem verteld?quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:12 schreef James_R het volgende:
Ken een meisje die een half jaar naar de US ging. Had 5 jaar een relatie, kerel stond te janken op het vliegveld toen ze weg ging.
Ze was nog geen twee weken weg, of die kerel had alweer een nieuwe vriendin. Bij terugkomst overleed het meisje haar moeder, maar ze heeft nooit meer iets van die kerel vernomen.
Ik kende ze beiden, en het was ogenschijnlijk gewoon een goede relatie : Vaak op vakantie samen, vaak samen, goede banden met elkanders familie, maar sommige dingen kun je idd pas achter komen wanneer je iemands geduld op de proef gaat stellen. Zit je dan na 5 jaar relatie, nog geen twee weken weg en de relatie gaat uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |