Waar ben ik allemaal bang voor. Een hele boel eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:20 schreef blondetrien het volgende:
TS, neem aan dat je dit topic niet voor niets opent. Waar ben je bang voor? En heb je het daarover gehad met je vriend?
Twijfel je dan eigenlijk zelf om het van tevoren op een break te zetten en daarna vrijblijvend te zien hoe het gaat en kijken wat er gebeurt als je elkaar weer ziet? Of dat ook weer niet? Of misschien de relatie wat vrijblijvender houden?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:24 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Waar ben ik allemaal bang voor. Een hele boel eigenlijk.
Dat hij het wachten zat wordt. Dat ik het zo leuk ga hebben dat ik hem niet super mis (zou ik mezelf kwalijk nemen). Dat ik terug kom en dat je allebei in 'een andere wereld' zit. Je veranderd toch allebei. Dat ik terugkom en dat hij zolang zonder mij gewend is dat hij niet meer met mij kan leven etc etc.
Hij heeft het er het moeilijkste mee. Maar hij gunt het me wel heel erg, omdat hij weet dat ik nu eenmaal een reiziger ben, en dit toch wel mijn ultieme droom is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:26 schreef kwiwi het volgende:
Wat mij betreft is samenwonen de ultieme test
Een half jaar niet samen zijn kan prima als beide personen achter de keuze staan.
Nee dat eigenlijk niet. We willen de relatie wel allebei gewoon aanhouden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:28 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Twijfel je dan eigenlijk zelf om het van tevoren op een break te zetten en daarna vrijblijvend te zien hoe het gaat en kijken wat er gebeurt als je elkaar weer ziet? Of dat ook weer niet? Of misschien de relatie wat vrijblijvender houden?In ieder geval wel gewoon zorgen dat je geniet van je tijd in het buitenland. En als een van de twee twijfels heeft, die van tevoren goed uitspreken en duidelijk zijn in wat je van elkaar verwacht en hoe je zou willen communiceren.
Oké, dan dus gewoon heel goed bespreken wat je van elkaar verwacht. Je weet van tevoren niet hoe het zal gaan, maar verwachtingen uitspreken helpt echt al. Dat niet een van de twee telkens tevergeefs zit te wachten op skype ofzo, omdat die meer behoefte heeft aan communicatiequote:Op zaterdag 13 december 2014 00:29 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Nee dat eigenlijk niet. We willen de relatie wel allebei gewoon aanhouden.
Kijk dat is al een goede tip. Bijvoorbeeld gewoon afspreken iedere maandagavond om 8 uur skype?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:30 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Oké, dan dus gewoon heel goed bespreken wat je van elkaar verwacht. Je weet van tevoren niet hoe het zal gaan, maar verwachtingen uitspreken helpt echt al. Dat niet een van de twee telkens tevergeefs zit te wachten op skype ofzo, omdat die meer behoefte heeft aan communicatie
Tijden zou ik niet afspreken, daar kun je je niet altijd aan houden. Gewoon zeggen, ik heb behoefte aan 1x per week skypen en maak daar 1x per week tijd voor vrij en net voor die week kun je het gewoon afspreken want dan weet je hoe je planning er uit ziet (en hij ookquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:31 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Kijk dat is al een goede tip. Bijvoorbeeld gewoon afspreken iedere maandagavond om 8 uur skype?
Ah, da's handig. Zo'n type die even iets te weinig hoort van d'r vriendje, paranoïde wordt en dan maar voor de zekerheid aandacht (of meer) van andere jongens gaat vangen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:34 schreef Vincento17 het volgende:
Ik ben ook gewoon een onzeker type af en toe...
Brrrr, op zo'n leeftijd je vriendje als beste vriend bestempelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:29 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Nee dat eigenlijk niet. We willen de relatie wel allebei gewoon aanhouden.
Hij is gewoon ook mijn beste vriend en dat wil ik gewoon niet kwijtraken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |