• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef Ties02 het volgende:
Volgt later, zag hem op de sheet staan en moet het college nog afkijken
Ik stel voor dat iemand anders de TT pakt. Dit gaat niet werken zo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef Ties02 het volgende:
Consumentenrecht in ieder geval, bijzondere zorgplicht
Vraag me af waar ik dit arrest gehad heb, want consumentenrecht hebben wij niet. Ik denk goederenrecht of misschien contractenrecht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:29 schreef Ties02 het volgende:
Dankje T
Vind het maar een suf rechtgebied ook
Bij aansprakelijkheidsrechtquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me af waar ik dit arrest gehad heb, want consumentenrecht hebben wij niet. Ik denk goederenrecht of misschien contractenrecht.
kan me niet herinneren bij BR1, BR2 en BR3quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:30 schreef Ties02 het volgende:
Dit vak heet Verbintenissenrecht CS
Maar hebben we dacht ik ook bij een van de Burgerlijk vakken gehad
Als de jurist in jou gaat denken ontstaan gevaarlijke situaties. Snel betalen dus maar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:28 schreef Yreal het volgende:
Maar de jurist in mijn denkt dan, ik word nu geacht een proces verbaal te betalen. Waarom zou ik?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als de jurist in jou gaat denken ontstaan gevaarlijke situaties. Snel betalen dus maar.
[..]
Als de jurist in jou gaat denken ontstaan gevaarlijke situaties. Snel betalen dus maar.
Ssst, ga jij nou maar weer lekker loonbelasting aangiftes doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Scherpe comeback.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ssst, ga jij nou maar weer lekker loonbelasting aangiftes doen.
Euhm. Morgen komt een vriendin uit Arnhem hier en gaan we uit. En op een of andere manier willen 3 meisjes morgen tijdens uitgaan hun homovriend met mij koppelen, dus ik moet nog even kijken hoe ik dat ga oplossen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb jij nog wat leuks te vertellen?
Wat is het probleem precies?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Euhm. Morgen komt een vriendin uit Arnhem hier en gaan we uit. En op een of andere manier willen 3 meisjes morgen tijdens uitgaan hun homovriend met mij koppelen, dus ik moet nog even kijken hoe ik dat ga oplossen.
Niet echt... beetje depriquote:Jij?
Stel dat ze alle drie wat zijn? Hoe kom ik de avond door zonder een slet uit te hangen.quote:
Komt goed dinsdagquote:[..]
Niet echt... beetje depri
Alle drie de meiden hebben een homo vriend ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stel dat ze alle drie wat zijn? Hoe kom ik de avond door zonder een slet uit te hangen.
[..]
Komt goed dinsdag
Ja. Verschillende homovriendjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alle drie de meiden hebben een homo vriend ?
Je hebt mij gekend.quote:Ik begin bangig te worden. Ik heb dadelijk geen zak gedaan met mijn leven...
gezien je lidmaatschap van tinder heb je niet zoveel moeite met vleeskeuren...quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Verschillende homovriendjes.
[..]
Je hebt mij gekend.
nee maar stél dat ze allemaal wat zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
gezien je lidmaatschap van tinder heb je niet zoveel moeite met vleeskeuren...
Heulemaal nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vond je het eng, even opkijken en 'hallo' zeggen bij straf2 woensdag?
kwartettenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee maar stél dat ze allemaal wat zijn
dan moet ik keuzes maken
[..]
Je stalkt wel veel FOK!kers zegquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vond je het eng, even opkijken en 'hallo' zeggen bij straf2 woensdag?
Gewoon een beetje eigenwaarde hebben. En stop pepperspray in je handtasje voor als ze handtastelijk worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stel dat ze alle drie wat zijn? Hoe kom ik de avond door zonder een slet uit te hangen.
jij houdt wel van een beetje kinky zijn hequote:Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
vorige week nog gedaan. was geen succes.
Nouja, het feit dat ik wist dat je daar zat en even naar je keek en jij toevallig ook naar mij keek...quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je uit een lokaal lopen stalken noemt..
OK.
Maak er een bitchfight vanquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij houdt wel van een beetje kinky zijn he
Kies de leukstequote:Op vrijdag 12 december 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Komt goed dinsdag
Wat moet ik dan doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, het feit dat ik wist dat je daar zat en even naar je keek en jij toevallig ook naar mij keek...
Bezig met je eigen try-before-you-die-bucketlist?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
Vorige week heb ik 7 verschillende mensen gezoend![]()
Over slet uithangen gesproken.![]()
#neverforget
Ah toe, straks wordt t awkward als we koffie gaan doen en jij mij mijn boeken teruggeeft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doenNet doen alsof ik je niet zie? OK, noted for future reference!
Al een tijdje bezig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bezig met je eigen try-before-you-die-bucketlist?
Goed gezegd "als"quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah toe, straks wordt t awkward als we koffie gaan doen en jij mij mijn boeken teruggeeft.
who caresquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
Vorige week heb ik in 2 avonden 7 verschillende mensen gezoend![]()
Over slet uithangen gesproken.![]()
#neverforget
Dat zou mijn studiemaatje heeeeel vreemd vinden maar dat vond ze ook van Paxcon toen ze hem zag, dus je doet maar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goed gezegd "als"Kan namelijk ook wachten tot jij weer eens het lokaal uit loopt en de boeken op je macbook droppen
Studiemaatje hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zou mijn studiemaatje heeeeel vreemd vinden maar dat vond ze ook van Paxcon toen ze hem zag, dus je doet maar.
Ga lekker op vivaforum trollenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zou mijn studiemaatje heeeeel vreemd vinden maar dat vond ze ook van Paxcon toen ze hem zag, dus je doet maar.
Nouja. Ik gaf een stampotstaafdinges aan Pax op straat en mijn studiemaatje zag het. En ik zal maar niet zeggen wat ze toen tegen me zei (ging over Paxconquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Studiemaatje hebbenDus Pax heeft dat al eerder gedaan? Paxgod
Een woord: TMIquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja. Ik gaf een stampotstaafdinges aan Pax op straat en mijn studiemaatje zag het. En ik zal maar niet zeggen wat ze toen tegen me zei (ging over Paxcon)
Is chill hoor, aantekeningen en alles.
Ik zit nu op 29 sinds ik in Groningen woon. Daarvoor had ik er 2.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb misschien 7 verschillende mensen gezoend in mijn leven.
was het maar zondag, Marsman eruit en je zult zien: 3pnt pakken tegen PSV! Of niet?quote:
Dat Twente niet gaat winnen staat wel vast.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
was het maar zondag, Marsman eruit en je zult zien: 3pnt pakken tegen PSV! Of niet?
losbandig hoorquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit nu op 29 sinds ik in Groningen woon. Daarvoor had ik er 2.
Dat PEC wel gaat winnen staat hoe dan ook vastquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat Twente niet gaat winnen staat wel vast.
Nee. Ik houd niet van zulke arrogantie. Gewoon normaal doen en realistisch blijven, anders ga je lekker met 3-0 naar huis tegen Willem II.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat PEC wel gaat winnen staat hoe dan ook vast
Van welk soort dan wel?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik houd niet van zulke arrogantie. Gewoon normaal doen en realistisch blijven, anders ga je lekker met 3-0 naar huis tegen Willem II.
Natuurlijk zou het goed uitkomen, maar roepen dat je toch wel gaat winnen is echt achterlijk in de Eredivisie. Zeker als je fan bent van PEC.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van welk soort dan wel?Maar eerst zien, de bal is rond, blablabla, Sainsbury geblesseerd. En toch zou het juist nu niet verkeerd zijn om flink wat punten te hamsteren. Dan zit je stevig in het zadel richting play-offs
Nogmaals een pogingquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:38 schreef Ties02 het volgende:
Jongens weten jullie waar je in Groningen (en aan de rest in het algemeen) je jasje kan laten tailleren/inpassen
Behalve bij Twente - Groningenquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:08 schreef Ties02 het volgende:
Je moet ook nooit gaan wedden op wedstrijden van je eigen club heb ik geleerd
Maar die doen dan toch alleen hun eigen pakken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat denk je van SuSu?Die hebben geloof ik allemaal wel een in house tailor.
Yes.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar die doen dan toch alleen hun eigen pakken?
Mja, maar dat weerhield mij er niet van om bij SuSu Utrecht mijn Society pakken te laten inkortenquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar die doen dan toch alleen hun eigen pakken?
Kon ook naar de Turkse kleedmaker in Zwolle gaan, maarja.. ik had meer vertrouwen in zo'n Turk in een SuSu shop zelf. Prima luiquote:
Jeetje, waar valt een jasje strakker maken onderquote:JASJE
Zijnaden in-/uitnemen
Rugnaad innemen
Korter maken
Mouwen korter/langer maken*
Mouwen inkorten vanuit de schouder
Armsgat uitdiepen
Kraag knijpen
Kraagplooi
Schouders versmallen
Schoudervulling toevoegen
rugnaad innemen denk ik hequote:Op zaterdag 13 december 2014 00:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje, waar valt een jasje strakker maken onder
Of is dat niet mogelijk
En als je nou nog meer afvalt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Of is dat niet mogelijk
Daar had ik ook al voor je gekeken, Suitsupply. Zag ditzelfde lijstje, trok dezelfde conclusie en toen ben ik maar verder gaan leren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Of is dat niet mogelijk
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar had ik ook al voor je gekeken, Suitsupply. Zag ditzelfde lijstje, trok dezelfde conclusie en toen ben ik maar verder gaan leren.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar had ik ook al voor je gekeken, Suitsupply. Zag ditzelfde lijstje, trok dezelfde conclusie en toen ben ik maar verder gaan leren.
uh okquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hoor, Paxcon is geheel op de hoogte van mijn progressie.
Echt een aardige jongen.
merk ik anders vrij weinig vanquote:
Hé Erik kun jij misschien 20a lid 4 Vpb uitleggen of kan ik dat beter aan iemand anders vragen?quote:
In before: aan je boekquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Erik kun jij misschien 20a lid 4 Vpb uitleggen of kan ik dat beter aan iemand anders vragen?
Er zullen altijd betere en slechtere mensen zijn dan ik, daar kan ik prima mee leven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
uh ok
[..]
merk ik anders vrij weinig van
erik was veel beter als SES-mod
Er zijn geen slechtere mensen. Jij bent de slechtste mod van SES ooit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zullen altijd betere en slechtere mensen zijn dan ik, daar kan ik prima mee leven.
Crewbash. Heb je mazzel dat Pax geen ruggengraat heeft.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn geen slechtere mensen. Jij bent de slechtste mod van SES ooit.
Doe even normaalquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn geen slechtere mensen. Jij bent de slechtste mod van SES ooit.
Crewbash!!!quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crewbash. Heb je mazzel dat Pax geen ruggengraat heeft.
Bedanktquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
grapje paxje
je bent een hele goede moderator.doordat jij je zoveel inzet in SC WO Rechten vind ik je een betere mod dan motorbloempje
#sherlock
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Crewbash is dan ook een culpoos delict
Moet ik er eerst zelf even naar kijken, en dat ga ik nu niet doen. Excuus.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Erik kun jij misschien 20a lid 4 Vpb uitleggen of kan ik dat beter aan iemand anders vragen?
Is jou hier correct?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op mensen zoals jou kan ik tenminste bouwen
en als beestquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:27 schreef Paxcon het volgende:
Nu val ik toch een beetje door de mand als mens
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:27 schreef Paxcon het volgende:
Nu val ik toch een beetje door de mand als mens
Een ekte crewbashquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik erken hem niet als mod, dus ik heb geen idee waar je over hebt
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik erken hem niet als mod, dus ik heb geen idee waar je over hebt
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
Jij bent de slechtste mod van SES ooit.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
je bent een hele goede moderator.![]()
#sherlock
ligt aan de mensen waaronder je je begeeftquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
Ik ben al lang blij dat Pax geen "als mens zijnde" zegt. Dat wordt steeds populairder en het is achterlijk.
licht*quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ligt aan de mensen waaronder je je begeeft
Hoogleraren doen het, en op tv heel veel mensen, en medestudenten, en FOK!kers, en familieleden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoals...quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Coke gebruiken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoogleraren doen het, en op tv heel veel mensen, en medestudenten, en FOK!kers, en familieleden.
Stommerd, je moest zeggen "familieleden wel?" en dan quote ik:quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Voor college even een lijntje om de studenten enthousiast te maken
quote:
Dat wilde ik eigenlijk eerst doen maar dacht misschien heb je een Wim Kieftje in de familie en wordt het heel awkward en pijnlijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stommerd, je moest zeggen "familieleden wel?" en dan quote ik:
[..]
Aha.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:36 schreef Ties02 het volgende:
Ik weet dat Zwolle redelijk vol zit met junks, vandaar
"jurist in mijn" Die zal wel in het duister tasten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:28 schreef Yreal het volgende:
Maar de jurist in mijn denkt dan, ik word nu geacht een proces verbaal te betalen. Waarom zou ik?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 06:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
"jurist in mijn" Die zal wel in het duister tasten.
Spot.quote:
Koningquote:
Wordt Floor ook geknipt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 07:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik kwam er om half acht achter dat ik om acht uur bij de kapper moest zijn
/dagboek
quote:Op zaterdag 13 december 2014 07:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik kwam er om half acht achter dat ik om acht uur bij de kapper moest zijn
/dagboek
Thanks, finally someone did it.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:01 schreef Tchock het volgende:
Een welverdiende emogif voor jullie pubergezwam.
Geen idee, sorry.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun jij nog wat fijne jazz aanraden? Ik ken er echt veel te weinig van. Liefst wat rustiger à la Davis. Charles Mingus en Coltrane geprobeerd maar dat is niet echt mijn ding.
Deze kat heeft heel veel leuke filmpjesquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 07:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Koning''Prijs de heer, rook wat meer''
Goeiemorgen.
Thx, zag hem ook via googlequote:Op zaterdag 13 december 2014 10:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ties: op Gedempt Zuiderdiep zit een aardige. Als je de Folkinge uitloopt, meteen rechts.
Dexter Gordon, Chet Baker, Ben Webster, Stan Getz, Dave Brubeck, etc.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun jij nog wat fijne jazz aanraden? Ik ken er echt veel te weinig van. Liefst wat rustiger à la Davis. Charles Mingus en Coltrane geprobeerd maar dat is niet echt mijn ding.
Kind of Blue inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:22 schreef Valid het volgende:
[..]
Dexter Gordon, Chet Baker, Ben Webster, Stan Getz, Dave Brubeck, etc.
Kan je anders een plaat noemen van Miles die je tof vindt? Zou iets meer sturing geven. Hij heeft nogal veel zeer uiteenlopende dingen gedaan namelijk.Denk bijvoorbeeld niet dat je op Bitches Brew doelt, maar eerder op Kind of Blue of nog iets anders?
Dat van Portico Kwartet is sowieso heerlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:40 schreef Tchock het volgende:
Wat ik écht tof vind, Val:
Dit soort dingen.
Mooi, maar niet echt wat ik nu bedoelde. Lief pianoliedje.quote:
Dit lijkt er meer op. Heel chill.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:55 schreef Valid het volgende:
Ook aardig in die richting. Vooral vanaf 00:57.
Bergen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:15 schreef Ties02 het volgende:
Komt meer goede muziek uit Manchester
Ik vind die van Paul Young beter.quote:
Ga jij lekker Simply Red luisteren. Die komt ook uit Manchester geloof ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind die van Paul Young beter.
Geen zin in nu.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga jij lekker Simply Red luisteren. Die komt ook uit Manchester geloof ik.
Dat snap ik, maar wat je als voorbeelden aangeeft is ook niet echt jazz.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooi, maar niet echt wat ik nu bedoelde. Lief pianoliedje.
[..]
Dit lijkt er meer op. Heel chill.
Nee, dat klopt. Maar het is ook geen solo pianomuziekquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:26 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat je als voorbeelden aangeeft is ook niet echt jazz.![]()
Overigens zit ik zelf verder ook niet heel goed in die hoek.
Ian Curtis draait zich om in zijn graf bij het horen van deze bagger. Hoe kun je zo'n mooi nummer nou verprutsen?quote:
Hij zingt in ieder geval beduidend beter.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ian Curtis draait zich om in zijn graf bij het horen van deze bagger. Hoe kun je zo'n mooi nummer nou verprutsen?
Hoger, meer overdubs en meer dramatische uithalen is niet per se beter. Curtis' bariton is veel mooier.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij zingt in ieder geval beduidend beter.
Ach kom, die klinkt net alsof hij een doos schuurpapier naar binnen heeft gebaggerd. Hij kan gewoon niet echt goed zingen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoger, meer overdubs en meer dramatische uithalen is niet per se beter. Curtis' bariton is veel mooier.
Misschien moet jij je oren uit laten spuiten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach kom, die klinkt net alsof hij een doos schuurpapier naar binnen heeft gebaggerd. Hij kan gewoon niet echt goed zingen.
Nee, dat is juist heerlijk. Lekker ingraven en kritisch zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:32 schreef Ties02 het volgende:
Discussiëren omtrent muziek is wel het stomste wat er bestaat
Eens. Muziek is juist boeiend om over te discussiëren. Maar goed, je hebt het tegen iemand die het wel nuttig vindt om elke keer over de ondergrond van een voetbalwedstrijd te beginnen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, dat is juist heerlijk. Lekker ingraven en kritisch zijn.
Ik ook. Fallon kan veel beter zingen dan ik dachtquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:39 schreef eriksd het volgende:
Dit vond ik ook wel aangenaam om naar te luisteren.
Muziek is ongeveer het meest persoonlijke/subjectieve wat er bestaat, niet echt discussie over mogelijk als je iets echt niet mooi vindt. Maargoed.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Muziek is juist boeiend om over te discussiëren. Maar goed, je hebt het tegen iemand die het wel nuttig vindt om elke keer over de ondergrond van een voetbalwedstrijd te beginnen.
Je moet ook niet discussiëren over wie wat mooi vindt, dat is echt achterlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Muziek is het meest persoonlijke wat er bestaat, niet echt discussie over mogelijk als je iets echt niet mooi vindt. Maargoed.
Nee, maar ik kwam een oude post tegen waar je kritiek op Twente ook direct afdeed met zo'n kunstgrasargumentquote:Zit je wel dwars he
Wat waren jullie dan net aan het doen omtrent dat JD nummer?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet ook niet discussiëren over wie wat mooi vindt, dat is echt achterlijk.
[..]
Dat was hoogstwaarschijnlijk een geniale trollreactie van mijquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:41 schreef Tchock het volgende:
Nee, maar ik kwam een oude post tegen waar je kritiek op Twente ook direct afdeed met zo'n kunstgrasargumentMoest ik om lachen.
Praten over de muziek zelf. Ik vertel Erik niet wat hij mooi moet vinden en hij mij niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat waren jullie dan net aan het doen omtrent dat JD nummer?
Excuses.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar het is ook geen solo pianomuziek
Ja zo kan je het ook uitleggenquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Praten over de muziek zelf. Ik vertel Erik niet wat hij mooi moet vinden en hij mij niet.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:52 schreef Ties02 het volgende:
Etsu ik zag D net in enkel een handdoek
aiaiaiiiii
Ik ben een fijnproever in een heel klein stukje van de muziek maar mijn smaak is nogal beperkt. Daar probeer ik aan te werken door hiphop en jazz te luisteren, maar dat is lastig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef eriksd het volgende:
Ik ben natuurlijk alles behalve een fijnproever. Phil Collins, Billy Joel en Peter Gabriel zijn mijn favorieten. Oh, en U2 en George Michael.
Ik kan je nog wel helpen met wat hiphopquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben een fijnproever in een heel klein stukje van de muziek maar mijn smaak is nogal beperkt. Daar probeer ik aan te werken door hiphop en jazz te luisteren, maar dat is lastig.
Ben je ook groot fan van Mark Knopfler?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef eriksd het volgende:
Ik ben natuurlijk alles behalve een fijnproever. Phil Collins, Billy Joel en Peter Gabriel zijn mijn favorieten. Oh, en U2 en George Michael.
Wel van Ronald Plasterkquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je ook groot fan van Mark Knopfler?
Graag!quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel helpen met wat hiphop
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:02 schreef Valid het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)root-gat-in-dak.html (video)
Dat ie nog een keer valt.Eerst tot halverwege het dak, daarna tot de dakgoot.
Mwa. Wel veel geluisterd vroeger.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je ook groot fan van Mark Knopfler?
Sowieso een tof programma, Kijken in de Ziel. De reeks met journalisten was ook erg tof.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.npo.nl/kijken-(...)rs/POMS_S_NTR_124472
Mooie serie met interviews van de welbekende strafpleiters van het land.
De moeite waard inderdaad. Vooral de vraag wat je zou doen als je weet dat een client (doordat hij jou dat in vertrouwelijkheid heeft verteld) een bom heeft geplaatst in de studio van een live-uitzending op TV heeft indruk gemaakt. Spong zou naar eigen zeggen zelf niet naar de uitzending gaan, maar niemand inlichten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef Joosie200 het volgende:
Ik betwijfel of dat echt waar is. Ik heb hem namelijk ook wel eens op een soortgelijke vraag (maar dan niet op tv) iets anders horen zeggen. Maar voor je imago als strafpleiter is het natuurlijk van zeer groot belang dat je absoluut te vertrouwen bent.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:14 schreef Valid het volgende:
[..]
De moeite waard inderdaad. Vooral de vraag wat je zou doen als je weet dat een client (doordat hij jou dat in vertrouwelijkheid heeft verteld) een bom heeft geplaatst in de studio van een live-uitzending op TV heeft indruk gemaakt. Spong zou naar eigen zeggen zelf niet naar de uitzending gaan, maar niemand inlichten.
Vandaar ook dat ik er "naar eigen zeggen" tussen zette. Voor wat het waard is dus. Mocht de situatie zich voordoen dan is alles opeens anders. En met die opmerking over imago heb je denk ik ook wel gelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat echt waar is. Ik heb hem namelijk ook wel eens op een soortgelijke vraag (maar dan niet op tv) iets anders horen zeggen. Maar voor je imago als strafpleiter is het natuurlijk van zeer groot belang dat je absoluut te vertrouwen bent.
quote:Willem Holleeder gearresteerd op verdenking medeplegen moord
Willem Holleeder is vanochtend gearresteerd. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de liquidatie van Kees Houtman en Thomas van der Bijl, zo heeft het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam gemeld. Aanleiding voor de aanhouding zijn verklaringen van kroongetuige Fred R.. 'Hij heeft belastend over Holleeder verklaard', aldus het OM.
Aanleiding voor de aanhouding zijn verklaringen van kroongetuige Fred Ros. 'Hij heeft belastend over Holleeder verklaard', aldus een woordvoerster van het OM. De 56-jarige crimineel werd al eerder in verband gebracht met de moorden op Houtman en Van der Bijl. Ook kroongetuige Peter la S. legde al belastende verklaringen over Holleeder af.
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) heeft Holleeder na zijn zes jaar lange gevangenisstraf, die afliep in 2012, nooit afscheid genomen van de zware misdaad. In het Liquidatieproces wordt hij door Fred R. genoemd als een van de opdrachtgevers. Nog steeds zou hij er een dodenlijst op nahouden. Er is recidivegevaar, vindt het OM. En dus werd er de laatste tijd alles aangegrepen om hem van de straat te halen.
Vastgoedehandelaar
Voor de moorden op Houtman en Van der Bijl stonden eerder Dino S. en Ali A. terecht als opdrachtgevers. Zij werden daarvan begin vorig jaar vrijgesproken.
Houtman was een vastgoedhandelaar die aan het hoofd stond van een criminele bende, waar ook John Mieremet en Sam Klepper deel van uitmaakten. Hij zou door Holleeder zijn afgeperst. Houtman werd op 2 november 2005 doodgeschoten voor zijn huis in Amsterdam-Osdorp.
Op 20 april 2006 werd Van der Bijl in zijn Amsterdamse café De Hallen onder vuur genomen en gedood. Justitie wilde hem horen als getuige in de afpersingszaak van Houtman.
Holleeder wordt waarschijnlijk begin komende week voorgeleid.
Antwoorden op oefententamens geheim houden voor je leerlingen is echt de domste onderwijsmethode die er bestaat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:13 schreef Blistering het volgende:
Boefje die Willem.
Net even oefententamen gemaakt en gemaild naar m'n docent. Hopelijk kan hij nog wat tijd vrijmaken om de boel na te kijken. Hij zal het wel druk hebben met al die studenten die hem mailen om de vragen na te kijkenMoeten ze maar niet de antwoorden geheim houden..
onterechte boete voor zwartrijden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:17 schreef Paxcon het volgende:
He Ytje, wat was er nou met die boete bij de verkeersfuik
Doen ze helaas hier ook. Voor teveel vakken eigenlijk. Voornamelijk notariele vakken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Antwoorden op oefententamens geheim houden voor je leerlingen is echt de domste onderwijsmethode die er bestaat.
Aha je houdt dus minder van de echte "straathiphop". Illmatic (1994) van Nas en The Infamous (1995) van Mobb deep zijn 2 van mijn favorieten, echt klassiekers. Maar ok.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Graag!
Ik heb Madvillainy grijs gedraaid - dat vind ik echt super vet. Verder Common, Cunninlynguists en wat losse dingen van De La Soul.
Maar als ik dan "klassiekers" aanzet als Nas, Public Enemy of Wu-Tang Clan vind ik er niets aan.
En dat stel is daarna naar Parijs gegaanquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:02 schreef Valid het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)root-gat-in-dak.html (video)
Dat ie nog een keer valt.Eerst tot halverwege het dak, daarna tot de dakgoot.
Laat de rest de troep maar opruimen inderdaad, doei!quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dat stel is daarna naar Parijs gegaan
Oeh interestingquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef Joosie200 het volgende:
500 maar?quote:Nederland telt zo'n vijfhonderd strafrechtadvocaten. Zij staan mensen bij die van een misdrijf worden verdacht. Zijn het letterlijk advocaten van kwaaie zaken, gewetenloze graaiers in maatpakken? Of vormen ze juist het broodnodige
Belachelijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:39 schreef Blistering het volgende:
Arresten voor Straf I voor a.s. woensdag aan het voorbereiden. Lekker alles bijschrijven in m'n wetbundel en voorin onder elkaar alle artikelen in de volgorde van de arresten zoals ze in de jurisprudentiebundel staan die je er ook bij mag houden.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Misschien hebben we dan toch nog een kans in het strafrecht Tquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk wel erg weinig. Er zijn iets van 15.000 advocaten in Nederland.
Goede logica Ties. Weinig advocaten = veel vrije plekken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien hebben we dan toch nog een kans in het strafrecht T
Mazzelaar. Op de EUR mocht dit bij de strafrechtvakken absoluut niet, alleen bij enkele openboektentamens van andere vakken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:39 schreef Blistering het volgende:
Arresten voor Straf I voor a.s. woensdag aan het voorbereiden. Lekker alles bijschrijven in m'n wetbundel en voorin onder elkaar alle artikelen in de volgorde van de arresten zoals ze in de jurisprudentiebundel staan die je er ook bij mag houden.
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Euh ja?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede logica Ties. Weinig advocaten = veel vrije plekken.
Okéquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Euh ja?
Veel advocaten = overbevolkt, weinig werk, moeilijk te onderscheiden
Weinig advocaten = minder concurrentie![]()
![]()
Ik prijs mezelf zéér gelukkig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mazzelaar. Op de EUR mocht dit bij de strafrechtvakken absoluut niet, alleen bij enkele openboektentamens van andere vakken.
Ik weet niet of deze redenering helemaal academisch verantwoord is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Euh ja?
Veel advocaten = overbevolkt, weinig werk, moeilijk te onderscheiden
Weinig advocaten = minder concurrentie![]()
![]()
Nou enquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze redenering helemaal academisch verantwoord is.
Ja. En twee komma's in een zin moet je vermijden. Net als de woorden "er" en "precies".quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:19 schreef Ties02 het volgende:
Jullie gaan er dus vanuit dat, omdat er weinig strafrechtadvocaten zijn, er ook minder plekken voor zijn/vraag naar is?
Oké, ik zal er rekening mee houden, dit is trouwens ook precies wat ik altijd fout doe bij essays enzo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja. En twee komma's in een zin moet je vermijden. Net als de woorden "er" en "precies".
Fijne avond!
Twee komma's in een zin hoeft, mits ze goed gebruikt zijn, absoluut geen probleem op te leveren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja. En twee komma's in een zin moet je vermijden. Net als de woorden "er" en "precies".
Fijne avond!
Waarom zou je een apostrof in publicatietje stoppen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:37 schreef Ties02 het volgende:
Die erik heeft een publicatie'tje gedaan en denkt ons meteen even de les te kunnen lezen..
Hihi je zei tietjequote:Op zaterdag 13 december 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je een apostrof in publicatietje stoppen?
Anders staat er tietjequote:Op zaterdag 13 december 2014 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je een apostrof in publicatietje stoppen?
Dat moet voor mijn tijd zijn geweestquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:47 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig zitten we maar op FOK! en maakt het allemaal niet zoveel uit.
Ik kan me nog tijden dat er 'in spé' in de OP stond.
Lekker hip bezig hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo. Kerstmarkt weer overleefd.
quote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet Sideshow. Het was wel gezellig. Kneuterig maar gezellig.
Toch wel met iets extra's, hè?quote:
Een punt taartquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wel met iets extra's, hè?
Dikkerd.quote:
Mwah, als puntje bij paaltje komt.quote:
Dat is het punt niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, als puntje bij paaltje komt.
Vechten? Komma.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jongens, laten we een punt achter deze onzin zetten.
Als ik dat had geweten had ik m'n mond gehoudenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik wil graag verrast worden bij SS zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |