quote:Op zondag 11 januari 2015 11:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je dat inderdaad had dan had je waarschijnlijk geen labiele Fokster proberen te hosselen.
Ik wel, kan me heugen dat haar hoofd ook oké is. Al met al dus een goede voldoende.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Meloewa, had ook altijd wel lekkere tieten en een goed figuurtje. D'r kop heb ik nooit gezien.
Eens met deze baas.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je foto weleens gezien...
1 van de betere foto's, op het laatst was ze aardig bezig met fotootjes uitdelen.quote:
Haha, die foto's zijn inmiddels ook echt historisch geworden.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:55 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik wel, kan me heugen dat haar hoofd ook oké is. Al met al dus een goede voldoende.
[..]
Eens met deze baas.Sinosappel was niet echt om over naar huis te schrijven, me dunkt.
Ewa matti al geneukt?
[..]
1 van de betere foto's, op het laatst was ze aardig bezig met fotootjes uitdelen.
tetabouaro, slaat haar terwijl hij vervolgens jongens in de kont neukt.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Haha, die foto's zijn inmiddels ook echt historisch geworden.Lees wel eens trouwens dat ze helemaal is afgezakt met verkeerde vriendjes enzo.
Blijkt maar eens dat FOK! de veiligste plek is voor vrouwelijk schoon. Kan geen sportabonnement of rimpelcrčme tegenop!quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Haha, die foto's zijn inmiddels ook echt historisch geworden.Lees wel eens trouwens dat ze helemaal is afgezakt met verkeerde vriendjes enzo.
Jouw obsessie begint langzaam maar zeker ernstigere vormen aan te nemen, ik zou jou een permanente FOK!sabbatical aan willen raden.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je dat inderdaad had dan had je waarschijnlijk geen labiele Fokster proberen te hosselen.
arme meloewaquote:Op zondag 11 januari 2015 15:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
tetabouaro, slaat haar terwijl hij vervolgens jongens in de kont neukt.
Althans, dat zijn de geruchten waar hij niet op in wil gaan.
Die foto's waren niet echt dus? Mhm...quote:Op zondag 11 januari 2015 12:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Sinosappel bleek gewoon een lelijke walrus met een te grote waffel te zijn, Rosepetals speelde haar vriendelijkheid en Ziba was gewoon gek.
Niet iedereen zit met dezelfde frustratie vol als jij chroetsie.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:39 schreef chroestjov het volgende:
Nu uit het zich enkel nog maar in de vorm van een irritante aanwezigheid maar voor je het weet knal jij een heel winkelcentrum overhoop.
SHE (en nee, ik heb geen zin om dit gehele k#topic door te lezenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef MAHL het volgende:
Dus ik zo... Ach laat ik maar mijn oninteressante gewauwel voor mij houden en meteen met de deur in huis vallen. Zeggen waar het op staat. Geen blad voor de mond nemen. Geen nuances. Gewoon huppa meteen eruit wat eruit moet.
Welnu, ik wil deze users terug hebben:
- Sinosappel. 8/10 meid die nog geneeskunde studeerde ook. Prima gevoel voor humor ook nog, voor zover dat natuurlijk überhaupt kan bij een vrouw.
- Rosepetals. 9/10 schat van een meid. Mooi roodbruin haar met schattige sproetjes. Zou zeker doen.
- Ziba. 10/10 Perzische schoonheid. Zou me voor haar bekeren. En dat zegt wat. Heeft bovendien destijds Juminelle ontmaskerd. Wel een beetje borderline maar dat heeft stiekem ook wel wat.
Maar deze users zijn dus van de aardbodem verdwenen...
Nog meer nominaties?
Slijmbal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef MAHL het volgende:
Dus ik zo... Ach laat ik maar mijn oninteressante gewauwel voor mij houden en meteen met de deur in huis vallen. Zeggen waar het op staat. Geen blad voor de mond nemen. Geen nuances. Gewoon huppa meteen eruit wat eruit moet.
Welnu, ik wil deze users terug hebben:
- Sinosappel. 8/10 meid die nog geneeskunde studeerde ook. Prima gevoel voor humor ook nog, voor zover dat natuurlijk überhaupt kan bij een vrouw.
- Rosepetals. 9/10 schat van een meid. Mooi roodbruin haar met schattige sproetjes. Zou zeker doen.
- Ziba. 10/10 Perzische schoonheid. Zou me voor haar bekeren. En dat zegt wat. Heeft bovendien destijds Juminelle ontmaskerd. Wel een beetje borderline maar dat heeft stiekem ook wel wat.
Maar deze users zijn dus van de aardbodem verdwenen...
Nog meer nominaties?
Niet om vervelend te doen maar jij spreekt mij nu al circa 2 jaar zeer overmatig aan (om de zoveel posts ontvang ik wel weer een Quote Alert van jou en toen je een ban had, moest je dat bijvoorbeeld om de één of andere reden bij mij in PM komen melden) en ik heb je eigenlijk nog nooit iets zinnigs zien posten of een creatieve (niet generieke) bijdrage zien leveren.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet iedereen zit met dezelfde frustratie vol als jij chroetsie.
Als je geruime tijd al niet geneukt hebt moet je gewoon even naar de hoeren.
Ik mis cookie-slikker wel.quote:
KLB is ook niet direct de plek om je normaal te gedragen, dus dat kan nogal een vertekend beeld van de werkelijkheid geven.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Als je zo even er bij stilstaat zijn het wel allemaal echt labiele, vage en eigenlijk batcrazy wijfen die hier allemaal genoemd wordensowieso maar weinig 'normalen' hier te vinden.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
KLB is ook niet direct de plek om je normaal te gedragen, dus dat kan nogal een vertekend beeld van de werkelijkheid geven.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Die zijn in het echt ook gewoon sneu.quote:
Goed dat je zelfreflectie hebt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Die zijn in het echt ook gewoon sneu.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
KLB is ook niet direct de plek om je normaal te gedragen, dus dat kan nogal een vertekend beeld van de werkelijkheid geven.
Ik heb het over figuren zoals jij. Zo verbitterd kan niet gespeeld zijn.quote:
Gooi nou maar je oude troep een keer weg.quote:
Dat was toch chloroform gewordenquote:
Is geen troepquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gooi nou maar je oude troep een keer weg.
Dat zeggen hoarders ook.quote:
Dit idd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |