Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Die zijn in het echt ook gewoon sneu.quote:
Goed dat je zelfreflectie hebt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Die zijn in het echt ook gewoon sneu.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:28 schreef ZarB het volgende:
[..]
KLB is ook niet direct de plek om je normaal te gedragen, dus dat kan nogal een vertekend beeld van de werkelijkheid geven.
Ik heb het over figuren zoals jij. Zo verbitterd kan niet gespeeld zijn.quote:
Gooi nou maar je oude troep een keer weg.quote:
Dat was toch chloroform gewordenquote:
Is geen troepquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gooi nou maar je oude troep een keer weg.
Dat zeggen hoarders ook.quote:
Dit idd.quote:
Geen idee, heb haar nooit meer gesproken.quote:
Zie het meer als de dorpsgek waar iedereen bij denkt van, 'ja zal wel... ' en weer doorlooptquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen idee, heb haar nooit meer gesproken.
Maar goed ik ben nu een kaulo harde baas, dan begrijp ik het wel dat mensen niet meer met me durven praten.
Niet geheel accuraat 2nutz. Als we zo gaan generaliseren ben jij slechts de sportschool gorilla die anabolen spuit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie het meer als de dorpsgek waar iedereen bij denkt van, 'ja zal wel... ' en weer doorloopt
Check mijn fobo, dan zie je dat dit niet waar is. Skip niet alleen leg day hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet geheel accuraat 2nutz. Als we zo gaan generaliseren ben jij slechts de sportschool gorilla die anabolen spuit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |