Doel je hiermee op houses?quote:Op maandag 22 december 2014 14:30 schreef TwentyFourr het volgende:
Misschien zijn er ook wel 'KLB chicks' die posten met een mannenaccount. Word je niet al een beetje panisch als je daaraan denkt, MAHL? Al die kansen op interessante gesprekken over Battlestar Galactica en Oostbloksletjes die je daardoor hebt gemist!

Nee. Wel een van haar hoofd (aandoenlijk lief en naïefquote:Op maandag 22 december 2014 14:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Met je frontcamera een selfie in de spiegel makendat bedoel ik
Heb je ook nog die pic van dat groen/gele shirtje?
 ) maar die ga ik hier niet posten.
 ) maar die ga ik hier niet posten.

U komt uit Zuid-Limburg?quote:Op maandag 22 december 2014 14:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ga meloewa pm sturen
Ze komt uit de buurt geloof ik!

Dm plsquote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee. Wel een van haar hoofd (aandoenlijk lief en naïef) maar die ga ik hier niet posten.

Op de fobo vind ik toch echt geen "houses".quote:Op maandag 22 december 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? oh die zit hier anders behoorlijk op de voorgrond aldoor

haha ok.quote:Op maandag 22 december 2014 17:49 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Op de fobo vind ik toch echt geen "houses".

quote:Op maandag 22 december 2014 17:49 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Op de fobo vind ik toch echt geen "houses".

Ja sorry man ik heb wel iets gevonden wat een beetje op een leven lijkt.quote:Op maandag 22 december 2014 14:24 schreef Aberella het volgende:
[..]
-superbff-
Waar zit je de laatste tijd? Je hebt toch geen leven gevonden he

Hoe dan?quote:Op maandag 22 december 2014 18:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja sorry man ik heb wel iets gevonden wat een beetje op een leven lijkt.

Dus een neger?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:04 schreef ZarB het volgende:
Ik lijk een beetje op die ene van goede tijden met die hoofddoek. Gemixt met beyonce

Als ik over een oneindige hoeveelheid aan relativeringsvermogen zou beschikken dan zou ik eventueel ook tot die conclusie kunnen komen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Toradora viel wel mee toch? OK het was geen Ziba of Meloewschka maar ook zeker geen Blondje.

quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:17 schreef PausNicolaas het volgende:
Hoe weet je uberhaupt dat het vrouwen zijn?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |