Wordt het niet eens tijd dat wij te zien krijgen wat jij in Take Me Out hebt uitgespookt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:50 schreef Aberella het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat wij te horen krijgen waar Haywood gebleven is?
Jij telt niet echt jij was van die Slowchat inteelt groepquote:
Ik dacht dat je onderhand wel alle afleveringen zou hebben gestreamd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat wij te zien krijgen wat jij in Take Me Out hebt uitgespookt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Sinosappelquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef MAHL het volgende:
Dus ik zo... Ach laat ik maar mijn oninteressante gewauwel voor mij houden en meteen met de deur in huis vallen. Zeggen waar het op staat. Geen blad voor de mond nemen. Geen nuances. Gewoon huppa meteen eruit wat eruit moet.
Welnu, ik wil deze users terug hebben:
- Sinosappel. 8/10 meid die nog geneeskunde studeerde ook. Prima gevoel voor humor ook nog, voor zover dat natuurlijk überhaupt kan bij een vrouw.
- Rosepetals. 9/10 schat van een meid. Mooi roodbruin haar met schattige sproetjes. Zou zeker doen.
- Ziba. 10/10 Perzische schoonheid. Zou me voor haar bekeren. En dat zegt wat. Heeft bovendien destijds Juminelle ontmaskerd. Wel een beetje borderline maar dat heeft stiekem ook wel wat.
Maar deze users zijn dus van de aardbodem verdwenen...
Nog meer nominaties?
quote:Op zondag 14 december 2014 16:11 schreef BlueJeans het volgende:
Ik ken die dames niet eens, zolang ben ik al niet geweest
Jou ken ik nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nu pas achter komenquote:Op maandag 22 december 2014 12:02 schreef MAHL het volgende:
Hoezo was Sinos nou ook weer viesdik en deed ze zich anders voor dan ze was... Was er nou helemaal niemand eerlijk hier
Doe jij je hier precies voor als je bent?quote:Op maandag 22 december 2014 12:02 schreef MAHL het volgende:
Hoezo was Sinos nou ook weer viesdik en deed ze zich anders voor dan ze was... Was er nou helemaal niemand eerlijk hier
Ja, alleen meloewa heeft de lijst verpest.quote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef hairybeardyman het volgende:
Bestaat er ook zoiets als hookers voor fok? Dat je een recensie geeft van een vrouwelijke forumlid die is gebatst door een mede ecto-alpha-fokker?
hoezo verpest?quote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, alleen meloewa heeft de lijst verpest.
Die heeft de rest naar beneden gedrukt. De lijst is nu alleen nog maar meloewa.quote:
waarom zou je dat niet doen?quote:Op maandag 22 december 2014 12:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Doe jij je hier precies voor als je bent?
Dat was meer een vraag gericht aan MAHL, omdat hij wel eens op heeft gemerkt dat hij irl niet zo is als hij zich hier voordoet, maar nu wel verontwaardigd is omdat andere users zich niet compleet waarheidsgetrouw presenteren - met name als het om 'vrouwelijke' users gaat.quote:
terwijl er toch genoeg gebeurd tussen fokkersquote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft de rest naar beneden gedrukt. De lijst is nu alleen nog maar meloewa.
Ah ok, ik dacht dat het ook op jezelf sloegquote:Op maandag 22 december 2014 12:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat was meer een vraag gericht aan MAHL, omdat hij wel eens op heeft gemerkt dat hij irl niet zo is als hij zich hier voordoet, maar nu wel verontwaardigd is omdat andere users zich niet compleet waarheidsgetrouw presenteren - met name als het om 'vrouwelijke' users gaat.
dat hoort ook bij zijn fok act natuurlijk joohhhquote:Op maandag 22 december 2014 12:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat was meer een vraag gericht aan MAHL, omdat hij wel eens op heeft gemerkt dat hij irl niet zo is als hij zich hier voordoet, maar nu wel verontwaardigd is omdat andere users zich niet compleet waarheidsgetrouw presenteren - met name als het om 'vrouwelijke' users gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |