Daar heb je wel een punt. El (die gast) heeft ook een beetje een vreemde kop met flaporen. Maar het is wel vlotter dan Trijntje.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:27 schreef ato het volgende:
Ieder zijn smaak maar ik vond Elli en Nikki en Loreen niet echt mooie mensen ..
Correct, zowel Birds als CATS scoorde beter bij de televoters dan bij de jury.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Walk Along lijkt me sowieso niet echt een jurypuntenpakker, dat hadden Birds en CATS veel meer, al scoorde Anouk zelfs beter bij de televote dan bij de jury geloof ik.
Dat is erg lastig in te schatten. Dat soort landen geven hun punten toch doorgaans eerst aan de eigen regio en de beste liedjes overall. Dan is het moeilijk te zeggen of er 6 of 1 punt(en) overblijven voor NL.quote:Walk Along lijkt me dan wel weer een lied dat ze in Oost en Zuid-Europa wat meer waarderen dan de vorige twee inzendingen, vanwege de hook en de laagdrempeligheid van de tekst. Het is een soort liedje zoals ze dat in bijvoorbeeld Oekraïne, Letland of Wit-Rusland wel vaker richting een ESF sturen...
Yep, vooral nu al mee beginnen! Het past natuurlijk totaal niet bij de TROS maar juist doordat wij de laatste twee jaar een kandidaat stuurden die totaal niet bij de TROS past hadden we succes, met die truttige Hollandse zeikmuziek scoor je niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:33 schreef ato het volgende:
Mooi liedje van Ogene en ik denk dat de Tros/Avro hen serieus gewoon moeten nemenaks kandidat Cor 2016.
Kunnen zij nu al de schrijvers op af sturen, lekkertje nemen en in juni al voor de keuze gaan voor het liedje en hun.
Lekker tijd nemen voor een goede tv perfomance.
Stop met die obsessie over hun 'jonge' jaren.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. El (die gast) heeft ook een beetje een vreemde kop met flaporen. Maar het is wel vlotter dan Trijntje.
Ik ben geen fan van Ogene. Ik moet nog steeds denken aan dit.
Ze hebben in ieder geval een ruime leerschool achter de rug.
Het is geen wondermiddeltje maar je haalt er gegarandeerd een podiumplaats mee als je hen een fatsoenlijk liedje geeft en veel hebben zij niet nodig om er wat moois van te maken.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:45 schreef Cyan9 het volgende:
En daar is het drietal weer. Het is echt geen wondermiddeltje hoor, hoe goed het zangtechnisch ook mag zijn.
Dit is de eerste kandidaat van alle talentenjachten die ik heb gevolgd waarvan ik stel dat zij het ook zonder talentenjacht zouden redden en dat ze een blijverdje zijn, juist omdat ze dat 'meer' hebben. Zelfs bij Sandra van Nieuwland was ik gereserveerd (terwijl er een hype was) en bij Ben had ik geen seconde verwacht dat we een paar jaar later nog veel van hem zouden horen. Ik ga niet mee in hypes! Ik ga af op de kwaliteiten (en gebrek daaraan) die ik zie. Trust me, over dit trio gaan we over een paar jaar nog steeds veel horen en ook in andere landen gaan ze over hen horen.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:12 schreef Mystikvm het volgende:
Waar je van Jett Rebel nog kunt zeggen dat hij het zonder ook wel gered zou hebben, vraag ik me bij dit dameskoortje af wat er zo goed aan zou moeten zijn, en waarom we hier over twee jaar nog iets over horen. Ik heb het al eerder geroepen, maar artiest zijn is zoveel meer dan samen mooi kunnen zingen.
Dat zegt mij allemaal weinig, zowel een hoge plaats als een lagere plaats. Natuurlijk zakt het sterk aangezien mensen wekenlang een overdosis hebben gekregen. Natuurlijk zegt een eerste plaats geen zak aangezien het kunstmatig wordt gepromote.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:19 schreef Fred_B het volgende:
Dat liedje van O'G3NE staat in de 3e week al weer op de 37e plaats in de Mega Top 100.
Zou het kunnen dat jij niet objectief luistert om dat jij je vooroordelen niet aan de kant wil zetten? Je kan van alles vinden maar slecht zingen doen ze toch echt niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef luxerobots het volgende:
Lisa, Amy en Shelley zijn getransformeerd tot O'G3NE. Succesvol bij the Voice of Holland.
Ik zie er niet zo veel in. Techisch zal het allemaal wel in orde zijn, ik hoor drie kleine stemmetjes. Magic vind ik ook een niemendalletje. Ik zie wel dat ze al lang aan het werken zijn aan hun carrières. De meeste kinderen komen niet op tv en hebben niet meerdere nummers met clip op hun naam staan. Ben benieuwd wie hier achter staat, pappa met veel geld? Het mocht dan allemaal niet veel voorstellen, ze hebben ervaringen opgedaan en hun netwerk uitgebreid.
Qua stem mogen ze m.i. nog niet in de schaduw van Trijntje staan. Of O'G3NE echt (internationaal) succesvol wordt? Dat zullen we moeten afwachten. Dan is echt goede/pakkende muziek nodig.
Daarom stelde ik de voorwaarde dat ze een goed liedje moeten krijgen. Het zou sowieso klasses beter zijn dan die truttige inzendingen in de donkere jaren voordat Anouk meedeed. God, wat was dat slecht, dieper dan dat kunnen we toch niet zakken met het ESF.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:23 schreef Cyan9 het volgende:
Iets over dat er geen garanties zijn, opnieuw.
Ik zeg dat het technisch vast in orde is, maar dat ik drie kleine stemmetjes hoor. Vind je werkelijk dat ze grote stemmen hebben?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat jij niet objectief luistert om dat jij je vooroordelen niet aan de kant wil zetten? Je kan van alles vinden maar slecht zingen doen ze toch echt niet.
[..]
Daarom stelde ik de voorwaarde dat ze een goed liedje moeten krijgen. Het zou sowieso klasses beter zijn dan die truttige inzendingen in de donkere jaren voordat Anouk meedeed. God, wat was dat slecht, dieper dan dat kunnen we toch niet zakken met het ESF.
Idealiter laten beiden het nu in het nieuwe jaar gewoon achter zich, en gaan ze zich richten op de toekomst.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:25 schreef ato het volgende:
Ik vind dat de dames grote stemmen hebben, maar goed ieder zijn mening toch?
Overigens ga ik Ilse een compliment geven. Zij heeft een interview gegeven bij NCR stadsblad en geen slecht woord over Waylon.
Zij wil niet meedoen aan moddergooien aldus haar collega JB Meijers en dat geeft Ilse weer meer krediet.
Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Idealiter laten beiden het nu in het nieuwe jaar gewoon achter zich, en gaan ze zich richten op de toekomst.
quote:Verder voorspelt Brummelman dat het Songfestival-duo Ilse DeLange en Waylon terugkomt bij elkaar, dat de Songfestival-inzending van dit jaar, Trijntje Oosterhuis, in de top-tien terechtkomt en dat Patty Brard naar het buitenland verhuist. http://www.mediacourant.n(...)-met-rtl-late-night/
Is dat diezelfde die voorspelde dat Oekraïne dit jaar gaat winnen?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat diezelfde die voorspelde dat Oekraïne dit jaar gaat winnen?
Nederland-Argentinië op het WK was met 9,2 miljoen kijkers overigens de grootste kijkcijferhit.quote:01. Eurovisie Songfestival (NPO1) 5.149.000
02. Boer Zoekt Vrouw Inter (NPO1) 4.303.000
03. Journaal 20:00 (NPO1) 3.981.000
04. The Passion (NPO1) 3.558.000
05. Boer Zoekt Vrouw (NPO1) 3.463.000
06. Wie is de Mol (NPO1) 3.415.000
07. Boer Zoekt Vrouw 10 jaar (NPO1) 3.401.000
08. Eurovisie Songfestival HF (NPO1) 3.299.000
09. All You Need Is Love Kerst (RTL4) 3.093.000
10. Nationale Dodenherdenking (NPO1) 2.986.000
Haar polsen open snijden en bloedend ter aarde storten?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:40 schreef ato het volgende:
Ik hoorde het nummer walk along hard in de kroeg, het begin is echt lekker.
Maar die laatste minuut met het te veel why aiaiaiai.. Daar moet echt iets mee gebeuren.
Ook met wat meer bier op, heb ik het nog steeds...
Kan Anouk niet iets speciaals doen op het einde?
Hilarischquote:Op maandag 12 januari 2015 10:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haar polsen open snijden en bloedend ter aarde storten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |