Welkom bij VI.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja eerst waren we super kut en nu kunnen ze wel doorgaan.
Jawel, toen schakelde Basel United uit op de laatste speeldag van de groepsfase.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef Bugno het volgende:
Basel kwam in 11/12 en 12/13 volgens mij de poulefase helemaal niet door...
My bad. Alleen hadden we vorig jaar deze discussie met RB Salzburg in de hoofdrol. Volgens mij worden de prestaties van die twee clubs bij elkaar opgeteld in de hoofden van de heren aan tafelquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, toen schakelde Basel United uit op de laatste speeldag van de groepsfase.
Feyenoord wint een paar weken van de laagste Eredivisie clubs en ze doen net alsof het allemaal geweldig is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:56 schreef Bugno het volgende:
Ajax wint 4-0 in de CL, Feyenoord 0-3 in EL
VI: Feyenoord top, Ajax matig
Nog meer huilen en dan ga ik een calimero plaatje postenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:56 schreef Bugno het volgende:
Ajax wint 4-0 in de CL, Feyenoord 0-3 in EL
VI: Feyenoord top, Ajax matig
En dat wordt bij PSV niet gedaan, wil je zeggen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord wint een paar weken van de laagste Eredivisie clubs en ze doen net alsof het allemaal geweldig is.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nog meer huilen en dan ga ik een calimero plaatje posten
Feyenoord is nu toch ook gewoon titelfavoriet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord wint een paar weken van de laagste Eredivisie clubs en ze doen net alsof het allemaal geweldig is.
PSV is het hele seizoen al wisselvallig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat wordt bij PSV niet gedaan, wil je zeggen?
Heeft Stijn dit gezegd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Het leven van Sierd de Vos is een act.
En niet eens een dikke bankrekening. Tenminste niet zoals Elia of Drente.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:59 schreef Ties02 het volgende:
René had op zich ook een best wel kutcarriere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij rust...HAHAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij rust...Gaat ie toch nooit doen, laffe haas dat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My badquote:
Wat gaat hij niet doen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gaat ie toch nooit doen, laffe haas dat het is
Hij gaat zijn woord houden, ik sprak hem gister via DM en hij is slimquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gaat ie toch nooit doen, laffe haas dat het is
Dit snap ik niet, te cryptischquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij gaat zijn woord houden, ik sprak hem gister via DM en hij is slimlaat me het zo stellen
Het zullen wel de Dinamo´s en nog iets soortgelijks kuts worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord-Celtic
PSV-Brugge
Ajax-Everton
koekoek
nee ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef Ties02 het volgende:
Wacht ik snap het
Hij zegt zijn sc op en neemt een nieuwe
Ja iddquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het zullen wel de Dinamo´s en nog iets soortgelijks kuts worden.
Hij gaat hem voorlezen. Als in "een versje opzeggen" zegt hij zijn SC op.quote:
Dat zekerquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja iddMaar dit zou toch leukste loting zijn.
Ok ik wacht met smartquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij mag het zelf vertellen anders is de lol ervan af
Geef je mij dat op een briefje?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij gaat hem voorlezen. Als in "een versje opzeggen" zegt hij zijn SC op.
Prima loting.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord-Celtic
PSV-Brugge
Ajax-Everton
koekoek
Ik heb geen briefje. Paperless office huis, jeweetzellufquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geef je mij dat op een briefje?
Iemand nog leuke Amber Michaels gifjes?quote:
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:07 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iemand nog leuke Amber Michaels gifjes?
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:07 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iemand nog leuke Amber Michaels gifjes?
quote:
Ditquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Dat Toine nog wil spreken in dit programma
Twan doet alles voor geldquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Dat Toine nog wil spreken in dit programma
Fit wel een aardige spelerquote:
Moet dat van Jako zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:06 schreef Oliver23 het volgende:
Bossie moet even een vest kopen, vanwege zijn nieuwe gewicht. Hangt er nu erg slapjes bij
Utrecht-Ajax is op 5 aprilquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax-Utrecht is blijkbaar een kraker. Als het andersom was misschien.
neequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II v PEC Zwolle
GAE v Cambuur
[ afbeelding ]
Groot gelijk Rolantquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk De Tafel van Kees nooit. Te vroeg voor mij man. Je bent gek als je dat kijkt, ga lekker slapen ofzo
Precies.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk De Tafel van Kees nooit. Te vroeg voor mij man. Je bent gek als je dat kijkt, ga lekker slapen ofzo
Echt teringsaai.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II v PEC Zwolle
GAE v Cambuur
[ afbeelding ]
Dan lig ik ook nog in mijn bed te stinken. Stijn is half 8 al op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Niet echt.quote:
Noemde je haar een kleine teringaap?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik kwam Johan's dochter ooit tegen hier in de stad 's nachts
Ze kon mijn VI quotes niet echt waarderen
Nee ik vroeg of ze haar snor had geschorenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noemde je haar een kleine teringaap?
Je had ook niet direct met kutscheet moeten beginnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik kwam Johan's dochter ooit tegen hier in de stad 's nachts
Ze kon mijn VI quotes niet echt waarderen
maar hij zei not donquote:
Ja maar wel de verkeerde vingerquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Dan spreekt hij het verkeerd uit
Daar kan ik niks aan doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan spreekt hij het verkeerd uit
Je bent zelf zielig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:18 schreef S0nic het volgende:
Ik vind dit stiekem een beetje zielig voor deze man.
Bring back Stiefquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Schreuder en Michel Jansen .
Ja dan gaat het kut
Dit vind ik geen goede opmerkingquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Dit vonden Ties en ik een leuke wedstrijd
Dan trekt Sander Boschker de handschoentjes weer aanquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, het zou nu nog leuker zijn als Sjonnie Stevens hevig gaat blunderen.
Gewoon Hans de Koning terughalen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan trekt Sander Boschker de handschoentjes weer aan
En dan Boschker weer optrommelen en op doel zettenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, het zou nu nog leuker zijn als Sjonnie Stevens hevig gaat blunderen.
Ik denk ook niet dat hij er verantwoordelijk voor is . gewoon een goeie selectiequote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ipswich op de tweede plek.
Ben benieuwd of Wenger hun linksbackje gaat halen
Bij Twente ook, als je Ruiz, Janssen, Perez en Kufogod hebt dan weet je het welquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij er verantwoordelijk voor is . gewoon een goeie selectie
Ruiz is bezig om vergoed in vergetelheid te rakenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij Twente ook, als je Ruiz, Janssen, Perez en Kufogod hebt dan weet je het wel
vergoedquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ruiz is bezig om vergoed in vergetelheid te raken
Iedereen moet gewoon voor altijd bij Twente blijven zoals Jeroen Heubachquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ruiz is bezig om vergoed in vergetelheid te raken
Stuur jij even een mailtje dat Johan erg hypocriet is op dit punt met een plaatje erbij?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Johan heeft wel een mooie Noorse kabeltrui
Dat gun ik niemandquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon voor altijd bij Twente blijven zoals Jeroen Heubach
Corona geeft ook het goede voorbeeld
Ik was vaste kijker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig voor Johan keek niemand naar dat programma.
Nog even wachten op Nukastel, dan ben ik ook compleetquote:
Het waren een paar mooie jaartjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef Karzai het volgende:
Twente heeft z'n mooiste jaren al gehad gaat alleen nog maar berg afwaarts
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Tadic, weer zo'n topspeler die door Groningen naar Europa is gehaald
Bij Twente echt tot ontplooiing gekomen zoals wel meer grote spelersquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Djurovskiquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Servië is geen Europa inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Servië is geen Europa inderdaad.
Ik zie echt helemaal niks in Jaap Stam als trainer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Frank gewoon gaan idd.
Hopelijk Jaap Stam als opvolger al moet hij zijn diploma eerst halen.
Ik geloof in wonderen.
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Servië is geen Europa inderdaad.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:30 schreef Ties02 het volgende:
Als ie kinderen heeft noemen we die de Higlerjugend
Ja leuk, iedereen even lachen nuquote:
Ties toch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:30 schreef Ties02 het volgende:
Groningen is een ware ontplooiingsplaats voor spelers van buiten de euquote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:30 schreef Ties02 het volgende:
Nederlands Elftal is nooit WK geworden. Zijn ook docus van.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
1 keer wereldkampioen en gelijk een docu
hahahahahaha
Ik zet dalijk weer de wedstrijd op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:32 schreef KingRoland het volgende:
HIJ DOET HET ARJEN ROBBEN!
kippenvel
De Nederlandse competitie is een ontplooingsplaats geworden, als spelers goed zijn gaan ze wegquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen is een ware ontplooiingsplaats voor spelers van buiten de eu
Ik noem een Tadic, Suarez en Botteghin
Ik kijk bepaalde stukjes van die finale 1 x per week en de 5-1 wedstrijd ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zet dalijk weer de wedstrijd op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |